𝚈/𝙽'𝚜 𝙿𝙾𝚅
𝙸 𝚠𝚊𝚜 𝚐𝚎𝚝𝚝𝚒𝚗𝚐 𝚛𝚎𝚊𝚍𝚢 𝚝𝚘 𝚜𝚞𝚛𝚙𝚛𝚒𝚜𝚎 𝙼𝚒𝚌𝚔 𝚏𝚘𝚛 𝚑𝚒𝚜 𝚋𝚒𝚛𝚝𝚑𝚍𝚊𝚢 𝙸 𝚐𝚘𝚝 𝚑𝚒𝚖 𝚊 𝚗𝚎𝚠 𝚙𝚊𝚒𝚛 𝚘𝚏 𝚜𝚞𝚗𝚐𝚕𝚊𝚜𝚜𝚎𝚜 𝚏𝚛𝚘𝚖 𝙶𝚞𝚌𝚌𝚒 𝚊𝚗𝚍 𝚜𝚘𝚖𝚎 𝚌𝚕𝚘𝚝𝚑𝚎𝚜 𝚊𝚗𝚍 𝚊 𝚗𝚎𝚠 𝚐𝚞𝚒𝚝𝚊𝚛 𝚊𝚗𝚍 𝚊 𝚙𝚊𝚒𝚛 𝚘𝚏 𝚕𝚒𝚗𝚐𝚎𝚛𝚒𝚎 𝚏𝚘𝚛 𝚕𝚊𝚝𝚎𝚛. 𝙸 𝚑𝚊𝚍 𝚜𝚘𝚖𝚎 𝚑𝚎𝚕𝚙 𝚏𝚛𝚘𝚖 𝚅𝚒𝚗𝚌𝚎, 𝙽𝚒𝚔𝚔𝚒, 𝚊𝚗𝚍 𝚃𝚘𝚖𝚖𝚢 𝚘𝚏 𝚌𝚘𝚞𝚛𝚜𝚎. 𝙼𝚒𝚌𝚔 𝚒𝚜 𝚌𝚞𝚛𝚛𝚎𝚗𝚝𝚕𝚢 𝚘𝚞𝚝 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚅𝚒𝚗𝚌𝚎 𝚛𝚒𝚐𝚑𝚝 𝚗𝚘𝚠 𝚒𝚝'𝚜 𝚓𝚞𝚜𝚝 𝚖𝚎, 𝚃𝚘𝚖𝚖𝚢, 𝚊𝚗𝚍 𝙽𝚒𝚔𝚔𝚒 𝚠𝚎 𝚠𝚎𝚛𝚎 𝚏𝚒𝚗𝚒𝚜𝚑𝚒𝚗𝚐 𝚞𝚙 𝚝𝚑𝚎 𝚍𝚎𝚌𝚘𝚛𝚊𝚝𝚒𝚘𝚗𝚜. 𝙷𝚎𝚊𝚝𝚑𝚎𝚛, 𝙱𝚛𝚊𝚗𝚍𝚒, 𝚊𝚗𝚍 𝚂𝚑𝚊𝚛𝚒𝚜𝚎 𝚠𝚎'𝚛𝚎 𝚑𝚎𝚛𝚎 𝚊𝚕𝚘𝚗𝚐 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚜𝚘𝚖𝚎 𝚘𝚏 𝚘𝚞𝚛 𝚏𝚛𝚒𝚎𝚗𝚍𝚜 𝚊𝚜 𝚠𝚎𝚕𝚕. 𝙰 𝚏𝚎𝚠 𝚖𝚒𝚗𝚞𝚝𝚎𝚜 𝚕𝚊𝚝𝚎𝚛 𝙸 𝚑𝚎𝚊𝚛 𝚅𝚒𝚗𝚌𝚎 𝚊𝚗𝚍 𝙼𝚒𝚌𝚔 𝚝𝚊𝚕𝚔𝚒𝚗𝚐 𝚊𝚗𝚍 𝚎𝚟𝚎𝚛𝚢𝚘𝚗𝚎 𝚝𝚞𝚛𝚗𝚎𝚍 𝚘𝚏𝚏 𝚝𝚑𝚎 𝚕𝚒𝚐𝚑𝚝𝚜 𝚊𝚗𝚍 𝚑𝚒𝚍. 