Většina Harryho dní probíhala takto.
Ráno si vlezl k Siriusovi nebo k Removi, potom začal skákat na posteli a přitom křičel,, Já mám HLAD!!". Křičel tak dlouho dokud mu jeden z nich tu snídani nenachystal.Po dobré snídani si Harry většinou šel hrát do pokojíčku nebo si chtěl hrát na schovku s Remusem a Siriusem. Ti mu vždy rádi vyhověli. Kolem půl dvanácté začal Remus chystat oběd. Po obědě si musel vždy sdřímnout čemuž většinou neodporoval. Potom většinou šli ven na procházku, ale byly tu i odpoledne kdy se vydali na výlet nebo se šli podívat na zápas v ledním hokeji, který je v Norsku velmi populární. Po večeři si většinou zahráli nějakou deskovou hru, kterou,ale nedohráli protože Harry většinou uprostřed usnul. Když ho uložili do postele nalili si sklenku vína a šli taky spát. Někdy, ale v noci Harry přišel za jedním ze svých strejdů protože mu byla zima, něco se mu zdálo nebo podobné důvody.
Harryho nejlepším zážitkem z této doby byla jeho první návštěva kouzelnické ZOO.
Původně s tím nápadem přišla Cissa a tak Siriuse napadlo, že by mohli jít všichni spolu.
V ZOO:
,,Kam byste chtěli jít první?" Zeptal se Sirius.
,, Na támhleta malá zvířátka." Řekl okamžitě Harry.,, To jsou Hrabáci ." Řekl Sirius.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Hrabák:
malé stvoření, které má zálibu ve všem co se třpytí. Jsou velice mírumulovní až dokonce přítulní. Doma by se však chovat neměl protože může spůsobit škody na majetku. Mívají 6 až 8 mláďat.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Když došli k výběhu hrabáků zjistili, že je tam příliš mnoho kouzelníků a čarodějek proto se rozhodli že se na ně podívají až cestou zpátky.Poté vyrazili k výběhu hypogryfů.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Hipogryf:
Původně pochází z Evropy, ale dnes ho lze najít po celém světě.
Má hlavu orla a koňské tělo.
Než se k Hipogryfům přiblížíte je potřeba jim projevit úctu poklonou.
Pokud vám pozdrav opětuje můžete se k němu přiblížit.
Hipogryf snáší jedno velké křehké vejce.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
U tohoto výběhu se však moc dlouho nezdrželi protože Harry a Draco zahlédli výběh s Chimérou a hned se k němu rozeběhli.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
ČTEŠ
Ze školy do školy
De TodoTento příbeh bude vyprávět život Harryho Pottera trochu jinak. Jak? To se nechte překvapit. 19.4.2024 14. Místo harrypotter