V obývacím pokoji jsme nakonec zůstali až do oběda. Objednali jsme si čínu a pak jsme i přes můj prvotní slib, že nahoru dnes nepůjdu, skončili v její posteli. Na sex nebo větší intimnosti ovšem nedojde. Tím jsem si jistý. Nedokážu si představit, že bych se jí dotýkal tam, kde můj otec. Alespoň ne hned. Věřím, že časem mě ty zábrany opustí, protože nemůžu tvrdit, že by mě přestala vzrušovat představa mého ptáka v sevření její heboučký kundičky. Pořád po ní toužím, ale taky pořád slyším tátův hlas, který jí povzbuzuje ať ho šuká a z toho už moje péro žádný velký přemety fakt nedělá. Jen na to pomyslím, zvadne mi jako kytka. Hned jak dorazím domů, promluvím si s ním. Nezmíním se, že o něm a Lens vím, ale oznámím mu, že s ní chodím. Určitě nebude chtít, abychom oba píchali stejnou holku. Já to teda rozhodně nechci.
„Půjdu se osprchovat. Určitě mám řasenku rozmazanou po celym obličeji," oznámí najednou Lenora, Tulí se mi k rameni, zatímco koukáme na film na jejím notebooku, který mám položený na klíně. Ťuknu prstem do mezerníku a posunu počítač k našim nohám, lehnu si na bok čelem k ní a vážně se na ni zadívám.
„Máš a strašně ti to sluší," řeknu po pravdě a vlepím jí pusu na špičatý nos. Trochu ho nakrčí.
„Kdybys nekecal." Cvrnkne mě do ucha a krátce se zasměje.
„Ne, vážně. Vypadáš strašně tragicky sexy. Jako holka, co strávila noc v klubu a pak usnula u popelnic. Hned bych tě opíchal." Tady už trochu lžu, ale mám pocit, že to potřebuje slyšet.
Vcucne spodní ret a přejede mi ukazováčkem po nose. „Chtěl bys se mnou spát, i když víš, že to samý dělá Ian?"
Ztvrdne mi. Nekecám. Fakt je jako kámen. Kdesi v nitru se mi něco sepne a úplně to křičí, abych si ji vzal a předvedl jí, že to zvládnu mnohem líp, než můj fotr. Přitisknu se tělem až těsně k ní a dlouze a tvrdě ji políbím. Prozkoumávám jazykem její ústa kousek po kousku a nevynechám jediný záhyb, jako bych si značkoval území. Bedry se pevně tlačím na její klín. Cítím její horkost, a to mě vzruší ještě víc.
„Myslím, že je to zřejmý," vydechnu, když se odtáhnu od jejích rtů.
„Parisi Macu. Jsi strašný zvrhlík."
„A to jsi ještě nic neviděla." Nahmatám pod dekou lem jejího trička a vklouznu pod něj, abych našel jednu z bradavek. Je ztuhlá vzrušením. Štípnu ji. Možná až příliš drsně, ale nemůžu si pomoct, chci ji trochu vytrestat za to, co provádí s Ianem. Za to, že mu dovolila si vzít to, co vždycky mělo patřit jen mě.
„Au," sykne, ale zároveň přivře slastně oči.
„Bolí to?" zeptám se, přestože odpověď znám, a přitom ji vyhrnu tričko nahoru, abych vzal bradavku do úst.
„Trochu," přizná.
Obkroužím ji jazykem a pak ji kousnu. Vypískne a trhne sebou.
„A tohle?" Na její odpověď nečekám, vtáhnu bradavku do pusy a saju. Nijak něžně. Jsem si naprosto jistý, že to musí bolet, ale ona prohne boky a hluboce ochraptěle zasténá. Úplně jinak, než jak sténala s ním. Mnohem živelněji, upřímněji. S hlasitým mlasknutím bradavku pustím a přemístím se k druhé, abych udělal úplně to stejné. Něžné obkroužení jazykem. Kousnutí a pak ji vcucnu jako bych z ní chtěl vysát život. Lenora mi zaryje nehty do trička a vykřikne moje jméno. Odtáhnu se, abych se na ni podíval. Tváře má zarudlé, naběhlé rty lehce pootevřené a zrychleně dýchá. Jenže má zavřené oči. Nechci, aby je zavírala. Lehce jí zatlačím do ramene a donutím ji, aby si lehla na záda, pak jí uvězním boky mezi svými stehny. Otevřenou dlaní jí přejedu po krku a úplně nahoře, těsně pod čelistí jí lehce stisknu. Překvapeně se na mě zadívá.
ČTEŠ
Bolest -Songfikce-Just Give Me A Reason
RomancePovídka inspirovaná písní Just Give Me A Reason - Pink ft. Nate Ruess, kterou budu po dopsání posílat do nakladatelství SOLIS...ehm. Na konci února, takže taková instantní věc, co se tu moc neohřeje :-D Zřejmě bude plná chyb a překlepů, protože pů...