𝙾𝚗𝚌𝚎 𝚠𝚎 𝚑𝚎𝚊𝚛𝚍 𝚝𝚑𝚎 𝚍𝚘𝚘𝚛 𝚘𝚙𝚎𝚗 𝚅𝚒𝚗𝚌𝚎 𝚝𝚞𝚛𝚗𝚎𝚍 𝚘𝚗 𝚝𝚑𝚎 𝚕𝚒𝚐𝚑𝚝'𝚜 𝚊𝚗𝚍 𝚜𝚊𝚒𝚍 "𝚑𝚊𝚙𝚙𝚢 𝚋𝚒𝚛𝚝𝚑𝚍𝚊𝚢" 𝙼𝚒𝚌𝚔 𝚜𝚖𝚒𝚕𝚎𝚍 𝚊𝚗𝚍 𝚜𝚊𝚒𝚍 "𝚊𝚠𝚠 𝚈/𝙽/𝙽 𝚍𝚒𝚍 𝚢𝚘𝚞 𝚍𝚘 𝚊𝚕𝚕 𝚘𝚏 𝚝𝚑𝚒𝚜 𝚏𝚘𝚛 𝚖𝚎?" 𝙸 𝚜𝚊𝚒𝚍 "𝚠𝚎𝚕𝚕 𝙸 𝚍𝚒𝚍 𝚑𝚊𝚟𝚎 𝚜𝚘𝚖𝚎 𝚑𝚎𝚕𝚙" 𝙽𝚒𝚔𝚔𝚒 𝚊𝚗𝚍 𝚃𝚘𝚖𝚖𝚢 𝚜𝚖𝚒𝚕𝚎𝚍 𝚊𝚗𝚍 𝚠𝚊𝚟𝚎𝚍 𝚊𝚗𝚍 𝙼𝚒𝚌𝚔 𝚜𝚊𝚒𝚍 "𝚊𝚠𝚠 𝚝𝚑𝚊𝚗𝚔 𝚢𝚘𝚞 𝙸 𝚕𝚘𝚟𝚎 𝚢𝚘𝚞" 𝙸 𝚜𝚖𝚒𝚕𝚎𝚍 𝚊𝚗𝚍 𝚜𝚊𝚒𝚍 "𝙸 𝚕𝚘𝚟𝚎 𝚢𝚘𝚞 𝚝𝚘 𝚋𝚒𝚛𝚝𝚑𝚍𝚊𝚢 𝚋𝚘𝚢 𝚊𝚕𝚜𝚘" 𝙸 𝚕𝚎𝚊𝚗𝚍 𝚍𝚘𝚠𝚗 𝚝𝚘 𝚑𝚒𝚜 𝚎𝚊𝚛 𝚊𝚗𝚍 𝚜𝚊𝚒𝚍 "𝚋𝚎𝚌𝚊𝚞𝚜𝚎 𝚒𝚝'𝚜 𝚢𝚘𝚞𝚛 𝚋𝚒𝚛𝚝𝚑𝚍𝚊𝚢 𝙸 𝚑𝚊𝚟𝚎 𝚊 𝚕𝚒𝚝𝚝𝚕𝚎 𝚜𝚞𝚛𝚙𝚛𝚒𝚜𝚎 𝚏𝚘𝚛 𝚢𝚘𝚞 𝚞𝚗𝚍𝚎𝚛 𝚖𝚢 𝚍𝚛𝚎𝚜𝚜 𝚛𝚒𝚐𝚑𝚝 𝚗𝚘𝚠" 𝙸 𝚠𝚒𝚗𝚔 𝚊𝚝 𝚑𝚒𝚖 𝚊𝚗𝚍 𝚑𝚎 𝚐𝚒𝚗𝚜 𝚊𝚗𝚍 𝚜𝚊𝚢𝚜 "𝚘𝚑 𝚢𝚘𝚞 𝚗𝚊𝚞𝚐𝚑𝚝𝚢 𝚐𝚒𝚛𝚕" 𝚑𝚎 𝚐𝚛𝚒𝚙𝚙𝚎𝚍 𝚖𝚢 𝚊𝚜𝚜 𝚊𝚗𝚍 𝙸 𝚖𝚘𝚊𝚗𝚎𝚍 𝚊 𝚕𝚒𝚝𝚝𝚕𝚎 𝚊𝚗𝚍 𝚝𝚑𝚎𝚗 𝚑𝚎 𝚙𝚕𝚊𝚢𝚏𝚞𝚕𝚕𝚢 𝚜𝚕𝚊𝚙𝚙𝚎𝚍 𝚒𝚝 𝙸 𝚐𝚒𝚐𝚐𝚕𝚎𝚍 𝚊𝚗𝚍 𝚠𝚎 𝚜𝚝𝚊𝚛𝚝𝚎𝚍 𝚝𝚘 𝚍𝚊𝚗𝚌𝚎, 𝚍𝚛𝚒𝚗𝚔, 𝚝𝚊𝚕𝚔 𝚊𝚗𝚍 𝚓𝚞𝚜𝚝 𝚑𝚊𝚟𝚎 𝚏𝚞𝚗. 