3.

23 3 2
                                    

Pohled Betty
Sice jsem mamce řekla, že nejsu jak můj bratr ale pravdou je že já na balkoně skoro furt kouřím. Takže jsem šla kouřit na balkón aby to moje mamka neviděla. Miluju ten pocit, když vyfukuji oblak kouře. Je to škodlivý vím ale ten pocit je nepopsatelný.

Pohled Seba
Šel jsem dát pizzu do ledničky a vzal jsi pití. Vrátil jsem se do obýváku za klukama. Ti dva tam byly úplně roztahaný. Nevím co vyváděli když jsem tam nebyl ale oni vypadají vtipně. Tom je v takové divné poloze něco mezi kočkou a psem když leží a Bill ten je na zemi a něco říká Tomovi. Myslím že dnešek nekončí páč Bill šel do koupelny a Tom někomu píše.

"Hej komu píšeš?".
"Gustavovi a Georgeovi".
"Proč?".
"Aby šli k vám".
Odpověděl a při tom se divně podíval.
"Co je?".
"Nic jen by mě zajímalo co tam tak dlouho dělá Betty, jelikož mi říkala, že tu bude za chvíli".
"Aha, možná kouří". Zašeptal jsem.
"A nechceš se tam podívat?".
"Hej nechci ji rušit, ať si tam dělá co chce ale musím jí něco říct, takže ty tu počkej".
"Fajn".

Pohled Betty
Ťuk ťuk ozvalo se ze dveří.
Podívala jsem se k dveřím a tam se objevila hlava mého bratra.
"Od kdy umíš klepat? Vždycky jsi sem vtrhl bez zatukaní".
"No to tě nemusí zajímat, jinak přijdou k nám další kluci ze skupiny, chceš tam jít? Jo a Tom se po tobě ptal".
"Hele asi ne, budu tady kdyžtak jim řekni že můžou ke mně do pokoje jo?".
"Fajn". Zavřel za sebou dveře.
To co říkal o Tomovi jsem radši ignorovala, jako jo je hezkej ale nikdy neměl vážný vztah, jen dívky do postele na jednu noc.
Navíc já teď nemám zájem.

Pohled Billa
Přišel jsem do obýváku a šel do kuchyně páč mám žízeň, vzal jsem si nějaký džus a šel do obýváku.

"Co jsi tak dlouho dělal?".
"Tak tobě to je určitě jedno Tome".
"No to je pravda ale zajímá mě to".
"Fajn, šel jsem na záchod a pak do kuchyně něco na pití stačí?".
"Jo bohatě, jinak Seb a Betty už ví že tu budou kluci".
"Dobře, co budem dělat než přijdou?".
"Betty říkala že můžeme k ní ale až tu budou kluci, co tahle si zahrát hru?".
"Neříkej že chceš hrát flašku". 
"Billíku ty jsi fakt moje dvojče sice o deset minut mladší ale furt víš na co myslím".
"Hej přestaň mi tak říkat je to hrozný".
"Ale Billíku nebuď labuť".
"Hej já se tě lekl Sebe, ty jsi takový vůl".
"Vůl je zvíře, přijde ti že jsem zvíře?". Tom s Billem se na sebe podívají a vybuchnou smíchy.
"Myslím že jo". Odpověděla Betty.
"Hej tak co ty tu děláš?".
"Slyšela jsem jak si tu o něčem povídáte a navíc tu jsem asi 3 minuty".
"Tohle je tvá ségra? Jelikož jste si povahou a humorem nejste podobný".
"Tak to si vypiješ".
"Hele klid, už držím hubu, jo a kluci psali že tu budou za 5 minut".
"No nic já jdu nahoru". Odpověděla Betty.
"A co tam jako chceš dělat?".
"Tak to tě fakt nemusí zajímat Tome". Betty odešla nahoru.
"Takže kluci kolik je?".
"Osm a já jdu na wc, kdyby tu byly tak jim otevřete jo?".
"Jasný".

Viděla jsi někdy Tokio? FF O Tokio HotelKde žijí příběhy. Začni objevovat