Part 5: Ferran.

5 0 0
                                    

Els vincles entre Angel i jo es remunten a la infantesa. Érem inseparables, com dues ànimes afins destinades a compartir cada rialla i cada llàgrima. La vida ens va teixir una amistat indestructible, en la qual els secrets eren compartits sense por i els somnis eren alentits amb fervor mutu.


Però avui, en aquesta sala d'una funerària, la realitat pesa com una llosa. L'Àngel gairebé no és més que un reflex pàl·lid del noi vital i enginyós que conec. L'ombra de la mort se l'emporta lentament, deixant-nos sols amb la nostra impotència.


La presència de Julia, la seva dona, és com un far enmig de la foscor. Les seves mans agafen les de l'Àngel amb tendresa, com si poguessin aturar el temps i fer retrocedir la tragèdia. Jo sé que això no és possible. He vist prou sofriment en els seus ulls per entendre-ho.


Mentre l'agonia de l'Àngel avança, una veritat amarga s'esvaeix en la meva ment. Durant anys he mantingut els meus sentiments amagats com un tresor prohibit. He estat l'amic fidel, però també l'amant clandestí de la Júlia. Hem compartit mirades carregades de desig enmig d'un silenci còmplice, mentre l'Àngel seguia ignorant.


Ara, en aquest darrer acte de la tragèdia que ens ha envoltat, sé que finalment puc deixar anar tota la culpa i el remordiment. La mort de l'Àngel serà el final d'una era, però també el començament d'una nova vida. La vida que hauríem d'haver tingut, la qual ara puc abraçar sense restriccions amb la Júlia.Mentre contemplo la pèrdua imminent del meu millor amic, una llum de llibertat emergeix enmig de la foscor. És una ironia cruel, però també una oportunitat que no puc ignorar. La promesa d'un amor que ha esperat en l'ombra, ara podrà brillar sense temor al sol.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Feb 22 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Punt de vista.Where stories live. Discover now