𝙸 𝚠𝚊𝚕𝚔𝚎𝚍 𝚘𝚟𝚎𝚛 𝚝𝚘 𝙷𝚎𝚊𝚝𝚑𝚎𝚛 𝚊𝚗𝚍 𝚃𝚘𝚖𝚖𝚢 𝚊𝚗𝚍 𝚓𝚞𝚜𝚝 𝚜𝚝𝚊𝚛𝚝𝚎𝚍 𝚕𝚊𝚞𝚐𝚑𝚒𝚗𝚐 𝚊𝚗𝚍 𝚝𝚊𝚕𝚔𝚒𝚗𝚐. 𝙰 𝚏𝚎𝚠 𝚖𝚒𝚗𝚞𝚝𝚎𝚜 𝚒𝚗𝚝𝚘 𝚝𝚑𝚎 𝚌𝚘𝚗𝚟𝚎𝚛𝚜𝚊𝚝𝚒𝚘𝚗 𝙸 𝚑𝚎𝚊𝚛 "𝚘𝚑 𝚊𝚖 𝙸 𝚒𝚗𝚝𝚎𝚛𝚙𝚛𝚎𝚝𝚒𝚗𝚐 𝚜𝚘𝚖𝚎𝚝𝚑𝚒𝚗𝚐?" 𝙸 𝚔𝚗𝚎𝚠 𝚛𝚒𝚐𝚑𝚝 𝚊𝚠𝚊𝚢 𝚠𝚑𝚘 𝚒𝚝 𝚠𝚊𝚜 𝚒𝚝 𝚠𝚊𝚜 𝚖𝚢 𝚎𝚡 𝚋𝚘𝚢𝚏𝚛𝚒𝚎𝚗𝚍 𝙺𝚘𝚍𝚢 𝙸 𝚠𝚊𝚕𝚔𝚎𝚍 𝚘𝚟𝚎𝚛 𝚝𝚘 𝚑𝚒𝚖 𝚊𝚗𝚍 𝚜𝚊𝚒𝚍 "𝚆𝙷𝙰𝚃 𝚃𝙷𝙴 𝙵𝚄𝙲𝙺 𝙰𝚁𝙴 𝚈𝙾𝚄 𝙳𝙾𝙸𝙽𝙶 𝙷𝙴𝚁𝙴? 𝙶𝙴𝚃 𝚃𝙷𝙴 𝙷𝙴𝙻𝙻 𝙾𝚄𝚃" 𝙺𝚘𝚍𝚢 𝚜𝚊𝚒𝚍 "𝚠𝚎𝚕𝚕 𝚗𝚘 𝚗𝚎𝚎𝚍 𝚝𝚘 𝚋𝚎 𝚛𝚞𝚍𝚎 𝚈/𝙽 𝙸 𝚠𝚊𝚜 𝚓𝚞𝚜𝚝 𝚌𝚘𝚖𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚘 𝚜𝚊𝚢 𝚑𝚊𝚙𝚙𝚢 𝚋𝚒𝚛𝚝𝚑𝚍𝚊𝚢 𝚝𝚘 𝚢𝚘𝚞𝚛 𝚗𝚎𝚠 𝚋𝚘𝚢𝚏𝚛𝚒𝚎𝚗𝚍" 𝙸 𝚜𝚕𝚊𝚙𝚙𝚎𝚍 𝚑𝚒𝚖 𝚊𝚗𝚍 𝚜𝚊𝚒𝚍 "𝚗𝚘 𝙺𝚘𝚍𝚢 𝚕𝚎𝚊𝚟𝚎 𝚢𝚘𝚞 𝚊𝚛𝚎 𝙽𝙾𝚃 𝚐𝚘𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚘 𝚛𝚞𝚒𝚗 𝚖𝚢 𝚋𝚘𝚢𝚏𝚛𝚒𝚎𝚗𝚍𝚜 𝚋𝚒𝚛𝚝𝚑𝚍𝚊𝚢 𝙽𝙾𝚆 𝙶𝙴𝚃 𝚘𝚞𝚝" 𝙺𝚘𝚍𝚢 𝚜𝚊𝚒𝚍 "𝚊𝚕𝚛𝚒𝚐𝚑𝚝 𝚊𝚖 𝚕𝚎𝚊𝚟𝚒𝚗𝚐 𝚑𝚊𝚙𝚙𝚢 𝚋𝚒𝚛𝚝𝚑𝚍𝚊𝚢 𝙼𝚒𝚌𝚔𝚢 𝙼𝚘𝚞𝚜𝚎" 𝚝𝚑𝚊𝚝'𝚜 𝚠𝚑𝚎𝚗 𝙸 𝚜𝚊𝚠 𝙼𝚒𝚌𝚔 𝚐𝚎𝚝 𝚞𝚙 𝚊𝚗𝚍 𝚜𝚊𝚒𝚍 "𝚃𝙷𝙸𝚂 𝙸𝚂 𝙼𝚈 𝙵𝚄𝙲𝙺𝙸𝙽𝙶 𝙱𝙸𝚁𝚃𝙷𝙳𝙰𝚈 𝚈𝙾𝚄 𝙱𝙴𝚃𝚃𝙴𝚁 𝙻𝙴𝙰𝚅𝙴 𝙱𝙴𝙵𝙾𝚁𝙴 𝙸 𝙲𝙰𝙻𝙻 𝚃𝙷𝙴 𝙲𝙾𝙿𝚂" 𝙼𝚒𝚌𝚔 𝚔𝚗𝚘𝚠𝚜 𝚔𝚘𝚍𝚢 𝚋𝚎𝚎𝚗 𝚝𝚘 𝚓𝚊𝚒𝚕 𝚋𝚎𝚏𝚘𝚛𝚎 𝚜𝚘 𝙺𝚘𝚍𝚢 𝚋𝚎𝚒𝚗𝚐 𝙺𝚘𝚍𝚢 𝚑𝚎 𝚒𝚜𝚗'𝚝 𝚊𝚏𝚛𝚊𝚒𝚍 𝚝𝚘 𝚐𝚘 𝚋𝚊𝚌𝚔. 𝙺𝚘𝚍𝚢 𝚜𝚊𝚒𝚍 𝚒𝚗 𝚊 𝚜𝚊𝚛𝚌𝚊𝚜𝚝𝚒𝚌 𝚝𝚘𝚗𝚎 "𝚊𝚕𝚛𝚒𝚐𝚑𝚝 𝙸'𝚕𝚕 𝚕𝚎𝚊𝚟𝚎 𝚑𝚊𝚟𝚎 𝚊 𝚐𝚘𝚘𝚍 𝚗𝚒𝚐𝚑𝚝 𝚎𝚟𝚎𝚛𝚢𝚘𝚗𝚎" 𝚑𝚎 𝚠𝚊𝚟𝚎𝚍 𝚊𝚗𝚍 𝚌𝚕𝚘𝚜𝚎𝚍 𝚝𝚑𝚎 𝚍𝚘𝚘𝚛 𝚊𝚗𝚍 𝙼𝚒𝚌𝚔 𝚜𝚊𝚒𝚍 "𝙸'𝚕𝚕 𝚋𝚎 𝚛𝚒𝚐𝚑𝚝 𝚋𝚊𝚌𝚔 𝚢𝚘𝚞 𝚌𝚘𝚗𝚝𝚒𝚗𝚞𝚎 𝚝𝚑𝚎 𝚙𝚊𝚛𝚝𝚢" 𝚜𝚘 𝚎𝚟𝚎𝚛𝚢𝚘𝚗𝚎 𝚠𝚎𝚗𝚝 𝚋𝚊𝚌𝚔 𝚕𝚒𝚔𝚎 𝚗𝚘𝚝𝚑𝚒𝚗𝚐 𝚑𝚊𝚙𝚙𝚎𝚗𝚎𝚍 𝚊𝚗𝚍 𝙸 𝚜𝚊𝚠 𝚑𝚒𝚖 𝚠𝚊𝚕𝚔 𝚒𝚗𝚝𝚘 𝚘𝚞𝚛 𝚋𝚎𝚍𝚛𝚘𝚘𝚖 𝚊𝚗𝚍 𝙸 𝚔𝚗𝚘𝚌𝚔𝚎𝚍 𝚘𝚗 𝚝𝚑𝚎 𝚍𝚘𝚘𝚛 𝚊𝚗𝚍 𝚜𝚊𝚒𝚍 "𝙼𝚒𝚌𝚔𝚢 𝚋𝚊𝚋𝚢 𝚌𝚊𝚗 𝙸 𝚌𝚘𝚖𝚎 𝚒𝚗" 𝙼𝚒𝚌𝚔 𝚜𝚊𝚒𝚍 "𝚢𝚎𝚊" 𝚒𝚗 𝚊 𝚜𝚊𝚍 𝚝𝚘𝚘𝚗 𝙸 𝚘𝚙𝚎𝚗𝚎𝚍 𝚝𝚑𝚎 𝚍𝚘𝚘𝚛 𝚊𝚗𝚍 𝚜𝚊𝚠 𝚑𝚒𝚖 𝚌𝚛𝚢𝚒𝚗𝚐 𝚊𝚗𝚍 𝙸 𝚜𝚊𝚒𝚍 "𝚘𝚑 𝚋𝚊𝚋𝚢 𝚊𝚖 𝚜𝚘 𝚜𝚘𝚛𝚛𝚢 𝙺𝚘𝚍𝚢 𝚑𝚊𝚍 𝚝𝚘 𝚛𝚞𝚒𝚗 𝚢𝚘𝚞𝚛 𝚋𝚒𝚛𝚝𝚑𝚍𝚊𝚢 𝚒𝚝'𝚜 𝚖𝚢 𝚏𝚊𝚞𝚕𝚝 𝚒𝚏 𝙸 𝚍𝚒𝚍𝚗'𝚝 𝚍𝚊𝚝𝚎 𝚑𝚒𝚖 𝚗𝚘𝚗𝚎 𝚘𝚏 𝚝𝚑𝚒𝚜 𝚠𝚘𝚞𝚕𝚍 𝚘𝚏 𝚑𝚊𝚙𝚙𝚎𝚗" 𝙼𝚒𝚌𝚔 𝚜𝚊𝚒𝚍 "𝚗𝚘 𝚗𝚘 𝚈/𝙽 𝚝𝚑𝚒𝚜 𝚒𝚜𝚗'𝚝 𝚢𝚘𝚞𝚛 𝚏𝚊𝚞𝚕𝚝 𝚒𝚝'𝚜 𝚗𝚘𝚝 𝚢𝚘𝚞𝚛 𝚏𝚊𝚞𝚕𝚝 𝚋𝚊𝚋𝚢" 𝙸 𝚜𝚝𝚊𝚛𝚝 𝚌𝚛𝚢𝚒𝚗𝚐 𝚊 𝚕𝚒𝚝𝚝𝚕𝚎 𝚋𝚒𝚝 𝚊𝚗𝚍 𝙼𝚒𝚌𝚔 𝚑𝚞𝚐𝚐𝚎𝚍 𝚖𝚎 𝚊𝚗𝚍 𝚜𝚝𝚛𝚘𝚔𝚎𝚍 𝚖𝚢 𝚑𝚊𝚒𝚛 𝚊𝚗𝚍 𝙸 𝚜𝚊𝚒𝚍 "𝚒𝚝'𝚜 𝚗𝚘𝚝 𝚖𝚢 𝚋𝚒𝚛𝚝𝚑𝚍𝚊𝚢 𝚢𝚎𝚝 𝚊𝚖 𝚌𝚛𝚢𝚒𝚗𝚐" 𝙸 𝚕𝚊𝚞𝚐𝚑𝚎𝚍 𝚊 𝚕𝚒𝚝𝚝𝚕𝚎 𝚊𝚗𝚍 𝚝𝚑𝚎𝚗 𝙼𝚒𝚌𝚔 𝚜𝚝𝚊𝚛𝚝𝚎𝚍 𝚕𝚊𝚞𝚐𝚑𝚒𝚗𝚐 𝚊𝚗𝚍 𝚜𝚊𝚒𝚍 "𝚘𝚑 𝚋𝚊𝚋𝚢 𝚢𝚘𝚞 𝚏𝚎𝚎𝚕𝚒𝚗𝚐 𝚋𝚎𝚝𝚝𝚎𝚛?" 𝙸 𝚜𝚊𝚒𝚍 "𝚊 𝚕𝚒𝚝𝚝𝚕𝚎" 𝙼𝚒𝚌𝚔 𝚔𝚒𝚜𝚜𝚎𝚍 𝚖𝚢 𝚏𝚘𝚛𝚎𝚑𝚎𝚊𝚍 𝚊𝚗𝚍 𝚐𝚛𝚊𝚋𝚋𝚎𝚍 𝚖𝚢 𝚑𝚊𝚗𝚍 𝚊𝚗𝚍 𝚑𝚊𝚕𝚍 𝚒𝚝. 𝚆𝚎 𝚜𝚊𝚝 𝚊𝚗𝚍 𝚝𝚊𝚕𝚔𝚎𝚍 𝚊 𝚕𝚒𝚝𝚝𝚕𝚎 𝚋𝚒𝚝 𝚋𝚎𝚏𝚘𝚛𝚎 𝚑𝚎 𝚔𝚒𝚜𝚜𝚎𝚍 𝚖𝚎 𝚊𝚗𝚍 𝚠𝚎 𝚜𝚝𝚊𝚛𝚝𝚎𝚍 𝚝𝚘 𝚖𝚊𝚔𝚎 𝚘𝚞𝚝 𝙸 𝚖𝚘𝚊𝚗𝚎𝚍 𝚒𝚗𝚝𝚘 𝚝𝚑𝚎 𝚔𝚒𝚜𝚜 𝚊𝚗𝚍 𝚜𝚊𝚒𝚍 "𝚖𝚖𝚑 𝙼𝚒𝚌𝚔" 𝙼𝚒𝚌𝚔 𝚐𝚛𝚒𝚗𝚍𝚎𝚍 𝚊𝚗𝚍 𝚜𝚊𝚒𝚍 ''𝚢𝚘𝚞 𝚕𝚒𝚔𝚎 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚋𝚊𝚋𝚢" 