Po obhlídce akromantulí se vydali k výběhu kůrolezů kde se, ale moc dlouho nezdrželi protože Harryho a Draca v tomto útlém věku nezaujali pomalu se pohybující stvoření.
Dále se vydali k malému prostranství, které bylo ohraničeno vysokým plotem. Když se přiblížili všimli si že je to výběh plný trpaslíků, které si sami vytáhnete ze země. To si samozřejmě Harry a Draco museli skusit . Když, ale Harryho jeden kousl do prstu tak tento prostor spěšně opustili.
Potom se přiblížili k vodnímu výběhu, ve kterém plaval obrovský rohatý had. Dracovi se moc nezamlouval a zdál se mu divoký proto chtěly odejít když najednou Harry zůstal stát jako přikovaný s pusou dokořán. Když se vzpamatoval tak šel za Siriusem a pošeptal mu:,,Tati já tomu hadovi rozumím. Slyšíš ho taky?" Teď zase Sirius zkoprněl a nemohl se na nic víc než na tiché:,,Promluvte si o tom doma." Potom vzal Harryho za ruku a táhl ho za ostatními.
Po tomto malém incidentu už bylo na Dracovi a Harrym vidět že jsou unavení proto se už jen v rychlosti podívali na kluběnky, mečorohy a testráli(které Harry viděl, ale Draco ne). Potom se vydali k hlavní bráně aby se podívali na hrabáky, poté už se chtěly vydat domů.
Už zdálky slyšeli od výběhu hrabáků křik když se, ale přiblížili rozumněly jednotlivým slovům:,, Tento malý hrábak bude možná jednoho z vás stojí jen 10 galeonů. Nemůžeme si ho nechat protože jich máme moc." Vykřikoval nějaký chovatel. Vtom Harry vykřikl:,, Je můj je můj já za něj zaplatím!." Jen co to chovatel slyšel řekl:,, Tento hrabák je nyní majetkem tohoto mladého muže, který za něj ani platit nemusí protože se o něj dobrovolně přihlásil." To Siriuse zhrozilo protože věděl co obnáší výchova hrabáka, ale nechtěl Harrymu kazit radost proto vyčaroval přepravku, do které hrabáka uložil a poté už se vydali k východu.
Venku nasedli na košťata a vydali se směř Siriusův dům.
Šlo to velmi těžko, protože hrabák se v přepravce stále mrskal.
Harry a Draco cestou usnuli a vzbudili se až když přistály před domem.Odtud se pak Cissa s Luciusem a Dracem odletaxovali do Británie.
Remus uložil Harryho do postele a vrátil se do kuchyně.
,,Remusi musím ti něco říct." Odmlčel se Sirius. ,, Harry mluví s hady a než se začneš ptát jak to vím důvod je ten, že jak jsme byli u toho rohatého hada v té ZOO Harry mi řekl:,, Tati slyšel jsi taky toho hada?" A v té chvíli mi to došlo."
,, To jako fakt?!"
,,Jo jako fakt!!"
,,Jak jako fakt?!"
,, Prostě to tak je. Máš jediné štěstí, že jsem použil tišící kouzlo jinak by tu Harry už stál.!"
To Remuse na chvíli umlčelo, ale pak řekl:,, Promiň to mě vůbec nenapadlo. A co jsi mu k tomu řekl!??"
,,No... Zatím nic čekám co vymyslíš ty.!" Uculil se Sirius
,, Sirius ty jsi vážně IDIOT!!" Řekl Remus a začal se smát.
,, A co po mě vlastně přesně chceš?"
,, No... Aby jsi mu to vysvětlil tak aby to nikomu neřek. A toho idiota odvoláš!" Fňukl falešně Sirius, který stěží zadržoval smích.
,, Toho idiota odvolávám ty pako." Řekl Remus na cestě k sobě do pokoje.
...
Ráno při snídani Harry nepřestal mluvit o novém " členovi" rodiny, ale Remus i Sirius byli myšlenkami stále u včerejšího večerního rozhovoru.
,, Harry, mi bychom si s tebou potřebovali promluvit. Přerušil malého raubíře Remus.
,, Ale já teď nemám čas strejdo Reme. Já si chci hrát a mým novým mazlíčkem.!"
,, Harry!" Mírně se zamračil Sirius.,, My ti, ale potřebujeme něco důležitého říct." ,,Ale..." Začal protestovat Harry.
,, Tohle nebyl námět k diskuzi." Poprvé v životě zvýšil Sirius na Harryho hlas.,, Prostě seď, mlč, poslouchej a nikomu to nevyžvaň."
Po tomto proslovu se Harry bleskurychle schoval za Remuse, zašeptal:,, Pomoc." A vypadal že má slzy na krajíčku. V té chvíli si Sirius uvědomil co udělal a jeho výraz změkl.,, Promiň. Je to, ale opravdu důležité." Řekl omluvně Sirius.
,,Tak jo, ale nevyhodíš ho?" Řekl potichu Harry.
,,Nevihodím, ale teď poslouchej."Slovo si převzal Rem. ,,Harry, víš jak jsi včera Siriusovi říkal, že jsi slyšel mluvit toho hada, no tak to je proto, že mluvíš Hadím jazykem."
,,Čím?" nechápal Harry.
,,Hadím jazykem, to je jazyk, kterým mluví hadi. Ale je to celkem neobvyklá schopnost a lidé se hadích jazyků bojí. A proto potřebujeme, abys to nikomu neříkal." Vysvětloval trpělivě Remus.Harry chvíli mlčel a pak začal:,, Pojmenuji ho Felix." A odešel k sobě do pokoje bez toho aby se vyjádřil k důležitějšímu tématu.
L+L
ČTEŠ
Ze školy do školy
RandomTento příbeh bude vyprávět život Harryho Pottera trochu jinak. Jak? To se nechte překvapit. 19.4.2024 14. Místo harrypotter