Uyandığımda yataktaydım en son sadece jake in beni tuttuğunu hatırlıyorum ondan öncesini hatırlayamıyordum, başımı sağa çevirdiğimde yeşil önlüklü bir adam vardı. Beyaz saçları beline kadar uzanıyordu ve sanırım bir elfdi.tahminimcede 35 yaşlarında falandı.
S:Oh uyandın demek. Başını oynatma daha fazla tutulmasın.
E:ah merhaba efendim, ne oldu bana?
S:elementinin ilk belirtilerini alıyorsun herkesin elementleri farklı yaşlarda ortaya çıkar. Sende de tahminimce 1 hafta sonra ortaya çıkacak. Bu arada adım Sett
E: merhaba bay sett, peki bu ateş elementini bana biraz anlatabilir misiniz?
Bay sett bir sandalye çekti ve eline bir krem aldı. Kremi elimde oluşan çatlaklara sürüyordu.
S: Ateş elementi lideri jake i biliyorsundur. O daha fazla biliyor ama ben yinede sana anlatayım.
Ateş elementi çok eskiden ortaya çıkmış kötü bir elementdi fakat canlılar onu nasıl kullanılacağını öğrendiler ve şuan iyiye kullanılıyor. Eskilerden bir kadın ve adam bu ateşi kullanıp kötüye kullandılar ve kendilerini yaktılar. Ama şuan hala ortalıkta oldukları düşünülüyor.
Ateş elementi çok güçlüdür. Kullanmasını bilmen gerekir. Ateşler (elementi ateş olanlar) duygularını kontrol etmekte zorlanır. Sinirlendiklerinde öfkeleri daha da büyüyüp yıkıma yol açabilir. Ateş damarlarında bulunmakta onu damarlarından çıkartmak için eğitim alman şart. Ateşler kontrol altında kendilerini yakamaz ama kontrol olmadan kendilerini öldürebilnekleri çok olağan. Ama senin öğreneceğin inanıyorum. Sen özel birisin Evelyn, umarım her zaman yanımızda olursun.Bay sett in söylediklerinde N etkilenmiştim.
E: vay canına, gerçekten acayipmiş. Teşekkürler bay sett.
S: rica ederim Evelyn.
Bay sett kollarımda yeşil kremden sürdükten sonra odasına geçti. Benimde başım ağrıdığından dolayı uyuma kararı aldım.
..
Tekrar uyanmıştım ama gözlerime gelen ışıktan dolayı gözlerimi açmamaya karar verdim ki yanımdan gelen sesi duyunca gözlerim fal taşı gibi açıldı.
Jk: bay sett, ne zaman uyanacak?
S: uyanır şimdi.
Gözlerimi ona çevirdim ve hemen ayağa kalkmaya çalıştım.
Jk : heyy! Napıyorsun uzan çabuk.!
E: pardon efendim, saygısızlık ettiğimi sandım.
Jk: anladım, iyiysen çıkayım.
E: Ah iyiyim efendim tabi çıkın.
Jk:çıkın? Hah bana emir mi veriyorsun?
Tekrar ayaklanma çalıştım.
E:Ah hayır efendim o anlamda deme-
Beni kollarımdan tutup geri yatağa yatırdı.
Jk: şaka yapıyorum, uzan hadi.
Dedi ve çikti.
Tanrım neden bu kadar çekici olmak zorunda.
İçeri babam girdi.
Er: uyandın mı kızım?
E: yok baba uyuyordum ya
Baban komik bir bakış atınca ikimizde güldük.
Babam yanıma gelip yatağın ucuna oturdu.Er: benim gitmem lazım evy, kraliçe Nala ile konuştum. Hem benim orada bir işim var ve burada tehlike olarak görüşüyorum halkı rahatsız etmek istemem.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ben Evelyn Carney
FantasyHayatda sihire, güce ve aşka inanmam ama onlar inandırdı...