𝙸 𝚖𝚘𝚊𝚗𝚎𝚍 𝚊𝚗𝚍 𝚜𝚊𝚒𝚍 "𝚢𝚎𝚜 𝚍𝚊𝚍𝚍𝚢" 𝚑𝚎 𝚜𝚖𝚒𝚕𝚎𝚍 𝚊𝚝 𝚖𝚢 𝚌𝚘𝚖𝚖𝚎𝚗𝚝 𝚊𝚗𝚍 𝚖𝚢 𝚙𝚊𝚗𝚝𝚒𝚎𝚜 𝚜𝚝𝚊𝚛𝚝𝚎𝚍 𝚝𝚘 𝚏𝚎𝚎𝚕 𝚠𝚎𝚝 𝙸 𝚠𝚊𝚜 𝚜𝚘 𝚝𝚞𝚛𝚗𝚎𝚍 𝚘𝚗 𝚛𝚒𝚐𝚑𝚝 𝚗𝚘𝚠 𝙸 𝚏𝚎𝚕𝚝 𝙼𝚒𝚌𝚔'𝚜 𝚑𝚊𝚗𝚍 𝚋𝚢 𝚖𝚢 𝚝𝚑𝚒𝚐𝚑𝚜 𝙸 𝚏𝚎𝚕𝚝 𝚑𝚒𝚖 𝚛𝚎𝚖𝚘𝚟𝚎 𝚖𝚢 𝚙𝚊𝚗𝚝𝚒𝚎𝚜 𝚊𝚗𝚍 𝚑𝚎 𝚙𝚞𝚝 𝚝𝚘 𝚏𝚒𝚗𝚐𝚎𝚛𝚜 𝚒𝚗𝚜𝚒𝚍𝚎 𝚘𝚏 𝚖𝚎 𝚊𝚗𝚍 𝙸 𝚖𝚘𝚊𝚗𝚎𝚍 𝚑𝚎 𝚜𝚊𝚒𝚍 "𝚢𝚎𝚊 𝚢𝚘𝚞 𝚕𝚒𝚔𝚎 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚋𝚊𝚋𝚢?" 𝙸 𝚜𝚊𝚒𝚍 "𝚢𝚎𝚊 𝚍𝚊𝚍𝚍𝚢 𝚏𝚞𝚌𝚔 𝚞𝚐𝚑 𝚔𝚎𝚎𝚙 𝚐𝚘𝚒𝚗𝚐 𝚍𝚊𝚍𝚍𝚢" 𝚑𝚎 𝚜𝚖𝚒𝚕𝚎𝚍 𝚊𝚗𝚍 𝚑𝚎 𝚔𝚗𝚎𝚎𝚕𝚎𝚍 𝚍𝚘𝚠𝚗 𝚘𝚗 𝚝𝚑𝚎 𝚐𝚛𝚘𝚞𝚗𝚍 𝚊𝚗𝚍 𝚜𝚝𝚊𝚛𝚝𝚎𝚍 𝚝𝚘 𝚎𝚊𝚝 𝚖𝚎 𝚘𝚞𝚝 𝙸 𝚐𝚛𝚒𝚙𝚙𝚎𝚍 𝚑𝚒𝚜 𝚑𝚊𝚒𝚛 𝚊𝚗𝚍 𝚙𝚞𝚕𝚕𝚎𝚍 𝚘𝚗 𝚒𝚝 𝚑𝚎 𝚐𝚛𝚘𝚊𝚗𝚎𝚍 𝚊𝚗𝚍 𝙸 𝚜𝚊𝚒𝚍 "𝚢𝚎𝚊 𝚋𝚊𝚋𝚢 𝚓𝚞𝚜𝚝 𝚕𝚒𝚔𝚎 𝚝𝚑𝚊𝚝" 𝚑𝚎 𝚏𝚕𝚒𝚌𝚔𝚎𝚍 𝚑𝚒𝚜 𝚝𝚘𝚗𝚐𝚞𝚎 𝚋𝚊𝚌𝚔 𝚊𝚗𝚍 𝚏𝚘𝚛𝚝𝚑 𝚊𝚗𝚍 𝚑𝚎 𝚜𝚞𝚌𝚔𝚎𝚍 𝚘𝚗 𝚖𝚢 𝚌𝚕𝚒𝚝 𝚊𝚗𝚍 𝚊𝚍𝚍𝚎𝚍 𝚝𝚠𝚘 𝚏𝚒𝚗𝚐𝚎𝚛𝚜 𝚒𝚗𝚜𝚒𝚍𝚎 𝚘𝚏 𝚖𝚎 𝚑𝚎 𝚙𝚞𝚜𝚑𝚎𝚍 𝚝𝚑𝚎𝚖 𝚒𝚗 𝚊𝚗𝚍 𝚘𝚞𝚝 𝚘𝚏 𝚖𝚎. 