Pohled Dominika
Nelíbilo se mi jak moc Emma byla na mrdky. Věděl jsem že Pepovi by nevadilo kdyby pila trochu, ale nechtěl aby byla totálně na sračky přesně jako teď. Naštěstí byl Pepa už někde s nějakou děvko, a proto byla minimální šance že to pozná.
Neměl jsem dneska náladu na děvky. Něco mě kurevsky táhlo k Emmě, a neměl jsem díky ní potřebu zlejt se na totální sračky nebo vyšukat každou kterou uvidim. Cejtil jsem se ale hrozně za to jak to mám. Věděl jsem že s ní mě nic nečeká. Nemůžu jí vyšukat protože Pepa a protože na to sama ani není připravená, ale zároveň s ní nemůžu chodit protože jsem Dominik Citta a nejsem na vztahy. Vim o sobě že sem čůrák, ale nemám potřebu to měnit. Jenom do toho nechci zatáhnout někoho jako je Emma. Připomíná mi mojí ex. Ex která mě totálně zničila, a díky tomu vim jaký holky jsou. Bára se na začátku chovala úplně stejně jako Emma. Nevinná malá holka. A já si myslel že jsem pro ní dost dobrej, a vlastně sem byl. V tu dobu jsem nebyl zmrd jako teď, to ona ho ze mě udělala. Miloval jsem jí tak moc, a ona ze mě udělala dementa.
A proto jsem věděl že se musim od Emmy držet dál. Né jenom kvuli ní, ale i kvuli sobě. Ani jeden z nás by nezvládl kdyby jsme si ublížili. A vim že Emma ať mluví jakkoli tak je ještě naivní holka, proto tady ten rozumnej musim bejt já. I když je to u mě velkej nezvyk. Jsem zvyklej na to že nemusim přemejšlet dopředu. Že můžu konat a až pak myslet, ale teď je to prostě jinak, a mě nezbejvá nic jinýho než to přijmout a postavit se k něčemu po dlouhý době rozumně.
Nic to ale nemění na tom že jsou dvě hodiny ráno, většina od tud už vypadla nebo byla někde zalezlá, takže jedinej kdo tu byl jsem já a Emma. Emma která byla opřená hlavou o moje rameno, a vykládala mi nesmysli.
,,Přijdu si totiž jakoby nic nebylo dost, víš? Jako kdybych se mohla rozkrájet na miliony maličkatých kousků, a stejně by to nestačilo,"
Řekla poprvý za celou dobu něco vážnýho.
,,Taky sem to tak dřív měl, ale musíš se na to vysrat a vědět že pokud se snažíš tak pro toho kdo o to má zájem do bude vždycky dost," odpověděl jsem jí. Kolikrát jsem se k holkám choval jak kdyby byly ze zlata ponesený diamantama, a oni si toho nevážili. Důležitý je ale uvědomit si že všichni nejsou stejný.
,,Jenže jak to mám zjistit na vlastní kůži? Já bych byla schopná dát tolik lásky, Domčo, přísahám, já se jenom neumím otevřít lidem, jako malinká jsem se snažila otevřít mámě, ale ona o to nikdy nestála. Jenom táta. Ale já sem holka já potřebovala mít blízký vztah s nějakou starší holkou, máma mě ani neučila co dělat když mám měsíčky. Snažila jsem se jí projevovat lásku, a ona mi jí nikdy nevrátila. Bojím se toho. Bojím se lásky," když konečně domluvila, koukal sem na ní vyjeveně. Domčo. Přesně tak mi říkala Bára.
Nechápu proč mi to všechno říká, ale měl jsem chuť se jí taky otevřít.
,,Taky mám strach. Všichni si myslej jakej jsem děvkař, a že to nemá žádnej hlubší smysl, ale má. Bojim se že když tu lásku někomu dám tak že mi jí nevrátí, nebo že tomu člověkovi dá někdo jinej víc lásky a tak nebudu dostatečnej," jen co jsem to dořekl tak se vyzdvihla, a zvedla se do sedu. Sedla si naproti mně a dala si nohy do tureckýho sedu.
,,Ale ty jsi dostatečnej, vidim to už teď, nemusíš mít pocit že nejseš," Jen co to dořekla tak jsem se na ní koukal pobaveným výrazem.
,,Ty nemluvíš spisovně," uchechtnul jsem se.
,,To je tim že jsem nalitá, neboj se zejtra už budu normální," uchechtla se, a zpátky se rozvalila na mě. Tentokrát ale jinak než předtim. Hlavou na můj hrudník, a ležela na boku. Hráli mi v hlavě její slova pořád dokola. Líbilo se mi že se mi snažila pomoc. Kluci dělaj to samý ale vždycky jenom řeknou seber se vole a pojď chlastat. Od Emmy do bylo jiný. Bylo to přímo od srdce,,Nevadí ti že na tobě ležim?" zamumlala se zavřenejma očima asi po patnácti minutách ticha.
,,Drž hubu a spi," odpověděl jsem tiše, protože jsem skoro spal. Emma se tomu zahihňala. Kurva. Tak nevinně.
,,Drž hubu a spi," napodobila můj hlas, a rozesmála se. Natáhnul jsem ruku a plesknul jsem jí přes stehno.
,,Pšššt," zašeptal jsem, a doufal jsem že bude konečně potichu. Neřekl bych do ní že je tak ukecaná.
,,Tohle bylo fakt krutý Dominiku Citto," řekla na oko uraženě.
,,Zasloužila sis to Emmo De Luca," odvětil jsem se zavřenejma očima.
,,Emma Valentina De Luca je moje celý jméno, kdyby náhodou,"