első nap (2024 sz1)

6 1 0
                                    

Hasgörcsel ébrettem ugyanis első nap a gimiben. Hat osztályos úgyhogy 7.es vagyok igazábol senkit nem ismerek mert Budán van a gimi és én pesti vagyok szóval érdekes lesz.

Magánsuli úgyhogy az osztály létszám 15 elég kevés általánosba 26an voltunk az osztályba.

Bevallom elég menő a suli 4 emeletes és minden tiszta és új nagyon menő.

Bemutatkozom mert elfelejtettem az a nevem hogy Shu és félig ázsiai vagyok kék szemem van de közben monolid úgyhogy van egy fura külsőm 13 éves vagyok és sötétbarna hajam van a stíluson acubi és imádom a kpoppot kicsit gyerekes meg minden előző sulimba mindig szekáltak hogy "kínaiak" meg hogy néha engem is le "bingchillingeztek" de nem nagyon foglalkoztam velük ugyanis 4.dik óta azzal jönnek hogy "csak azért vagyok ötös meg stréber mert csalok" ami nem igaz. na mindegy ez lennék én. (költői hozzá fűzni valóm: ez részben igaz rám)

Nagyon menő a suli leírom hogyan képzeljétek el: a bejárat hatalmas üveg ajtó ami magától nyílik de ha akarom én is kinyitom igaz nagyon nehéz de nagyon szép. belépünk és egy hatalmas aula fogad egyik oldalt van az ebédlő másik oldalt a lépcső és mellette a lift. s liftbe maximum 15 ember fér el WOW. A lift is hatalmas és a liftből ki rá látsz az egész aulára OMG. Az 1. emeleten van az aula a 2.on a tantermek a 3.on az ebédlő a 0.on pedig a tesi terem. minden hatalmas a termünk csodaszép fehér asztalokkal van berendezve aminek ki lehet húzni a fiókját nagyon menő. A székek nem fábol vannak hanem kényelmes puha anyagból ami nagyon jó. A tábla egy egész fal amire alkoholos filcel lehet írni mellette a TV és nem vetítő ami szintén nagy és menő. A terem mindkét oldalán ablak van. Az egyik oldalán kinyitható TISZTA! ablak ami kintre néz a másik a folyosóra. A terem ajtó magától kinyitódik ha oda mész. A termek mellett mini kocka szekrények vannak amit ÚJ LENYOMATTAL! lehet kinyitni ROHADT MENŐ! és minden luxus meg menő egyszerűen álom suli!

Én voltam az első aki belépett a terembe egy asztalnál kettő szék volt úgyhogy bevágtam az ablak mellé magam az utolsó elötti sorba. Pár perc mulva egy menő csaj lépett be nem egyedül voltak vele szerintem 10.esek? nem tudom és bekisérték a terembe. Én morogtam valami sziasztok félét de meg sem hallották úgy csacsogtak. A csak leült az utolsó padsorba a sarokba és pörgette az instát az iphonejával ami szerintem a legújabb volt. Nagyon jól nézett ki mindene nike volt és látszott rajta hogy gazdag. Kemény osztály 12 fiú 3 lány durva. A másik lány éppen Görögországban folytatta nyaralását és még 1 fiú hiányzott aki állítólag még Ázsiában van szüleivel. Igazábol voltak a menő gazdag fiúk és a stréberek semmi extra. Igazábol nem barátkoztam össze senkivel a tanárok fiatalok és kedvesek de még nem találtam meg a társaságom.

Haza értem és beszámoltam anyáéknak a suliról aztán mivel nem volt házi be pakoltam a táskám kövi napra. Fölmentem még a social mediákra mi történik a nagy világba és kb a fél osztály bejelölt facebookon és páran az instámat is megtalálták legalább nem néznek nyominak :) Gyors lezuhiztam és mentem aludni.

Egy új kezdetOnde histórias criam vida. Descubra agora