𝙸 𝚠𝚊𝚜 𝚊 𝚖𝚘𝚊𝚗𝚒𝚗𝚐 𝚖𝚎𝚜𝚜 𝚊𝚗𝚍 𝚑𝚎 𝚜𝚝𝚊𝚛𝚝𝚎𝚍 𝚝𝚘 𝚐𝚘 𝚏𝚊𝚜𝚝𝚎𝚛 𝚞𝚗𝚝𝚒𝚕 𝚑𝚎 𝚙𝚞𝚕𝚕𝚎𝚍 𝚘𝚞𝚝 𝚊𝚗𝚍 𝚐𝚘𝚝 𝚘𝚗 𝚝𝚘𝚙 𝚘𝚏 𝚖𝚢 𝚊𝚗𝚍 𝚜𝚝𝚊𝚛𝚝𝚎𝚍 𝚝𝚘 𝚏𝚞𝚌𝚔 𝚖𝚢 𝚙𝚞𝚜𝚜𝚢 𝙸 𝚠𝚊𝚜 𝚖𝚘𝚊𝚗𝚒𝚗𝚐 𝚑𝚎 𝚠𝚎𝚗𝚝 𝚒𝚗 𝚍𝚎𝚎𝚙 𝚒𝚗𝚜𝚒𝚍𝚎 𝚖𝚢 𝚙𝚞𝚜𝚜𝚢 𝙸 𝚏𝚎𝚕𝚝 𝚑𝚒𝚖 𝚒𝚗 𝚖𝚢 𝚜𝚝𝚘𝚖𝚊𝚌𝚑 𝙸 𝚠𝚊𝚜 𝚖𝚘𝚊𝚗𝚒𝚗𝚐 𝚑𝚒𝚜 𝚗𝚊𝚖𝚎 𝚘𝚟𝚎𝚛 𝚊𝚗𝚍 𝚘𝚟𝚎𝚛 𝚊𝚐𝚊𝚒𝚗. 𝙸 𝚏𝚒𝚗𝚊𝚕𝚕𝚢 𝚏𝚎𝚕𝚝 𝚖𝚢 𝚘𝚛𝚐𝚊𝚜𝚖𝚜 𝚝𝚊𝚔𝚒𝚗𝚐 𝚘𝚟𝚎𝚛 𝚖𝚎 𝚊𝚗𝚢 𝚜𝚎𝚌𝚘𝚗𝚍 𝚗𝚘𝚠 𝚑𝚎 𝚙𝚞𝚜𝚑𝚎𝚍 𝚒𝚗 𝚍𝚎𝚎𝚙 𝚊𝚗𝚍 𝙸 𝚜𝚊𝚒𝚍 "𝚘𝚑 𝚏𝚞𝚌𝚔𝚒𝚗𝚐 𝚑𝚎𝚕𝚕 𝚍𝚊𝚍𝚍𝚢 𝚊𝚖 𝚐𝚘𝚗𝚗𝚊 𝚜𝚚𝚞𝚒𝚛𝚝" 𝚑𝚎 𝚜𝚖𝚒𝚕𝚎𝚍 𝚊𝚗𝚍 𝚜𝚊𝚒𝚍 "𝚢𝚎𝚊 𝚋𝚊𝚋𝚢 𝚜𝚚𝚞𝚒𝚛𝚝 𝚏𝚘𝚛 𝚖𝚎 𝚜𝚚𝚞𝚒𝚛𝚝 𝚏𝚘𝚛 𝚍𝚊𝚍𝚍𝚢" 𝚠𝚒𝚝𝚑𝚒𝚗 𝚊 𝚜𝚎𝚌𝚘𝚗𝚍 𝙸 𝚜𝚚𝚞𝚒𝚛𝚝𝚎𝚍 𝚊𝚗𝚍 𝙸 𝚖𝚘𝚊𝚗𝚎𝚍 𝚜𝚘 𝚕𝚘𝚞𝚍 𝙸 𝚝𝚑𝚘𝚞𝚐𝚑𝚝 𝚝𝚑𝚎 𝚠𝚑𝚘𝚕𝚎 𝚠𝚒𝚍𝚎 𝚠𝚘𝚛𝚕𝚍 𝚑𝚎𝚊𝚛𝚍 𝚖𝚎. 𝙸 𝚏𝚎𝚕𝚝 𝙼𝚒𝚌𝚔 𝚌𝚞𝚖 𝚒𝚗𝚜𝚒𝚍𝚎 𝚘𝚏 𝚖𝚎 𝚠𝚎 𝚌𝚞𝚍𝚍𝚕𝚎 𝚘𝚗 𝚝𝚑𝚎 𝚋𝚎𝚍 𝚏𝚘𝚛 𝚊 𝚋𝚒𝚝 𝚞𝚗𝚝𝚒𝚕 𝚠𝚎 𝚠𝚎𝚗𝚝 𝚋𝚊𝚌𝚔 𝚘𝚞𝚝 𝚊𝚗𝚍 𝚠𝚎 𝚜𝚊𝚠 𝚅𝚒𝚗𝚌𝚎 𝚊𝚗𝚍 𝚃𝚘𝚖𝚖𝚢 