Пройшло хв 20 і Соні нарешті наважився вийти з кімнати.Він спустився на кухню ,де Мінхо щось старанно готував біля плити.Запах розносився по всьому поверсі,Джи одразу зрозумів,-це запах його улюблених токпоккі.Їх йому завжди готувала мама в дитинстві,тоді вони завжди були поруч,але після закінчення молодшої школи Джи,його батьків підвищили за посадою і з тих пір вони рідко бували вдома.
Приїжджали хіба на тривалий час взимку,тоді і свята,і роботи менше.Сон швидко як МАКВІІН підбіг до Хо,та спостерігав зі спини за його роботою.
-Я готую токпоккі,знайшов їх у тебе в холодильнику.Надіюсь в тебе є апетит і ти поїси зімною!?-запитав не відводячи погляд від пательні Лі.
-Ніколи не відмовлюсь від них.-сівши за стіл відповів Джисон.
Мінхо усміхнувся після чого на його правій щоці з'явилась ямочка,він взяв дві тарілки,стакани і прибори та залишив їх на столі.А потім вимкнув плиту і поставив токпоккі на підставку,що до цього вже лежала біля тарілок.
Також дістав з холодильника сік,що на диво був придатний для споживання тому,що Джи купив його ще місяць тому..
Напевно він знову забув зменшити температуру в холодильнику,після того як робив тісто для пирога.(Так Джисон ще той кухар). Тому і сік ще не зіпсувався..
Хо розлив його по стаканах і також сів за стіл,за яким Сон вже розпочав їсти,не зачекавши на старшого.(Ну а як же він буде стримувати себе, перед такою насолодою)-смачно?-запитав Хо накладаючи страву в тарілку.
-Таак,дуже.-з запханим ротом сказав Соні,в цей момент він був схожий на маленьку білочку.У Лі знову з'явилась усмішка на обличчі.
Через 5 хв Лі вже наївся тому,що перед дорогою був у кафе де працює Хьонджин та перекусив там.Мінхо поглянув на цього милого хлопця який сидів навпроти нього.Так,як не дивно Джи був для нього милим ніби якесь дитя з м'якенькими щічками.
-гаразд білченя,доїдай і підем глянемо фільм.-сказав старший після того як вдосталь помилувався Джисоном.
"Стоп,що?Він щойно назвав мене білченям?"-спантеличено запитав сам в себе молодший.
-я не білченя!-суворо* сказав Соні,у якого вкотре почервоніли щічки.-Та не супся ти,я пішов оберу фільм,а ти доїдай і приєднуйся.-ласкаво промовив Хо.Вставши зі столу,поклав посуд в раковину і попрямував до дивану,навпроти якого був великий телевізор.
ВИ ЧИТАЄТЕ
𝓘 𝔀𝓲𝓵𝓵 𝓷𝓮𝓿𝓮𝓻 𝓵𝓮𝓪𝓿𝓮 𝔂𝓸𝓾☆
RomanceІсторія про хлопця,що любить ніч і його нове захоплення.Тобто захоплення ,яке змінить його життя назавжди.^••^