2. kapitola

44 2 0
                                    

Sirius se rozhodl že se s Harrym přestěhuje do Norska. Bydleli v malém dřevěném domku s velkou zahradou.
Po dvou měsících se Sirius a Harrym zabydleli. Pro Siriuse to ale byly dva nejhorší měsíce v životě.
Ať se snažil jak chtěl o mladého Pottera se sám postarat nedokázal. Proto vždy ocenil když ho přišel navštívit Remus a pomohl mu s chodem domácnosti.
Harry si Remuse oblíbil a Sírius si toho začal všímat. Remus si stejně tak začal všímat, že je Sírius den odedne unavenější. Proto se jednou rozhodl, že u Siriuse zůstane.Aspoň dočasně. I když Sirius zprvu nesouhlasil v nitru mu byl za to vděčný. Po nějaké době Sirius zjistil, že s Remusem je vše jednoduší. Malý Harry to viděl stejně a protože měl Remuse rád tak mu jednou řekl: ,,Můžu ti říkat mami?" To jak Remuse tak Siriuse velmi zaskočilo, ale to co řekl Remus potom by od něj Sirius nečekal.,,Klidně mi tak říkej, lepší by bylo kdyby jsi mi říkal strejdo Reme." Řekl Remus.
,,Tak jo strejdo Reme." Řekl nakonec Harry.

A jak čas plynul byly tu Harryho druhé narozeniny, ke kterým mu Sirius a Remus dali neviditelný plášt, který Sirius vydobyl od Brumbála. Od té chvíle nebyl Harry k nalezení.

Těsně před Vánoci někdo zazvonil u dveří. Když Remus otevřel velmi se podivil koho tam spatřil. Stála tam  Narcissa s celou její rodinou. ,,Narcisso...co tady děláš?"Podivil se Remus. ,,Přišla jsem  navšívit Siriuse a představit mu Draca." Ukázala na svého dvouletého syna. ,,A co tady děláš ty?" Otázala se nazpět Narcissa.,,Pomáhám Siriusovi s výchovou..." Začal Remus. ,,Koho?" Podivila se Narcissa. ,,On ti to Sírius neřekl?" Podivil se Rem. ,,Co jsem komu neřekl?" Zeptal se zpoza Remuse Sírius. ,,No o Harrym." ,,Aha a komu?" To už to Remus vzdal a poodešel odedveří. ,,Cisso? Co tady děláš?" ,,Taky tě RÁDA vidím." ,,Nojo promiň," protočil očima Sírius. ,,Pojďte dál." Když se všichni usadili a seznámili nastala hlavní otázka:,,Jak jste nás našli?" ,,V jednom dopise se nám Andromeda zmínila, že jsi se přestěhoval do Norska. Proto nás napadlo, že tě navštívíme a zjistit adresu nebyl takový problém." Ujala se slova Cissa.,,Odkud to ví ona?" Zeptal se Remus.,,Ode mě, proč se ptáš?"Na to Sirius.,,No jen aby to nezjistil Brumbál.",,Proč zrovna ten?"Poprvé promluvil Lucius.,,Protože Brumbál chtěl dát Harryho k mudlům a zrovna s těmi jsem měl tu čest.",,Už rozumím." Odpověděl Lucius.,,A co tu děláš ty Remusi?",,No ehm... pomáhám Siriusovi a výchovou a chodem domácnosti,  protože Sirius ve škole nedával pozor.",,A jak s tím souvisý zrovna škola?"Otázal se Lucius.,,Konkrétně kouzla pro úklid, vaření a podobně.",,Jo takhle, naše hvězda si myslela že to nebude potřebovat."Rýpla si Cissa.
Asi by se bavili dál kdyby Cissa nezjistila že už je půl osmé.,,Tak mi už budeme muset jít.",,Kde jsou Draco a Harry?" Zeptali se všichni najednou. Bylo pro ně milé překvapení když je spolu našli spát v Harryho postýlce. Proto se rozhodli zůstat a odjeli až ráno.

Doufáme že se vám kapitola líbila.
Bohužel ale nemůžeme říct kdy bude další.

Ze školy do školyKde žijí příběhy. Začni objevovat