𝐘/𝐍 𝐚𝐧𝐝 𝐍𝐢𝐤𝐤𝐢 𝐰𝐞'𝐫𝐞 𝐡𝐚𝐧𝐠𝐢𝐧𝐠 𝐨𝐮𝐭 𝐢𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐦𝐚𝐥𝐥.𝐘/𝐍 𝐰𝐚𝐧𝐭𝐞𝐝 𝐭𝐨 𝐠𝐨 𝐭𝐨 𝐕𝐢𝐜𝐭𝐨𝐫𝐢𝐚'𝐬 𝐒𝐞𝐜𝐫𝐞𝐭 𝐟𝐨𝐫 𝐬𝐨𝐦𝐞 𝐧𝐞𝐰 𝐥𝐢𝐧𝐠𝐞𝐫𝐢𝐞 𝐬𝐢𝐧𝐜𝐞 𝐍𝐢𝐤𝐤𝐢 𝐫𝐢𝐩𝐩𝐞𝐝 𝐮𝐩 𝐡𝐞𝐫 𝐨𝐭𝐡𝐞𝐫 𝐨𝐧𝐞𝐬. 𝐬𝐡𝐞 𝐰𝐚𝐥𝐤𝐞𝐝 𝐢𝐧 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐍𝐢𝐤𝐤𝐢 𝐚𝐧𝐝 𝐭𝐡𝐞𝐲 𝐬𝐭𝐚𝐫𝐭𝐞𝐝 𝐭𝐨 𝐥𝐨𝐨𝐤 𝐚𝐫𝐨𝐮𝐧𝐝 𝐚𝐧𝐝 𝐨𝐧𝐞 𝐨𝐟 𝐭𝐡𝐞 𝐰𝐨𝐫𝐤𝐞𝐫𝐬 𝐬𝐚𝐢𝐝 "𝐡𝐞𝐲 𝐠𝐮𝐲𝐬 𝐰𝐞𝐥𝐜𝐨𝐦𝐞 𝐢𝐧,𝐣𝐮𝐬𝐭 𝐬𝐨 𝐲𝐨𝐮 𝐤𝐧𝐨𝐰 𝐞𝐯𝐞𝐫𝐲𝐭𝐡𝐢𝐧𝐠 𝐢𝐬 𝟓𝟎% 𝐨𝐟𝐟 𝐚𝐧𝐝 𝐢𝐟 𝐲𝐨𝐮 𝐧𝐞𝐞𝐝 𝐚𝐧𝐲𝐭𝐡𝐢𝐧𝐠 𝐣𝐮𝐬𝐭 𝐚𝐬𝐤 𝐟𝐨𝐫 𝐋𝐢𝐧𝐝𝐚" 𝐲𝐨𝐮 𝐬𝐚𝐢𝐝 "𝐚𝐰𝐰 𝐰𝐞𝐥𝐥 𝐭𝐡𝐚𝐧𝐤 𝐲𝐨𝐮 𝐋𝐢𝐧𝐝𝐚" 𝐋𝐢𝐧𝐝𝐚 𝐬𝐚𝐢𝐝 "𝐧𝐨 𝐩𝐫𝐨𝐛𝐥𝐞𝐦 𝐡𝐮𝐧" 𝐲𝐨𝐮 𝐬𝐦𝐢𝐥𝐞𝐝 𝐚𝐧𝐝 𝐬𝐚𝐢𝐝 "𝐡𝐞𝐲 𝐛𝐚𝐛𝐲 𝐨𝐧𝐞 𝐨𝐟 𝐭𝐡𝐞 𝐰𝐨𝐫𝐤𝐞𝐫𝐬 𝐬𝐚𝐢𝐝 𝐭𝐨𝐝𝐚𝐲 𝐞𝐯𝐞𝐫𝐲𝐭𝐡𝐢𝐧𝐠 𝐢𝐬 𝟓𝟎% 𝐨𝐟𝐟 𝐭𝐨𝐝𝐚𝐲" 𝐍𝐢𝐤𝐤𝐢 𝐬𝐚𝐢𝐝 "𝐨𝐤 𝐛𝐚𝐛𝐲𝐠𝐢𝐫𝐥, 𝐈 𝐥𝐨𝐯𝐞 𝐲𝐨𝐮" 𝐲𝐨𝐮 𝐬𝐚𝐢𝐝 "𝐈 𝐥𝐨𝐯𝐞 𝐲𝐨𝐮 𝐭𝐨 𝐍𝐢𝐤𝐤𝐢" 𝐲𝐨𝐮 𝐤𝐢𝐬𝐬𝐞𝐝 𝐡𝐢𝐦 𝐚𝐧𝐝 𝐬𝐚𝐢𝐝 "𝐰𝐞𝐥𝐥 𝐈'𝐥𝐥 𝐠𝐨 𝐥𝐨𝐨𝐤 𝐚𝐫𝐨𝐮𝐧𝐝 𝐚𝐧𝐝 𝐢𝐟 𝐲𝐨𝐮 𝐟𝐢𝐧𝐝 𝐚𝐧𝐲𝐭𝐡𝐢𝐧𝐠 𝐢𝐧 𝐘/𝐒 𝐥𝐞𝐭 𝐦𝐞 𝐤𝐧𝐨𝐰?" 