Kehanetin Sesi: Gizemli Bir Yolculuğun Başlangıcı

14 4 2
                                    

Aslında uzun zamandır doğaüstü
Bir konuyu ele almayı düşünüyordum.
Nasıl yazıya geçireceğim falan
Derken ile birlikte kitabın gidişatı,
Karakterleri vb. Özenle ayarlayıp yazmaya başladım. Okurken keyif almanız dileğiyle(😘🌹)

Mum ışığında parıldayan kraliyet balo salonunda dolaşırken, kalbi heyecanla çarpıyordu. Annem Kraliçe Melara'nın doğum günü şöleni tüm ihtişamıyla devam ediyordu. Asilzadeler, zarif elbiseler ve göz alıcı mücevherler içinde dans ediyor, orkestra neşeli melodiler çalınıyordu

taht varisi olmanın getirdiği sorumluluğun ağırlığını omuzlarımda hissediyordum. Bir gün bu krallığı yönetecek, bu insanlara liderlik edecektim. Bu düşünce beni hem heyecanlandırıyor hem de biraz tedirgin ediyordu

💗

Efnan, Larion'un Krallık'ın tahtına en yakın varis olarak, güneş ışığının son demlerini yansıtan altın sarısı saçları ve zümrüt yeşili gözleriyle, kraliyet balosunun gözdesi olmuştu. Zarif elbisesi, kraliyet mücevherleri ve kusursuz zarafetiyle, kraliçenin doğum günü şenliğini aydınlatıyordu. Fakat Efnan'ın kalbi, balo salonunun ihtişamından uzakta, bilinmeyen bir geleceğe doğru atıyordu.

Bir ara, sarayın bahçesine çıkmak için salondan ayrıldı. Serin gece havası yüzünü okşarken, gökyüzünde parlayan yıldızlara baktı. Birden, karanlığın içinden bir parıltı gördü.

Geceleri gökyüzüne baktığımızda, sonsuz bir ışık denizinde yüzen yıldızlar görürüz. Bazıları sabit ve parlak bir şekilde ışıldarken, bazılarının ışığı titreşir, sanki bir kalp atışı gibi yanıp söner.

" Prensesim kral ve kraliçe teşrif ettiler "

Şövalyenin küçük bir hatırlatmasından sonra Efnan balo salonuna geri döndü.

" Velihat Prenses Efnan Larion teşvik ettiler "

Birden, kalabalığın arasından siyah pelerinli bir figür belirdi. Efnan'ın yanına yaklaşarak, eline küçük bir parşömen tutuşturdu ve fısıldadı ani bir şekilde bütün kılıçlar ona doğruldu.

Şövalyelerin ona kılıç dogrultacağını tahmin etmeliydi ama içeriye nasıl girmişti bir ajan mıydı? Diye iç geçirdi

"Majesteleri," dedi saygı ve görgü kurallarına uygun bir şekilde

"Kraliçenin doğum günü şerefine size bir armağan getirdim."

Son olarak ekledi

"Kehanet seni bekliyor."

Efnan, merak ve tedirginlik duygularıyla merakına yenik düşerek parşömeni açtı.

Kehanet dediği şey eski bir dilde yazılmıştı ve anlamını çözmek zor değildi

"Gümüş ay ışığında, gizemli kapı aralanır.

Seçilen kişi, kehanete kulak verir.

Kaderin yolunu çizer, tehlikelerle dolu bir diyarda."

Kehaneti okuduktan sonra Efnan'ın dünyası aniden değişti. Balo salonu, kraliçenin doğum günü kutlaması ve Gümüş Krallık'ın tüm ihtişamı bir anda silindi. Efnan'ın kalbi, kehanetin gizemli sözleri ile çarpıyordu.

GÜMÜŞ AY IŞIĞINDA Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin