Nem tudom, hogy bírtuk ki a villához vezető utat úgy, hogy nem értünk egymáshoz, de valahogy sikerült. Végig izzott köztünk a levegő, és a ki nem mondott szavak. Nem kellett ehhez beszéd, mindketten vágytunk a másikra. Alighogy megállt az autó, Yoongi már pattant is ki, magával húzva engem. Átlépve a küszöböt tapadt azonnal ajkaimra, amit alig bírtam viszonozni a hevessége miatt. Nem tudtam hová megyünk közben, de miután kinyitottam a szemem, egy idegen szobában találtam magunkat. Bezárva magunk után az ajtót, rögtön el is vált tőlem, majd végig szemembe nézve kezdett hátrálni a hatalmas ágy felé. Csak hogy még szexibb legyen az egész helyzet, kezdte el kigombolni az ingjét, szemét végig rajtam tartva. A testem önálló életre kelt, mindenem bizsergett, vágytam az érintésére. Miután elérte az ágy szélét, le is ült rá, kezeivel megtámaszkodva dőlt hátra enyhén. Én még mindig ugyan úgy álltam az ajtónál, ahogy otthagyott. Pár pillanat múlva felemelte ujját, amivel magához hívott, nekem pedig nem is kellett több, meg is indultam felé, majd megálltam előtte.
- Vetkőzz. – adta a parancsot a lehető legmélyebb hangon, amitől teljesen megborzongott a testem. Tettem, amit kért, levettem magamról mindent így teljesen meztelenül álltam előtte. Kezét kulcscsontomtól egészen a köldökömig végig vezette, ezzel elérve, hogy ismét megborzongjak.
- Vetkőztess le. – jött a következő, én pedig nem húzva az időt, szedtem le róla mindent, ami éppen zavaró volt.
- Tetszik amit látsz? – állt fel velem szemben, majd hajamat tépve kezdett el lenyomni. – Térdelj. – én pedig már a földön is voltam, szemmagasságban a farkával.
Fejemet vezetve kaptam be, majd kezdtem is el szopni. Kezét ugyan úgy hajamban tartva mozgatott, közben hátravetett fejjel élvezte amit vele csinálok. Ki akartam elégíteni, azt akartam, hogy ez legyen a legjobb amit valaha kapott, ezért marokra fogva farkát kezdtem el közben mozgatni rajta kezem. Láttam, hogy tetszik neki, de nem elégedett meg ennyivel. Fejemet egy ponton tartva kezdett ő mozogni számban, ezzel megdugva azt. Nem volt durva, csak épp annyira, hogy rohadtul élvezzem az egészet. Mivel kezdett egyre erősebbeket lökni, tudtam, hogy közel van. Nem is kellett sokat várnom, megéreztem spermáját számban, amit reflexszerűen nyeltem le. Kihúzódva számból állított fel, így ismét egy szintben voltunk.
- Jó kislány, most pedig feküdj. – amint elhelyezkedtem, vártam, hogy ő is csatlakozzon hozzám, ám nem tette. Helyette szétfeszítette lábaim, és semmi előjel nélkül kezdett el nyalni. A hirtelen jött ingertől szinte felsikítottam, annyira vágytam már a kielégülésre. Értette a dolgát, szinte repített minden mozdulatával a csúcs felé. Ráadásként feldugta három ujját is egyszerre, nekem pedig nem is kellett több, remegve élveztem el.
Nem tudtam soká pihenni, felém mászva tapadt ajkamra, amin éreztem a saját nedvem ízét, ami ismét megadta a löketet ahhoz, hogy el tudjak élvezni. Keze meg nem állva járta körbe egész testem.
- Abban a ruhában rohadt dögös voltál Dee. Amint megláttalak benne, csak arra tudtam gondolni, hogy leszedjem rólad. – szólt rekedt hangon, amitől megint elszállt az agyam.
- Rohadtul kívánlak. – adtam a választ.
- Akkor kapaszkodj. – majd emelt fel úgy, hogy a lábaimat a két kezében tartotta, úgy engedett rá farkára. Az érzéstől megremegtem, és csillagokat láttam.
Sosem gondoltam volna, hogy a múltban elszenvedett erőszakolások után oda fogom adni magam egy férfinak. De ő teljesen elveszi az eszem, akarom vele a szexet, a durva szexet.
Szinte felnyársalt, olyan tempót diktált, én pedig az ájulás határán kapaszkodtam karjaiba. Éreztem, hogy letesz az ágyra, de végig bennem maradt, így dugott tovább. Teljesen átadva neki magam, hagytam, hogy tegyen velem amit csak akar. Az övé vagyok.
- Élvezz el baby. – gyorsítva ezzel még jobban tempóján, nekem pedig nem is kellett több, ívbe feszítve testem élveztem el, ő pedig követett.
Nem tudom, hányszor élveztem el aznap este, de a testem remegve omlott össze. Annyit még éreztem, hogy megpuszilja homlokom, majd betakarva mellém fekszik. Tudtam, hogy ezután minden meg fog változni, csak nem tudtam melyik irányba. Nem tudom milyen érzés szerelmesnek lenni, de ha ez az, amit érzek, akkor igen. Szeretem őt.
YOU ARE READING
Ments meg
FanfictionA nevem Diamond. Fogolyként éltem már hosszú évek óta. A fogvatartóim folyamatos bántalmaztak, és megerőszakoltak. Egy idő után már hagytam nekik. Csak túl akartam élni. Vajon Ő majd meg tud engem menteni? Bízhatok benne? Ments meg. Érdekel a tö...