𝐍𝐢𝐤𝐤𝐢 𝐬𝐚𝐢𝐝 "𝐨𝐤 𝐛𝐚𝐛𝐲𝐠𝐢𝐫𝐥 𝐈 𝐰𝐢𝐥𝐥" 𝐲𝐨𝐮 𝐟𝐨𝐮𝐧𝐝 𝐚 𝐜𝐮𝐭𝐞 𝐛𝐥𝐚𝐜𝐤 𝐥𝐢𝐧𝐠𝐞𝐫𝐢𝐞 𝐬𝐞𝐭 𝐢𝐧 𝐘/𝐒 𝐚𝐧𝐝 𝐲𝐨𝐮 𝐰𝐚𝐥𝐤𝐞𝐝 𝐨𝐯𝐞𝐫 𝐭𝐨 𝐍𝐢𝐤𝐤𝐢 𝐚𝐧𝐝 𝐲𝐨𝐮 𝐬𝐞𝐞 𝐡𝐞 𝐡𝐚𝐬 𝐟𝐨𝐮𝐫 𝐥𝐢𝐧𝐠𝐞𝐫𝐢𝐞 𝐬𝐞𝐭𝐬 𝐲𝐨𝐮 𝐬𝐚𝐢𝐝 "𝐫𝐞𝐚𝐥𝐥𝐲 𝐍𝐢𝐤𝐤𝐢?" 𝐍𝐢𝐤𝐤𝐢 𝐬𝐚𝐢𝐝 "𝐰𝐞𝐥𝐥 𝐲𝐞𝐬 𝐘/𝐍 𝐫𝐞𝐚𝐥𝐥𝐲" 𝐲𝐨𝐮 𝐫𝐨𝐥𝐥𝐞𝐝 𝐲𝐨𝐮𝐫 𝐞𝐲𝐞𝐬 𝐚𝐧𝐝 𝐬𝐚𝐢𝐝 "𝐨𝐤 𝐦𝐞 𝐠𝐨 𝐭𝐫𝐲 𝐭𝐡𝐞𝐬𝐞 𝐨𝐧?" 𝐍𝐢𝐤𝐤𝐢 𝐬𝐚𝐢𝐝 "𝐨𝐤 𝐛𝐚𝐛𝐲 𝐰𝐚𝐧𝐭 𝐦𝐞 𝐭𝐨 𝐜𝐨𝐦𝐞 𝐰𝐢𝐭𝐡?" 𝐲𝐨𝐮 𝐬𝐚𝐢𝐝 "𝐲𝐞𝐬 𝐩𝐥𝐞𝐚𝐬𝐞" 𝐬𝐨 𝐲𝐨𝐮 𝐰𝐚𝐥𝐤𝐞𝐝 𝐨𝐯𝐞𝐫 𝐭𝐨 𝐭𝐡𝐞 𝐝𝐫𝐞𝐬𝐬𝐢𝐧𝐠 𝐫𝐨𝐨𝐦 𝐚𝐧𝐝 𝐬𝐚𝐢𝐝 𝐭𝐨 𝐨𝐧𝐞 𝐨𝐟 𝐭𝐡𝐞 𝐰𝐨𝐫𝐤𝐞𝐫𝐬 "𝐜𝐚𝐧 𝐈 𝐩𝐥𝐞𝐚𝐬𝐞 𝐭𝐫𝐲 𝐭𝐡𝐞𝐬𝐞 𝐨𝐧?" 𝐒𝐡𝐞 𝐬𝐚𝐢𝐝 "𝐨𝐟 𝐜𝐨𝐮𝐫𝐬𝐞 𝐠𝐢𝐯𝐞 𝐦𝐞 𝐨𝐧𝐞 𝐬𝐞𝐜𝐨𝐧𝐝 𝐥𝐨𝐯𝐞?" 𝐬𝐡𝐞 𝐤𝐧𝐨𝐜𝐤𝐞𝐝 𝐨𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐝𝐨𝐨𝐫 𝐚𝐧𝐝 𝐬𝐚𝐢𝐝 "𝐨𝐤 𝐲𝐨𝐮𝐫 𝐚𝐥𝐥 𝐬𝐞𝐭 𝐭𝐡𝐞𝐫𝐞 𝐲𝐨𝐮 𝐠𝐨" 𝐲𝐨𝐮 𝐬𝐦𝐢𝐥𝐞𝐝 𝐚𝐧𝐝 𝐬𝐚𝐢𝐝 "𝐭𝐡𝐚𝐧𝐤 𝐲𝐨𝐮" 𝐬𝐡𝐞 𝐬𝐚𝐢𝐝 "𝐧𝐨 𝐩𝐫𝐨𝐛𝐥𝐞𝐦 𝐝𝐞𝐚𝐫" 𝐲𝐨𝐮 𝐜𝐥𝐨𝐬𝐞𝐝 𝐭𝐡𝐞 𝐝𝐨𝐨𝐫 𝐚𝐧𝐝 𝐭𝐫𝐢𝐞𝐝 𝐭𝐡𝐞 𝐛𝐥𝐚𝐜𝐤 𝐨𝐧𝐞 𝐨𝐧 𝐚𝐧𝐝 𝐍𝐢𝐤𝐤𝐢 𝐬𝐚𝐢𝐝 "𝐖𝐎𝐖 𝐦𝐲 𝐛𝐚𝐛𝐲 𝐥𝐨𝐨𝐤𝐬 𝐡𝐨𝐭" 𝐲𝐨𝐮 𝐛𝐥𝐮𝐬𝐡𝐞𝐝 𝐚𝐧𝐝 𝐬𝐚𝐢𝐝 "𝐚𝐰𝐰 𝐬𝐢𝐱𝐱" 𝐡𝐞 𝐡𝐚𝐧𝐝𝐞𝐝 𝐭𝐡𝐞 𝐟𝐨𝐮𝐫 𝐬𝐞𝐭𝐬 𝐨𝐧𝐞 𝐰𝐚𝐬 𝐫𝐞𝐝 𝐭𝐡𝐞 𝐨𝐭𝐡𝐞𝐫 𝐨𝐧𝐞 𝐰𝐚𝐬 𝐛𝐥𝐮𝐞 𝐚𝐧𝐝 𝐨𝐧𝐞 𝐩𝐢𝐧𝐤 𝐚𝐧𝐝 𝐭𝐡𝐞 𝐥𝐚𝐬𝐭 𝐨𝐧𝐞 𝐠𝐫𝐞𝐞𝐧. 