5.Nu pot, Jack!

12 0 0
                                    

A doua zi, după petrecere, Rose se trezi și plecase pe terasa. Acolo, o servitoare ii adusese lui Rose o cafea cu lapte. Atunci, apăruse Cal. Acesta se uita la Rose cu o fata nervoasa:
Cal-Hm..Am crezut ca treci pe la mine aseară.
Rose-Am fost obosita..
Cal-Obosita...de la atâta bere și dans
Rose-Despre ce vorbești..?
Atunci Cal a trântit masa cu toate farfuriile și paharele peste Rose,se apropiase de ea și ii spuse:
Cal-VREI SA FII CU EL! SA FACI CHESTII PENTRU EL!! TE-AI DUS ACOLO, LA TARANII AIA SI AI DANSAT CA O...
Atunci Cal plecase.
Rose plângea foarte tare. Era speriata, Cal a trântit masa peste ea..
Servitoarea-Oh doamne! O să strâng eu!
Rose-Va ajut eu..
Servitoarea-Oh nu madam! O să strâng eu!
Rose-AM ZIS CA EU STRANG!
Servitoarea-Bine.
Când Rose a terminat de strâns, în camera, o servitoare ii strângea corsetul lui Rose, pentru că trebuia să se pregătească sa cânte un cor.
Ruth-Buna. O sa ii strâng eu corsetul!
Servitoarea-Bine.
Ruth-Iti interzic sa te mai vezi cu băiatul ala Rose!
Rose-Dar mama..
Ruth-NU! E sărac, Cal e bogat. Trebuie sa te căsătorești cu el deoarece are foarte mulți bani și putem plăti celelalte datorii!
Rose-Mama dar eu îl urăsc pe Cal! Azi dimineață a trântit masa peste mine!
Ruth-Lasa-l. E nervos pentru ca ai fost la petrecerea aia.
Rose-Mama, m-a făcut o...
Ruth-Pentru ca ai fost atunci la petrecerea aia!Încheiem discuția, nu mai ai voie sa te vezi cu băiatul ala!
Rose-Bine..
Rose, Cal și Ruth au plecat la cor. Însă Jack, se învârtea în toată sala aia. O cauta pe Rose, vroia sa vorbească cu ea. Își amintise ca Rose era la cor, asa ca a plecat după ea.
Cal văzuse ca Jack era la ușa, asa ca s-a uitat la Rose sa vadă dacă nu îl vede, iar după îl trimisese pe un asistent sa îl gonească de acolo.
Asistentul-Nu ai ce cauta aici! Doar oamenii regali vin! Te rog sa pleci, altfel va fi grav!
Jack-Dar trebuie sa vorbesc cu Rose!
Asistentul-Chem politia! Pleacă!
Jack nu a avut de ales asa ca a plecat. A așteptat-o pe Rose sa iasă de la cor. S-a furișat pe cealaltă parte a Titanicului și stătea ascuns.
Când Rose a terminat, aceasta își amintise ca:

Cu o seara înainte:
Rose se pregătea de culcare. Cal venise la ea și ii spuse:
Cal-Buna Rose
Rose-Buna
Cal-Pentru ca ne vom căsători, ti-am cumpărat acest colier. Colierul era o inima albastra, iar acesta se numea:Inima Oceanului.
Rose-Wow..
Cal-Trebuia sa ti-l dau atunci, dar nu am avut răbdare!Te aștept pe la mine.

Rose avea colierul acela în camera ei. Aceasta vorbea cu, creatorul titanicului despre bărci.
Ruth&Cal-Noi mergem la masa, va așteptăm!
Atunci creatorul Titanicului plecase și el. Rose mergea singura când, dintr-o data, Jack a tras-o și au intrat intr-o clădire:
Jack-Rose, trebuie sa vorbesc cu tine! Oamenii de la cor nu m-ai lăsat sa intr-
Rose-Jack, nu putem fi văzuți amândoi!
Jack-De ce..?
Rose-uite.. mama și Cal a aflat de petrecere, iar aceasta mi-a interzis sa mai vorbim!
Jack-Uite Rose.. eu în câteva zile plec. Nu trebuie să te lași asa!
Rose-Ba da, ma căsătoresc cu, Cal. Îl iubesc pe Cal!
Jack-Rose, ești cea mai bună și frumoasa fata pe care am cunoscut-o! Nu ești asa cum spun ei!
Rose-Imi pare bine ca te-am cunoscut Jack!
Aceasta plecase la masa. Acolo, mama ei și prietenele sale vorbeau despre nunta cu Rose și Cal.
Ruth-Da, a ales violet la rochia domnișoarelor de onoare, deși eu urăsc violet! A făcut asta special sa ma enerveze!
Rose se uita la o fetita și mama sa. Fetita stătea întinsă pe scaun, iar mama ei ii spuse:
Mama fetitei-Nu sta asa! Nu ai voie! Dreapta te rog frumos!!
Fetita era foarte trista din cauza asta. Rose isi dădu seama iar aceasta ii spuse mamei:
Rose-plec sa ma plimb.
Ruth-bine
Aceasta fugise repede către locul unde știa ca e Jack. Băiatul se uita la ocean, dezamăgit.
Atunci Rose aparu și spuse:
Rose-M-am gândit și...ai dreptate!
Jack se întoarse si zâmbi. Acesta o lua și o puse pe bara titanicului. Acesta o ținea iar ea zâmbea, ii plăcea aerul și curentul. La un moment dat, cei doi s-au sărutat.
După câteva ore, ei merg în camera lui Rose. Acesta se uita la colierul lui Rose, primit de la Cal.

TitanicUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum