(sz9 szerda)

1 0 0
                                    

Semmi extra Hanna nincs Csilla egyfolytában beszólogat és oltogat úgyhogy igen.

Éppen sétáltam a folyosón mikor megláttam Csillát és nagyon random és gyorsan felp pofozott mellette állt Martin is ami még jobban fájt mint a pofon. senki nem volt a folyosón csak mi de egy perc után a fél suli ott termett
-EZT A MULTKORIÉRT! orditotta
-oké! válaszoltam röviden
-OKÉ OKÉ? NEKED CSAK OKÉ HOGY FELPOFOZTALAK?
-Csilla figyelj.. te ok nélkül megpofoztál és Martint behülyítetted azzal hogy megpofoztalak amikor nem volt igaz.. és mélyen C szemébe néztem..
-DE MEG POFOZTÁL EMLÉKSZEM MÉG NYOMA IS VAN!!!! mutatott üvöltve az arcára..
-Csilla várj egy percet! és elő rántottam a nedves törlő kendőt mert tudtam hogy smink és legalább az alapozót is lerántom az arcáról. a fél suli körbe vett minket és csodálkozva nézték a jelenetet. egy egyszerű mozdulattal letöröltem Csilla arcáról a piros púdert ami még direkt durván piros volt és a kendőn maradt a fél arca.
-NEEEEEE! AZ ALAPOZÓM!!!!! órdította majd bele rúgott a sípcsontomba ami rohadtul fájt.
-látod csak púder fordultam Martinhoz aki elősször csodálkozott aztán megvonta a vállát és elment. Csilla befutott a terembe hogy újra csinálhassa a sminkjét és föl sem fogta hogy a pofozós hazugsága csődbe ment.

Angolon Martin megbökte a hátam és ezt mondta.
-Bocsi hogy tegnap úgy rád nyomúltam nem gondoltam volna hogy Csilla hazudik..
-hát oké. válaszoltam majd vissza fordultam szomorúan :l

Haza érve felhívtam Hannát és beszámoltam neki mindenről majd még tanultam egy kicsit a dogákra.

megint megcsörrent a telefonom kb olyan 9 óra körül. Hát igen Cheong csak azért hívott föl hogy bocsánatot kérjen. Én kb annyit mondtam hogy oké nem baj majd leraktam. Kemény még alig járok suliba de már az ősi ellenségemet meg is szereztem remek! :(

Anya lehívott és megkérdezte mit szeretnék névnapomra. NA HÁT IGEN AKKOR FOGTAM FÖL HOGY HOLNAP NÉVNAPOM LESZ A JAPÁN NAPTÁR SZERINT ÚGYHOGY JUPPIIIIIII! anyának elősször azt mondtam hogy holnap nem akarok suliba menni mert töri röpi anya erre nyilván nemet mondott úgyhogy azt kértem hogy rendelhessek sok mindent AliExpressről.

nyomtam egy mindenes fürdést és mentem aludni.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Feb 22 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Egy új kezdetWhere stories live. Discover now