𝐘𝐨𝐮 𝐭𝐫𝐢𝐞𝐝 𝐨𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐩𝐢𝐧𝐤 𝐨𝐧𝐞 𝐟𝐢𝐫𝐬𝐭 𝐚𝐧𝐝 𝐍𝐢𝐤 𝐬𝐚𝐢𝐝 "𝐈 𝐥𝐢𝐤𝐞 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐨𝐧𝐞 𝐛𝐚𝐛𝐲𝐠𝐢𝐫𝐥" 𝐲𝐨𝐮 𝐠𝐢𝐠𝐠𝐥𝐞𝐝 𝐚𝐧𝐝 𝐬𝐚𝐢𝐝 "𝐚𝐰𝐰 𝐬𝐢𝐱𝐱 𝐬𝐭𝐨𝐩 𝐢𝐭" 𝐡𝐞 𝐬𝐦𝐢𝐥𝐞𝐝 𝐚𝐧𝐝 𝐬𝐚𝐢𝐝 "𝐧𝐞𝐯𝐞𝐫 𝐥𝐨𝐯𝐞" 𝐲𝐨𝐮 𝐭𝐫𝐢𝐞𝐝 𝐨𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐫𝐞𝐝 𝐨𝐧𝐞 𝐨𝐧 𝐚𝐧𝐝 𝐍𝐢𝐤𝐤𝐢 𝐬𝐚𝐢𝐝 "𝐨𝐡 𝐛𝐚𝐛𝐲 𝐲𝐨𝐮𝐫 𝐦𝐚𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐦𝐞 𝐰𝐞𝐚𝐤" 𝐲𝐨𝐮 𝐭𝐫𝐢𝐞𝐝 𝐨𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐛𝐥𝐮𝐞 𝐨𝐧 𝐚𝐧𝐝 𝐍𝐢𝐤𝐤𝐢 𝐬𝐚𝐢𝐝 "𝐈 𝐥𝐢𝐤𝐞 𝐢𝐭 𝐲𝐨𝐮 𝐥𝐨𝐨𝐤 𝐩𝐫𝐞𝐭𝐭𝐲 𝐚𝐬 𝐚𝐥𝐰𝐚𝐲𝐬" 𝐲𝐨𝐮 𝐬𝐦𝐢𝐥𝐞𝐝 𝐚𝐧𝐝 𝐬𝐚𝐢𝐝 "𝐚𝐰𝐰 𝐬𝐢𝐱𝐱 𝐲𝐨𝐮𝐫 𝐣𝐮𝐬𝐭 𝐬𝐚𝐲𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐬𝐨 𝐲𝐨𝐮 𝐜𝐚𝐧 𝐠𝐞𝐭 𝐬𝐨𝐦𝐞 𝐬𝐞𝐱 𝐭𝐨𝐧𝐢𝐠𝐡𝐭" 𝐍𝐢𝐤𝐤𝐢 𝐬𝐚𝐢𝐝 "𝐧𝐨 𝐚𝐦 𝐬𝐚𝐲𝐢𝐧𝐠 𝐢𝐭 𝐛𝐞𝐜𝐚𝐮𝐬𝐞 𝐈 𝐦𝐞𝐚𝐧 𝐢𝐭 𝐚𝐧𝐝 𝐈 𝐥𝐨𝐯𝐞 𝐲𝐨𝐮" 𝐲𝐨𝐮 