2. smoking aneb jak si zničit život

28 4 1
                                    


"Hej, nechte mi tu nějakou pizzu!" Vykřikl Seb.
"Tak děcka, já jdu na horu, vy čtyři tu budete potichu, jelikož je něco po osmé a zítra jdu do práce".
"Dobře mami" řekli Seb a Betty.

Pohled Toma:

Asi by jste chtěli vědět jak jsme se se Sebem seznámili že?
Začalo to na začátku prázdnin, já, Bill, Gustav a George jsme měli koncert v Česku přesněji v Praze, já a Bill jsem šli něco nakoupit, Gustav a George šli na hotel spát. No a tak jsme šli, nejednou slyšíme se někoho hádat v obchodě, tak jsme šli blíž a vidíme prodavače a nějakého kluka, že se hádají o tom že tomu klukovi není 18, tak jsme zakročili, dali jsme mu občanku, peníze, nakonec se omlouval klukovi a vrátil nám zbylé peníze. Kluk nám poděkoval a řekl nám, že nás od někud zná, pak si vzpomněl na nějakou holku, nejspíš jeho sestru, jelikož o ní nemluvil jako by to byla jeho přítelkyně. Oznámil nám že jsme členové skupiny Tokio Hotel, ale zaskočilo nás že nechtěl podpis prostě nic a tak jsem si řekli své jména, vyměnily čísla. Druhý den jsme si napsali jestli by jsme nemohli někam zajít, samozřejmě jsem souhlasil. No a tak nějak začalo naše přátelství. Vím asi jsem vám neřekl skoro nic ale tu noc si moc nevybavuju, trošku jsme to přehnali s alkoholem. Ale musím říct že jejich dům je luxusní a jejich nábytek je sladěn do černo-bílo-šedé, prostě luxusní. No ale musím říct že Betty je mnohem hezčí než které jsem měl, pak se jí na něco musím zeptat, její brácha nám o ní říkal pár věcí, protože přeci pro Betty jsme cizí. Navíc Bill vypadá že si našel novou kamarádku, pac je opak mě, neměl žádnou holku, za to já střídal holky jako ponožky, nedivím se, že se mě bojí tolik lidí.
Už myslím že bych měl přestat nebo si pomyslí, že je neposlouchám.

"Hej Sebe, máš ty ciga?"
"Hele podívám se". Asi šel nahoru nevím ale byl tam nějak dlouho, pak se vrátil úplně s naštvaným výrazem.
"Ségra?" usmál se na ni, no spíš měl takový křivý úsměv.
"No?"
"Kde jsou ty cigára?".
"Nevím, mamka je našla, pak je někam dala, hej počkej podívám se do mého pokoje".
Odešla z obýváku.
"Tvá ségra taky kouří?".
"Jo".
"Tak to bych do ní neřekl".
"Jop, mám je, ale od každého dvě krabičky, takže já budu mít od každého jedno jo?".
Došla do obýváku Betty.
"Však jasný". Odpověděl jí.
"Hele nemáš zapalovač?". Zeptala se Betty svého bratra.
"Hm jo a zrovna tvůj". Vyplázl na ni jazyka.
Jako malý, pomyslel jsem si.
"Na". Podal ji její zapalovač.
"Dík" šla nahoru.
"Doufám že tam nebudeš kouřit!" Asi nás jejich máma poslouchala. Trapas.
"Ježíš! Nejsu jak můj bratr". Protočila oči v sloup.
"Asi by jsme měli ty pizze schovat, jelikož Betty už to má dávno snědené a my to máme už studený". Ani jsem si nevšiml kdy ji stihla sníst.
"Souhlas!'. Řekli jsme na stejno s Billem.

Viděla jsi někdy Tokio? FF O Tokio HotelKde žijí příběhy. Začni objevovat