Ce doi căpitani ramasera șocați. Aceștia au văzut ca Titanicul se apropie de Iceberg. Dacă Titanicul se atingea de Iceberg acesta se va scufunda. Primul căpitan a avertizat pe toți care lucrau acolo. Aceștia au încercat din răsputeri, dar Titanicul a atins Icebergul.
Când Jack și Rose au vrut sa se sărute, o parte din gheata icebergului a căzut peste ei. Aceștia au rămas șocați, dar ei au crezut ca nu se va întâmpla nimica doar pentru ca Titanicul s-a atins de Iceberg. Creatorul Titanicului, a anunțat
căpitanii, iar el le-a spus asa:
Creatorul Titanicului-Titanicul se va scufunda in...3 ore!
Capitanii-Ne-a făcut o placere da lucram cu dumneavoastră!
Ceilalți capitani au luat oamenii și le-au dat niște veste. Cal plecase in camera ca să verifice seiful. Acesta a văzut desenul și colierul. A vrut sa îl rupă, dar nu a făcut-o. Rose și Jack au venit la ei, Cal s-a enervat foarte tare. Fără sa îl vadă Jack, asistentul i-a pus colierul lui Rose în buzunarul lui.
Cal-Uite, Rose, Jack ti-a luat colierul!
Jack-Poate din greșeală, Rose nu am făcut-o!
Rose-Dar cum..?
Cal-probabil Când te îmbrăcai..
Asistentul îl luase pe Jack și îl legase cu niște cătușe de un stâlp.
Cal ii dăduse o palma lui Rose:
Cal-mai nou ești o t#rfa pentru el!
Un asistent venise și le spuse sa se pregătească deoarece vor pleca undeva.
Rose își luase un sacou și coborâse. Ea îl văzuse pe creatorul titanicului agitat.
Rose-Domnule, va rog spuneti-mi ce se întâmplă! Va citesc ochii, se întâmplă ceva!
Creatorul titanicului-Vasul se va scufunda..intr-o ora cam..
Rose își pusese mana la gura. Aceasta fugise sa îl caute pe Jack. Îl găsise:
Rose-Imi pare rău Jack!
Aceasta avea lacrimi în ochi iar Jack ii spusese sa caute o cheie pentru a îl putea elibera de cătușe. Nu găsise nimic. Fugise după un topor, ea văzuse un domn iar el a luat-o de mana, ignorând ajutoarele ei. Pentru că nu mai avea răbdare, i-a dat un pumn în nas. El sangera, asa ca a lăsat-o acolo și a plecat.
CITEȘTI
Titanic
AdventureRose este o fata de 17 ani. Ea trebuia sa se căsătorească cu, Cal, un bărbat de 30 de ani, deoarece mama ei nu avea bani sa plătească celelalte datorii. Cei trei pleacă într-o călătorie pe Titanic, vaporul viselor.