𝐬𝐚𝐢𝐝 "𝐈 𝐥𝐨𝐯𝐞 𝐲𝐨𝐮 𝐭𝐨" 𝐲𝐨𝐮 𝐭𝐫𝐢𝐞𝐝 𝐨𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐠𝐫𝐞𝐞𝐧 𝐨𝐧𝐞 𝐚𝐧𝐝 𝐍𝐢𝐤𝐤𝐢 𝐬𝐚𝐢𝐝 "𝐈 𝐈 𝐈 𝐥𝐨𝐯𝐞 𝐢𝐭 𝐛𝐚𝐛𝐲" 𝐲𝐨𝐮 𝐬𝐦𝐢𝐥𝐞𝐝 𝐚𝐧𝐝 𝐛𝐥𝐮𝐬𝐡𝐞𝐝 𝐚𝐧𝐝 𝐬𝐚𝐢𝐝 "𝐚𝐰𝐰 𝐍𝐢𝐤𝐤𝐢 𝐢𝐬 𝐚 𝐛𝐚𝐝 𝐛𝐨𝐲 𝐭𝐮𝐫𝐧𝐢𝐧𝐠 𝐬𝐨𝐟𝐭?" 𝐍𝐢𝐤𝐤𝐢 𝐬𝐚𝐢𝐝 "𝐲𝐞𝐬 𝐲𝐞𝐬 𝐈 𝐚𝐦" 𝐲𝐨𝐮 𝐜𝐡𝐚𝐧𝐠𝐞𝐝 𝐢𝐧𝐭𝐨 𝐲𝐨𝐮𝐫 𝐫𝐞𝐠𝐮𝐥𝐚𝐫 𝐨𝐮𝐭𝐟𝐢𝐭 𝐚𝐧𝐝 𝐰𝐞𝐧𝐭 𝐭𝐨 𝐭𝐡𝐞 𝐜𝐡𝐞𝐜𝐤 𝐨𝐮𝐭 𝐚𝐧𝐝 𝐭𝐡𝐞 𝐥𝐚𝐝𝐲 𝐬𝐚𝐢𝐝 "𝐨𝐤 𝐭𝐡𝐞 𝐭𝐨𝐭𝐚𝐥 𝐢𝐬 𝟏𝟎𝟎$" 𝐍𝐢𝐤𝐤𝐢 𝐬𝐚𝐢𝐝 "𝐈'𝐥𝐥 𝐝𝐨 𝐦𝐲 𝐜𝐚𝐫𝐝" 𝐬𝐡𝐞 𝐬𝐚𝐢𝐝 "𝐨𝐤 𝐰𝐡𝐞𝐧𝐞𝐯𝐞𝐫 𝐲𝐨𝐮𝐫 𝐫𝐞𝐚𝐝𝐲 𝐲𝐨𝐮 𝐜𝐚𝐧 𝐩𝐮𝐭 𝐲𝐨𝐮𝐫 𝐜𝐚𝐫𝐝 𝐢𝐧" 𝐡𝐞 𝐩𝐮𝐭 𝐢𝐭 𝐢𝐧 𝐚𝐧𝐝 𝐬𝐡𝐞 𝐬𝐚𝐢𝐝 "𝐨𝐤 𝐰𝐨𝐮𝐥𝐝 𝐲𝐨𝐮 𝐥𝐢𝐤𝐞 𝐲𝐨𝐮𝐫 𝐫𝐞𝐜𝐞𝐢𝐩𝐭?" 𝐍𝐢𝐤𝐤𝐢 𝐬𝐚𝐢𝐝 "𝐲𝐞𝐬 𝐩𝐥𝐞𝐚𝐬𝐞" 𝐬𝐡𝐞 𝐬𝐚𝐢𝐝 "𝐨𝐤 𝐡𝐞𝐫𝐞 𝐲𝐨𝐮 𝐠𝐨 𝐡𝐚𝐯𝐞 𝐚 𝐧𝐢𝐜𝐞 𝐝𝐚𝐲" 𝐲𝐨𝐮 𝐬𝐚𝐢𝐝 "𝐲𝐨𝐮 𝐭𝐨 𝐚𝐧𝐝 𝐭𝐡𝐚𝐧𝐤 𝐲𝐨𝐮" 𝐬𝐡𝐞 𝐬𝐚𝐢𝐝 "𝐲𝐨𝐮𝐫 𝐰𝐞𝐥𝐜𝐨𝐦𝐞 𝐛𝐲𝐞 𝐠𝐮𝐲𝐬" 𝐲𝐨𝐮 𝐬𝐚𝐢𝐝 "𝐛𝐲𝐞" 𝐚𝐧𝐝 𝐰𝐚𝐯𝐞𝐝 𝐛𝐞𝐟𝐨𝐫𝐞 𝐥𝐞𝐚𝐯𝐢𝐧𝐠. 𝐘𝐨𝐮 𝐠𝐫𝐚𝐛𝐛𝐞𝐝 𝐍𝐢𝐤𝐤𝐢'𝐬 𝐡𝐚𝐧𝐝 𝐚𝐧𝐝 𝐬𝐚𝐢𝐝 "𝐭𝐡𝐚𝐧𝐤 𝐲𝐨𝐮 𝐛𝐚𝐛𝐲" 𝐍𝐢𝐤𝐤𝐢 𝐬𝐚𝐢𝐝 "𝐚𝐰𝐰 𝐛𝐚𝐛𝐲 𝐲𝐨𝐮 𝐤𝐧𝐨𝐰 𝐈 𝐥𝐨𝐯𝐞 𝐲𝐨𝐮 𝐚𝐧𝐝 𝐲𝐨𝐮𝐫 𝐰𝐞𝐥𝐜𝐨𝐦𝐞 𝐛𝐚𝐛𝐲𝐠𝐢𝐫𝐥" 𝐡𝐞 𝐤𝐢𝐬𝐬𝐞𝐝 𝐲𝐨𝐮 𝐚𝐧𝐝 𝐭𝐰𝐨 𝐟𝐚𝐧𝐬 𝐬𝐚𝐢𝐝 "𝐨𝐡 𝐦𝐲 𝐠𝐨𝐝 𝐡𝐢 𝐍𝐢𝐤𝐤𝐢 𝐚𝐧𝐝 𝐘/𝐍 𝐈 𝐥𝐨𝐯𝐞 𝐲𝐨𝐮 𝐠𝐮𝐲𝐬 𝐬𝐨 𝐦𝐮𝐜𝐡 𝐜𝐚𝐧 𝐲𝐨𝐮 𝐭𝐞𝐥𝐥 𝐌𝐢𝐜𝐤 𝐓𝐨𝐦𝐦𝐲 𝐚𝐧𝐝 𝐕𝐢𝐧𝐜𝐞 𝐰𝐞 𝐬𝐚𝐢𝐝 𝐡𝐢 𝐚𝐥𝐬𝐨 𝐜𝐚𝐧 𝐲𝐨𝐮 𝐬𝐢𝐠𝐧 𝐲𝐨𝐮𝐫 𝐚𝐮𝐭𝐨𝐠𝐫𝐚𝐩𝐡 𝐨𝐧 𝐦𝐲 𝐂𝐃 𝐩𝐥𝐞𝐚𝐬𝐞" 𝐍𝐢𝐤𝐤𝐢 𝐬𝐚𝐢𝐝 "𝐨𝐟 𝐜𝐨𝐮𝐫𝐬𝐞 𝐚𝐧𝐲𝐭𝐡𝐢𝐧𝐠 𝐟𝐨𝐫 𝐭𝐡𝐞 𝐟𝐚𝐧𝐬" 𝐭𝐡𝐞𝐲 𝐬𝐦𝐢𝐥𝐞𝐝 𝐚𝐧𝐝 𝐬𝐚𝐢𝐝 "𝐭𝐡𝐚𝐧𝐤 𝐲𝐨𝐮 𝐬𝐨 𝐦𝐮𝐜𝐡 𝐍𝐢𝐤𝐤𝐢" 𝐍𝐢𝐤𝐤𝐢 𝐬𝐚𝐢𝐝 "𝐧𝐨 𝐩𝐫𝐨𝐛𝐥𝐞𝐦 𝐲𝐨𝐮 𝐠𝐮𝐲𝐬" 𝐡𝐞 𝐬𝐢𝐠𝐧𝐞𝐝 𝐛𝐨𝐭𝐡 𝐨𝐟 𝐭𝐡𝐞 𝐚𝐥𝐛𝐮𝐦𝐬 𝐚𝐧𝐝 𝐠𝐚𝐯𝐞 𝐭𝐡𝐞𝐦 𝐛𝐚𝐜𝐤 𝐭𝐨 𝐭𝐡𝐞 𝐟𝐚𝐧𝐬 𝐚𝐧𝐝 𝐭𝐡𝐞𝐲 𝐬𝐚𝐢𝐝 "𝐭𝐡𝐚𝐧𝐤 𝐲𝐨𝐮 𝐚𝐠𝐚𝐢𝐧 𝐍𝐢𝐤𝐤𝐢" 𝐍𝐢𝐤𝐤𝐢 𝐬𝐚𝐢𝐝 "𝐨𝐟 𝐜𝐨𝐮𝐫𝐬𝐞" 𝐚𝐧𝐝 𝐭𝐡𝐞𝐲 𝐬𝐚𝐢𝐝 "𝐭𝐡𝐚𝐧𝐤 𝐲𝐨𝐮 𝐍𝐢𝐤𝐤𝐢 𝐜𝐚𝐧 𝐰𝐞 𝐠𝐞𝐭 𝐚 𝐩𝐢𝐜𝐭𝐮𝐫𝐞 𝐫𝐞𝐚𝐥𝐥𝐲 𝐪𝐮𝐢𝐜𝐤 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐲𝐨𝐮 𝐚𝐧𝐝 𝐘/𝐍?" 𝐍𝐢𝐤𝐤𝐢 𝐬𝐚𝐢𝐝 "𝐬𝐮𝐫𝐞 𝐈 𝐝𝐨𝐧'𝐭 𝐦𝐢𝐧𝐝" 𝐲𝐨𝐮 𝐬𝐦𝐢𝐥𝐞𝐝 𝐚𝐧𝐝 𝐬𝐚𝐢𝐝 "𝐲𝐞𝐚,𝐛𝐚𝐛𝐲 𝐲𝐨𝐮 𝐜𝐚𝐧 𝐛𝐞 𝐢𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐦𝐢𝐝𝐝𝐥𝐞 𝐬𝐢𝐧𝐜𝐞 𝐲𝐨𝐮𝐫 𝐭𝐚𝐥𝐥𝐞𝐫" 𝐍𝐢𝐤𝐤𝐢 𝐬𝐚𝐢𝐝 "𝐨𝐤 𝐛𝐚𝐛𝐲" 𝐲𝐨𝐮 𝐠𝐨𝐭 𝐢𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐟𝐫𝐨𝐧𝐭 