Pohled Betty
Kdybych vám řekla že se jich bojím, věřili by jste mi? Já myslím, že určitě. Nevím proč se Gustava a George bojím, možná to je jejich aurou.
Toma se samozřejmě taky bojím asi trochu víc než Gustava a Georga ale dejme tomu že je toho na mě moc.
Mám takový menší pocit, že už dole jsou. Ale dolů rozhodně nepůjdu, byla blbost říct "kdyby chtěli jít". Po pravdě jsem nechtěla aby tu byly, chtěla jsem být aspoň v pokoji sama. Jako ano dvojčata jsou v pohodě, ale taky potřebuji svůj klid.
Asi si dám camelky na uklidnění, možná tu někde budu mít menší zásobu alkoholu, uvidím podívám se.
Domnívám se, že jsem to našla ale je toho málo. Nebudu vám říkat co mám za alkohol, to bychom tu byly na dlouho. Vezmu jednu z lahví a trošku se zašklebím vodka asi můj přítel nejlepší. Mám k tomu historku.Flashback
Toulám se mezi ulicemi, hledám totiž bar jménem u Kat, po asi 2 metrů vidím ten bar, kde pracuje a je také kupcem tohoto malého baru má dlouholetá kamarádka Kate.
Otevřu dveře od baru a ucitím pach alkoholu, cigaret a potu, pár lidí tancuje. Prodírám se k baru, kde je pár mých známých, zamumlají na pozdrav, já jim pouze pokivnu hlavou na pozdrav. Uvidím Kate jak nalevá nějakému borcovi průhlednou tekutinu. Čekám kdy mě zahlédne. Když jsi mě všimne, koutek úst dá do úšlebku. Nalije mi vodku a pak obejde bar a sedne si ke mě, obejme mě. Říká, že bych si měla někoho najít, jelikož ona má přítele, který je zpěvák a má bratra."Ne už jsem ti říkala, že nikoho nechci, ale ty mi furt někoho dohazuješ". Nebaví mě to, máme jiný vkus na kluky a nechápe, proč se mi nelíbí kluci které vybrala pro mě.
"Já vím, ale tenhle bude fakt poslední". Usměje se.
"To jsi říkala minule, stal se z něho pěknej čurák"."Fajn, takže kdy tu bude?".
"Asi kolem 4 p.m., přijde s mým přítelem jelikož to je jeho bratr".
Když jsem si dala pátou vodku, přišly dva klucy. U jednoho jsem se zastavila, měl totiž pěkně vymakané tělo. Měřil asi kolem 180 cm, byl menší než ten co s ním přišel, baggy jeans a baggy tričko, delší hnědé drendy, snapback. Přišli k nám a jeden z nich, myslím ten vyšší políbil Kate. Ten menší stál a díval se na mě, jako kdyby ze mě chtěl strhat oblečení a hned a tady, by mě ošukal. Přišlo mi, že jsem ho už někde viděla."Takže kluci tohle je Betty, Betty tohle je můj přítel Bill". Ukázala na borce který byl na ni nalepeny jako klíště.
"A tohle je Tom". Naše oči se střetli, nemohla jsem se od něho odvrátit. Dokud na nás Kate nepromluvila.
"Dáme si rum s colou?".
Zamrkala jsem a podívala se na Kate.
"Jasný". Řekla zaměstnanci co chce a už jsme to měli na stole. Kate a ten její přítel který nevím jak se jmenuje i když mi to říkala, to do sebe kopli a ten který ze mě nespustil oči to do sebe taky kopl. Tak jsem to do sebe taky kopla, oznámila jsem jim, že jdu na wc. Odpověď jsem už nedostala jelikož jsem už byla na wc, sice jsem se kymácela ze strany na stranu ale tak nějak jsem se na to wc dostala. Když jsem vykonala svou potřebu, vyšla jsem z kabinky a umyla si ruce, dostala jsem menší šok, protože tam stál asi Tom? Nevím ale určitě to byl on. Šel ke mě a zastavil se těsně u mých zad, cítila jsem jak jeho ruce putují po mých bocích, otočila jsem se a viděla jak měl v očích touhu. Vrhli jsme se na sebe jako zvířata, šli jsme spolu do kabinky, kde ze mě ztrhl oblečení a já jemu, pak se otočil a navléknul si kondom, strčil do mě svůj úd.
ČTEŠ
Viděla jsi někdy Tokio? FF O Tokio Hotel
RandomVe škole i doma byla uzavřená, neměla moc kamarádů, všichni ji odsuzovali, s jejím bratrem byly nerozlučná dvojka, teda až od dnešního léta, její bratr si našel nové kamarády... Ahoj, tohle je můj nový příběh, takže to berte s nadhledem, nejsem dobr...