Mike hocanın neredeyse endişeden soluğu kesilmiş gibiydi " Angel merak etme herşey yoluna girecek. " dediğini duydum. Neydi o yoluna girecek olan şey çok merak ettim hemen ardından Angel hocanın sesini duydum " Mike nasıl böyle bişey olabilir? İkimizde evliyiz!"
Nee? Ne oluyor . Neler diyorlar anlamıyordum. Merakım giderek artarken en sevdiğim öğretmenimin sesini duydum " Alex ne yapıyorsun Mike hocayı mı bekliyorsunuz?" Şaşkınlığımı gizlemeye çalışıyordum yalnızca kafa sallamakla yetindim. "Duymadın mı beni Alex?" bu soruyla beraber Sheldon'un beni dürtüklediğini fark ettim. " Y-yok ! Ay pardon evet hocam tam içeri girecektik." afallamıştım, şaşkınlığım eminim yüzümden okunuyordu. Kapıyı tıklamayı akıl edebildim ve 3 kez kapıya vurdum. TIK..TIK..TIK...
"Girin."
Sesindeki endişeyi hissetmemek için aptal olmak gerekiyordu ve beni iyice meraklandırmaktan başka birşey değildi.
İçeriye girdik Mike hoca yine çok yakışıklı ve karizmatik şekilde masasında oturuyordu. En az onun kadar Angel hoca hemen Mike hocanın yanındaydı.
Sheldon " Merhabalar.Ben Sheldon. Babamla konuşmuştunuz hocam yeni kayıtım ben." dedi. " Okulumuza hoşgeldin. Şuan resim öğretmenizle toplantımız var başka bir gün detaylı bilgilendirme yapacağım bugünlük "D" şubesinde olduğunu bilmen yeterli." dedi Mike hoca. Sesindeki endişeyi dağıtmaya çalıştığı belliydi ve Angel hocayla olan toplantısı neydi ?
Bu sorular beynimde dönerken Sheldon'un teşekkür etmesiyle odadan çıkmamız bir oldu. Sheldon' u hemen sınıfına götürüp Adan'ı bulmaya gittim. Adan'ı karşımda gördüm ve hemen ona anlatmam gereken şeyler olduğunu söyledim.
"Öğle arasında buluşuruz Alex. Ya da istersen okul çıkışında döner gömerken de anlatabilirsin."
Bunu söylerken bir yandan tatlı tatlı kıkırdıyordu. O kadar güzel gülüyor ki. 😭
"Tamam, o zaman süreci hızlandırmak için öğle arasında denizin karşısındaki Best Bank'a oturalım. Bankın demirleri çok rahatsız ediyor ama çıkışa kadar da bekleyemem."
"Demek o kadar heyecanlı bir olay. Biricik Alex'ime güveniyorum."
Ne.
Ne??
NE!!BİRİCİK ALEX'İM Mİ!!
BİRİCİK
ALEX'İMHayatımın en iyi günü falan galiba. Ben daha bu şoku atlatamadan bir ses duydum arkamdan.
"ALEEEEEXX"
??
"AAAAAALLLEEEEEXXXX"
Ahh doğru.
Bu Sheldon'un sesi."Burada ne işin var Sheldon *Fısıldayarak İki dakika Adan ile konuşuyorum bizi bi' rahat bırak"
Aradan geçen sıkıcı dersler sonrasında en sonunda öğle arasına girmiştik. Kantine gittik döneri gömerken olan her şeyi anlattım. Adan şaşkınlıktan gözleri yerinden çıkacak gibiyken o komik hali karşısında kendimi tutamayıp kahkayı bastım. Ama orada neler dönüyordu keşke bilseydik. Sohbetimiz devam ederken çalan zil sesiyle irkildik , hemen sınıfa koştuk.