𝐨𝐟 𝐍𝐢𝐤𝐤𝐢 𝐚𝐧𝐝 𝐭𝐡𝐞 𝐭𝐰𝐨 𝐟𝐚𝐧𝐬 𝐢𝐧 𝐟𝐫𝐨𝐧𝐭 𝐚𝐧𝐝 𝐲𝐨𝐮 𝐬𝐦𝐢𝐥𝐞𝐝 𝐰𝐡𝐢𝐥𝐞 𝐍𝐢𝐤𝐤𝐢 𝐝𝐢𝐝 𝐚 𝐭𝐡𝐮𝐦𝐛𝐬 𝐮𝐩 𝐚𝐧𝐝 𝐨𝐧𝐞 𝐨𝐟 𝐭𝐡𝐞 𝐟𝐚𝐧𝐬 𝐭𝐨𝐨𝐤 𝐭𝐡𝐞 𝐩𝐢𝐜𝐭𝐮𝐫𝐞 𝐚𝐧𝐝 𝐭𝐡𝐞𝐲 𝐬𝐚𝐢𝐝 "𝐭𝐡𝐚𝐧𝐤 𝐲𝐨𝐮 𝐍𝐢𝐤𝐤𝐢 𝐚𝐧𝐝 𝐘/𝐍 𝐰𝐞 𝐥𝐨𝐯𝐞 𝐲𝐨𝐮 𝐠𝐮𝐲𝐬 𝐬𝐨 𝐦𝐮𝐜𝐡" 𝐲𝐨𝐮 𝐬𝐚𝐢𝐝 "𝐚𝐰 𝐰𝐞𝐥𝐥 𝐭𝐡𝐚𝐧𝐤 𝐲𝐨𝐮" 𝐭𝐡𝐞 𝐨𝐧𝐞 𝐟𝐚𝐧 𝐬𝐚𝐲'𝐬 "𝐲𝐨𝐮𝐫 𝐰𝐞𝐥𝐜𝐨𝐦𝐞 𝐚𝐥𝐬𝐨 𝐚𝐦 𝐈𝐯𝐲 𝐚𝐧𝐝 𝐭𝐡𝐢𝐬 𝐢𝐬 𝐦𝐲 𝐛𝐫𝐨𝐭𝐡𝐞𝐫 𝐂𝐚𝐫𝐥𝐨𝐬" 𝐲𝐨𝐮 𝐬𝐚𝐢𝐝 "𝐰𝐞𝐥𝐥 𝐢𝐭'𝐬 𝐧𝐢𝐜𝐞 𝐭𝐨 𝐦𝐞𝐞𝐭 𝐲𝐨𝐮 𝐈𝐯𝐲 𝐚𝐧𝐝 𝐂𝐚𝐫𝐥𝐨𝐬" 𝐭𝐡𝐞𝐲 𝐬𝐦𝐢𝐥𝐞𝐝 𝐚𝐧𝐝 𝐈𝐯𝐲 𝐬𝐚𝐢𝐝 "𝐘𝐨𝐮 𝐭𝐨 𝐘/𝐍 𝐚𝐧𝐝 𝐍𝐢𝐤𝐤𝐢 𝐡𝐚𝐯𝐞 𝐚 𝐠𝐨𝐨𝐝 𝐫𝐞𝐬𝐭 𝐨𝐟 𝐲𝐨𝐮𝐫 𝐝𝐚𝐲" 𝐲𝐨𝐮 𝐬𝐚𝐢𝐝 "𝐭𝐡𝐚𝐧𝐤 𝐲𝐨𝐮 𝐚𝐧𝐝 𝐲𝐨𝐮 𝐭𝐨 𝐛𝐲𝐞" 𝐭𝐡𝐞𝐲 𝐬𝐚𝐢𝐝 "𝐛𝐲𝐞 𝐘/𝐍 𝐁𝐲𝐞 𝐍𝐢𝐤𝐤𝐢" 𝐍𝐢𝐤𝐤𝐢 𝐬𝐚𝐢𝐝 "𝐛𝐲𝐞 𝐠𝐮𝐲𝐬" 𝐡𝐞 𝐰𝐫𝐚𝐩𝐩𝐞𝐝 𝐡𝐢𝐬 𝐚𝐫𝐦 𝐚𝐫𝐨𝐮𝐧𝐝 𝐲𝐨𝐮 𝐚𝐧𝐝 𝐬𝐚𝐢𝐝 "𝐈 𝐥𝐨𝐯𝐞 𝐲𝐨𝐮 𝐘/𝐍 𝐌/𝐍 𝐋/𝐍" 𝐲𝐨𝐮 𝐬𝐚𝐢𝐝 "𝐈 𝐥𝐨𝐯𝐞 𝐲𝐨𝐮 𝐭𝐨 𝐍𝐢𝐤𝐤𝐢 𝐒𝐢𝐱𝐱" 𝐲𝐨𝐮 𝐤𝐢𝐬𝐬𝐞𝐝 𝐡𝐢𝐦 𝐚𝐧𝐝 𝐬𝐚𝐢𝐝 "𝐥𝐞𝐭'𝐬 𝐠𝐨 𝐢𝐧 𝐇𝐨𝐭 𝐓𝐨𝐩𝐢𝐜 𝐚𝐧𝐝 𝐒𝐩𝐞𝐧𝐜𝐞𝐫'𝐬 𝐛𝐞𝐟𝐨𝐫𝐞 𝐰𝐞 𝐥𝐞𝐚𝐯𝐞" 𝐍𝐢𝐤𝐤𝐢 𝐬𝐚𝐢𝐝 "𝐨𝐤 𝐛𝐚𝐛𝐞" 𝐲𝐨𝐮 𝐰𝐚𝐥𝐤𝐞𝐝 𝐢𝐧 𝐒𝐩𝐞𝐧𝐜𝐞𝐫'𝐬 𝐚𝐧𝐝 𝐥𝐨𝐨𝐤𝐞𝐝 𝐚𝐫𝐨𝐮𝐧𝐝 𝐚𝐧𝐝 𝐲𝐨𝐮 𝐬𝐚𝐰 𝐚 𝐜𝐮𝐭𝐞 𝐬𝐡𝐢𝐫𝐭 𝐚𝐧𝐝 𝐬𝐚𝐢𝐝 "𝐡𝐞𝐲 𝐛𝐚𝐛𝐲 𝐝𝐨 𝐲𝐨𝐮 𝐥𝐢𝐤𝐞 𝐭𝐡𝐢𝐬?" 