Düğün davetiyesi

832 48 71
                                    

zaten yorgundum o yüzden direk uyudum...

———————————————————————————————

Pov alastor :

Merdivenlerden aşağı inerken onları izledim,herkes bi iş yapıyor,charlie düğün davetiyesi hazırlıyor,vaggie dekorasyon yapıyor,niffty temizlik yapıyor... charlie'nin yanına gittim "charlie yapabileceğim bir şey var mı?" "Ah evet bu düğün davetiyelerini dağıtabilir misin?" Kartı bana uzatırken dedi alıp inceledim, çok süslü "tabii ki canım"lucifer yanıma geldi "onları ben dağıtabilirim sonuçta o benim kızım"

 ona alaycı bi şekilde baktım "7 yıl öncede senin kızındı ama önemsemedin"sinirli bakışından sadece eğlendim, beni yakamdan tutup çekti"(hırlama)seni bok parça-"charlie aramıza geldi "tamam çocuklar sakin olun"sonra lucifer'ı omuzlarından tuttu "beraber dağıtsanız" ciddimi o cüceyle hiç bi yere gitmem "onlamı HAH hayır" "(mırıldanma)ölürüm daha iyi" "zaten ölüsün" charlie dediklerimizi görmezden geldi,gözlerini büyütü "benim için bilemi?" Kahretsin bu gözlere nasıl hayır derim "kralım eğer isterse" ona baktım "evet evet hadi gidelim" sonra ikiniz dışarı çıktık,uzun bir gün olucak...

(30 dk sonra)

bütün yol boyunca hiç konuşmadık sadece davetiye verdik,otele doğru giderken ilk defa konuştu "7 yıl boyunca nerdeydin"şaşırdım ama belli etmedim "neden soruyorsun?" "Çünkü sensiz cehenem mükemmeldi" sinirim bozuldu "neden böyle düşünüyorsun?" Sadece meraktı yoksa onun öyle düşünmesi umrunda değil "voxla olan kavganızdan sonra hayla orayı düzeltiyorum" "sonuçta kralsın bunu düzeltmek zorundasın" alaycı bişekilde güldüm "o zaman neden bana kralmışım gibi değilde bi çöpmüşüm gibi davranıyorsun!" Sinirli bakışına sadece eğlendim "çünkü kral olamıcak kadar saf ve ördeklere takıntılısın"...

Pov lucifer :

Bu bardağı taşıran son damlaydı,şeytani formuma geçtim yani artık boyum 2 metre,onu kolundan tutup bi ara sokağa girdim,duvara sıkıştırdım,cebimden bıçak çıkardım,şaşırdı ve çıkmaya çalıştı,şapkamdaki yılan alastorun iki bileğinden bağladı 

"N̸̮̝̣̪̻̖͚̠̏̋͛̽̿̐̀̓e̴̡͓̥̳̫̠̳͎͓̓̀͋̽͊͆ͅ ̴̡̲̺̤̳̞̟̰̪̳͂̾̐͌̈y̶̭͍̹͖̣̳̆ͅa̸͕͒̒̊͛͝p̶̧̲͔̋̌̃͆̔̓͌͒͝ı̴͔̜̪̄̏̈́́̉̐̀̋̎͘y̷̯̋͆̑̀͋̓̽͠o̷̡̩͕͖̮̩̥̎̀͐̃̋͂̊ͅr̸̨̭̦̥̺̮̮̍̍̆̂̄̎̅ṣ̴̥̙̐u̴̞͇͖̽͗̔̏̎n̷̢̛͎͇̙̻̞̟͛́̏̎͠" cevap vermedim "bu bana saf dediğin için" karnına batırdım,çıkardım 

"Bu takıntılısın dediğin için" bidaha batırdım "ack dur" ona baktım daha zorlayıcı bi gülümseme vardı,alaycı kıkırdadım "mmm hayır" "düğüne..geç kalabiliriz" kahretsin haklı,onu serbest bıraktım "şanlısın ki düğün var" gücüyle kendini düzelti,en azından elbise olarak "herneyse gidelim" ara sokaktan çıktık,otelden biraz uzaktaydık "cüce" dedi ve otele koştu "(hırlama) gel buraya" bende koştum,tam ona yetiştim vaggie kapıyı açtı "vay be ikinizde tek parçasınız" alastor hemen odasına gitti büyük ihtimalle yarasına bakıcak,ben odama gittim ve ördeklerle oynamaya başladım...


Alastor'un acı çekmesi neden hoşuma gidiyor,umarım beğenmişsinizdir bay bay

Alastor x luciferHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin