Buna,sunt o eleva de liceu...
am 17ani ! Sunt genul de fata care le spune la toate pe nume....adica capoasa si verde in fata!
****Luni dimineata****
Ma trezesc...ma duc la baie... imi fac chestiile de dimimeata...(spalat pe fata si pe dinti)mda...nu stau foarte mult... deoarece nu ma fardez sau alte chestii.... sunt simpla si naturala!!!
***La scoala***
Ajung la scoala.... imi pun ghiozdanul in banca si merg sus la tigara cu o colega... era o "traditie"...Dupa asta revenim in clasa si ma asez la catedra punand muzica!!! Era muzica de la ***Chris Brown-With you... ***
Mda era o melodie buna de a imi incepe ziua :)
*** La ore ***
Incepe ora de Romana...dupa putin timp directoarea ne intrerupe... Era cu o fata langa ea... Era draguta si cred ca era noua colega!!??
Mda... nu asteptam venirea ei...ma gandeam ca are fite si ne va distruge "gasca"...Habar nu aveam insa... nu doream sa o cunosc!!!๏_๏.
Desi parea destul de frumoasa...
***#Description#
Ochii verzi, parul carlionti...culoarea tenului era deschis....avea niste sprancene perfecte.... si mai avea si ochelari dinaia trendi....Era imbracata destul de dragut.... o bluza de culoare cam.... crem... o pereche de blugi albastri... cizmulite negre... si o esarfa ca accesoriu la gat...
Se prezinta la ora de romana... insa nu i-am inteles numele... si am intrebat curioasa *cum??? **insa fara raspuns.... :(...Stiam doar ca e din Spania si are o verisoara mai proasta ca ea!!!!
YOU ARE READING
☞Iubire interzisa☜
AcakAceasta poveste este despre doua adolescente...Care se indragostesc....iar pentru mai multe urmariti-mi povestea!!...