𝐍𝐢𝐤𝐤𝐢 𝐬𝐚𝐢𝐝 "𝐨𝐡 𝐭𝐡𝐚𝐭'𝐬 𝐧𝐢𝐜𝐞 𝐝𝐨 𝐲𝐨𝐮 𝐥𝐢𝐤𝐞 𝐭𝐡𝐢𝐬 𝐨𝐧𝐞?" 𝐍𝐢𝐤𝐤𝐢 𝐡𝐨𝐥𝐝𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐡𝐞 𝐃𝐫 𝐅𝐞𝐞𝐥𝐠𝐨𝐨𝐝 𝐬𝐡𝐢𝐫𝐭 𝐚𝐧𝐝 𝐲𝐨𝐮 𝐬𝐚𝐢𝐝 "𝐛𝐚𝐛𝐲 𝐲𝐨𝐮 𝐜𝐚𝐧 𝐠𝐢𝐯𝐞 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐨𝐧𝐞 𝐭𝐨 𝐦𝐞 𝐟𝐨𝐫 𝐟𝐫𝐞𝐞" 𝐍𝐢𝐤𝐤𝐢 𝐥𝐚𝐮𝐠𝐡𝐞𝐝 𝐚𝐧𝐝 𝐬𝐚𝐢𝐝 "𝐨𝐡 𝐈 𝐜𝐚𝐧 𝐜𝐚𝐧'𝐭 𝐈?" 𝐘𝐨𝐮 𝐥𝐚𝐮𝐠𝐡𝐞𝐝 𝐚𝐧𝐝 𝐬𝐚𝐢𝐝 "𝐲𝐞𝐚 𝐛𝐚𝐛𝐞 𝐲𝐨𝐮 𝐜𝐚𝐧" 𝐡𝐞 𝐟𝐨𝐮𝐧𝐝 𝐚 𝐬𝐤𝐮𝐥𝐥 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐫𝐨𝐬𝐞𝐬 𝐚𝐧𝐝 𝐲𝐨𝐮 𝐬𝐚𝐢𝐝 "𝐈 𝐰𝐚𝐧𝐭 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐨𝐧𝐞 𝐝𝐨 𝐭𝐡𝐞𝐲 𝐡𝐚𝐯𝐞 𝐚 𝐘/𝐒?" 𝐍𝐢𝐤𝐤𝐢 𝐬𝐚𝐢𝐝 "𝐭𝐡𝐞𝐲 𝐝𝐨 𝐚𝐜𝐭𝐮𝐚𝐥𝐥𝐲" 𝐲𝐨𝐮 𝐬𝐚𝐢𝐝 "𝐲𝐚𝐲 𝐨𝐤 𝐈 𝐭𝐡𝐢𝐧𝐤 𝐚𝐦 𝐠𝐨𝐨𝐝" 𝐍𝐢𝐤𝐤𝐢 𝐬𝐚𝐢𝐝 "𝐲𝐨𝐮 𝐬𝐮𝐫𝐞 𝐛𝐚𝐛𝐞?" 𝐘𝐨𝐮 𝐬𝐚𝐢𝐝 "𝐲𝐞𝐚 𝐚𝐦 𝐬𝐮𝐫𝐞" 𝐍𝐢𝐤𝐤𝐢 𝐬𝐚𝐢𝐝 "𝐨𝐤 𝐰𝐞𝐥𝐥 𝐥𝐞𝐭'𝐬 𝐠𝐞𝐭 𝐭𝐡𝐞𝐬𝐞 𝐭𝐰𝐨 𝐭𝐡𝐞𝐧" 𝐲𝐨𝐮 𝐰𝐚𝐥𝐤𝐞𝐝 𝐮𝐩 𝐭𝐨 𝐭𝐡𝐞 𝐜𝐡𝐞𝐜𝐤 𝐨𝐮𝐭 𝐚𝐧𝐝 𝐭𝐡𝐞 𝐠𝐮𝐲 𝐬𝐚𝐢𝐝 "𝐝𝐢𝐝 𝐲𝐨𝐮 𝐟𝐢𝐧𝐝 𝐞𝐯𝐞𝐫𝐲𝐭𝐡𝐢𝐧𝐠 𝐨𝐤 𝐭𝐨𝐝𝐚𝐲?" 𝐍𝐢𝐤𝐤𝐢 𝐬𝐚𝐢𝐝 "𝐲𝐞𝐬" 𝐭𝐡𝐞 𝐠𝐮𝐲 𝐬𝐚𝐢𝐝 "𝐨𝐤 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐰𝐢𝐥𝐥 𝐛𝐞 𝟒𝟎. 𝟑𝟐,𝐂𝐚𝐬𝐡 𝐨𝐫 𝐜𝐚𝐫𝐝 𝐬𝐢𝐫?" 𝐍𝐢𝐤𝐤𝐢 𝐬𝐚𝐢𝐝 "𝐨𝐤 𝐚𝐧𝐝 𝐜𝐚𝐫𝐝 𝐩𝐥𝐞𝐚𝐬𝐞" 𝐭𝐡𝐞 𝐠𝐮𝐲 𝐬𝐚𝐢𝐝 "𝐨𝐤 𝐰𝐡𝐞𝐧𝐞𝐯𝐞𝐫 𝐲𝐨𝐮𝐫 𝐫𝐞𝐚𝐝𝐲 𝐲𝐨𝐮 𝐜𝐚𝐧 𝐩𝐮𝐭 𝐢𝐭 𝐢𝐧" 𝐍𝐢𝐤𝐤𝐢 𝐩𝐮𝐭 𝐭𝐡𝐞 𝐜𝐚𝐫𝐝 𝐢𝐧 𝐚𝐧𝐝 𝐭𝐡𝐞 𝐠𝐮𝐲 𝐬𝐚𝐢𝐝 "𝐰𝐨𝐮𝐥𝐝 𝐲𝐨𝐮 𝐥𝐢𝐤𝐞 𝐲𝐨𝐮𝐫 𝐫𝐞𝐜𝐞𝐢𝐩𝐭?" 𝐍𝐢𝐤𝐤𝐢 𝐬𝐚𝐢𝐝 "𝐮𝐦 𝐲𝐞𝐬 𝐩𝐥𝐞𝐚𝐬𝐞" 𝐭𝐡𝐞 𝐠𝐮𝐲 𝐬𝐚𝐢𝐝 "𝐨𝐤 𝐡𝐞𝐫𝐞 𝐲𝐨𝐮 𝐚𝐫𝐞 𝐚𝐧𝐝 𝐡𝐚𝐯𝐞 𝐚 𝐠𝐨𝐨𝐝 𝐝𝐚𝐲" 𝐍𝐢𝐤𝐤𝐢 𝐬𝐚𝐢𝐝 "𝐨𝐤 𝐭𝐡𝐚𝐧𝐤 𝐲𝐨𝐮 𝐚𝐧𝐝 𝐲𝐨𝐮 𝐭𝐨" 𝐲𝐨𝐮 𝐬𝐚𝐢𝐝 "𝐛𝐲𝐞 𝐚𝐧𝐝 𝐭𝐡𝐚𝐧𝐤 𝐲𝐨𝐮" 𝐲𝐨𝐮 𝐡𝐞𝐥𝐝 𝐍𝐢𝐤𝐤𝐢'𝐬 𝐡𝐚𝐧𝐝 𝐚𝐧𝐝 𝐬𝐚𝐢𝐝 "𝐭𝐡𝐚𝐧𝐤 𝐲𝐨𝐮 𝐛𝐚𝐛𝐲 𝐲𝐨𝐮 𝐝𝐢𝐝𝐧'𝐭 𝐡𝐚𝐯𝐞 𝐭𝐨 𝐝𝐨 𝐭𝐡𝐚𝐭" 𝐍𝐢𝐤𝐤𝐢 𝐬𝐚𝐢𝐝 "𝐨𝐟 𝐜𝐨𝐮𝐫𝐬𝐞 𝐈 𝐝𝐢𝐝 𝐲𝐨𝐮𝐫 𝐦𝐲 𝐰𝐡𝐨𝐥𝐞 𝐥𝐢𝐟𝐞 𝐛𝐚𝐛𝐲" 𝐡𝐞 𝐤𝐢𝐬𝐬𝐞𝐝 𝐲𝐨𝐮𝐫 𝐟𝐨𝐫𝐞𝐡𝐞𝐚𝐝 𝐚𝐧𝐝 𝐬𝐚𝐢𝐝 "𝐈 𝐥𝐨𝐯𝐞 𝐲𝐨𝐮 𝐛𝐚𝐛𝐲" 𝐲𝐨𝐮 𝐬𝐚𝐢𝐝 "𝐈 𝐥𝐨𝐯𝐞 𝐲𝐨𝐮 𝐭𝐨 𝐛𝐚𝐛𝐲". 𝐘𝐨𝐮 𝐰𝐞𝐧𝐭 𝐛𝐚𝐜𝐤 𝐡𝐨𝐦𝐞 𝐚𝐧𝐝 𝐰𝐚𝐭𝐜𝐡𝐞𝐝 𝐚 𝐦𝐨𝐯𝐢𝐞 𝐚𝐧𝐝 𝐟𝐚𝐥𝐥 𝐚𝐬𝐥𝐞𝐞𝐩 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐍𝐢𝐤𝐤𝐢 𝐢𝐧 𝐲𝐨𝐮𝐫 𝐚𝐫𝐦𝐬.