𝚜𝚖𝚒𝚕𝚎 𝚊𝚝 𝚞𝚜 𝚠𝚎 𝚔𝚗𝚎𝚠 𝚝𝚑𝚎𝚢 𝚑𝚎𝚊𝚛𝚍 𝚞𝚜 𝚒𝚗 𝚝𝚑𝚎 𝚋𝚎𝚍𝚛𝚘𝚘𝚖 𝚎𝚟𝚎𝚛𝚢𝚘𝚗𝚎 𝚎𝚕𝚜𝚎 𝚠𝚊𝚜 𝚊𝚕𝚛𝚎𝚊𝚍𝚢 𝚍𝚛𝚞𝚗𝚔 𝚊𝚗𝚍 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚝𝚑𝚎 𝚕𝚘𝚞𝚍 𝚖𝚞𝚜𝚒𝚌 𝚙𝚕𝚊𝚢𝚒𝚗𝚐 𝚠𝚎 𝚠𝚎𝚛𝚎𝚗'𝚝 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚌𝚘𝚗𝚌𝚎𝚛𝚗. 𝙸 𝚏𝚒𝚗𝚊𝚕𝚕𝚢 𝚜𝚊𝚒𝚍 "𝚘𝚔 𝚎𝚟𝚎𝚛𝚢𝚘𝚗𝚎 𝚌𝚊𝚔𝚎 𝚊𝚗𝚍 𝚙𝚛𝚎𝚜𝚎𝚗𝚝 𝚝𝚒𝚖𝚎" 𝚎𝚟𝚎𝚛𝚢𝚘𝚗𝚎 𝚌𝚑𝚎𝚎𝚛𝚎𝚍 𝚊𝚗𝚍 𝙸 𝚝𝚘𝚘𝚔 𝚘𝚞𝚝 𝚝𝚑𝚎 𝚌𝚊𝚔𝚎 𝚊𝚗𝚍 𝚕𝚒𝚝 𝚝𝚑𝚎 𝚌𝚊𝚗𝚍𝚕𝚎𝚜 𝚊𝚗𝚍 𝙸 𝚜𝚝𝚊𝚛𝚝𝚎𝚍 𝚜𝚒𝚗𝚐𝚒𝚗𝚐 𝚑𝚊𝚙𝚙𝚢 𝚋𝚒𝚛𝚝𝚑𝚍𝚊𝚢 𝚝𝚘 𝙼𝚒𝚌𝚔 𝚊𝚗𝚍 𝙼𝚒𝚌𝚔 𝚜𝚖𝚒𝚕𝚎𝚍. 𝙼𝚒𝚌𝚔 𝚋𝚕𝚘𝚠 𝚘𝚞𝚝 𝚝𝚑𝚎 𝚌𝚊𝚗𝚍𝚕𝚎𝚜 𝚊𝚗𝚍 𝙸 𝚜𝚊𝚒𝚍 "𝚑𝚊𝚙𝚙𝚢 𝚋𝚒𝚛𝚝𝚑𝚍𝚊𝚢 𝚋𝚊𝚋𝚢" 𝙸 𝚕𝚎𝚊𝚗𝚎𝚍 𝚍𝚘𝚠𝚗 𝚊𝚗𝚍 𝚔𝚒𝚜𝚜𝚎𝚍 𝚑𝚒𝚖 𝚊𝚗𝚍 𝚑𝚎 𝚜𝚊𝚒𝚍 "𝚝𝚑𝚊𝚗𝚔 𝚢𝚘𝚞 𝚋𝚊𝚋𝚢 𝙸 𝚕𝚘𝚟𝚎 𝚢𝚘𝚞 𝚜𝚘 𝚟𝚎𝚛𝚢 𝚖𝚞𝚌𝚑 𝚋𝚊𝚋𝚢 𝚜𝚘 𝚟𝚎𝚛𝚢 𝚖𝚞𝚌𝚑" 𝙸 𝚜𝚊𝚒𝚍 "𝙸 𝚕𝚘𝚟𝚎 𝚢𝚘𝚞 𝚝𝚘 𝚋𝚊𝚋𝚢 𝚜𝚘 𝚜𝚘 𝚟𝚎𝚛𝚢 𝚖𝚞𝚌𝚑" 𝙸 𝚝𝚘𝚘𝚔 𝚘𝚞𝚝 𝚝𝚑𝚎 𝚌𝚊𝚗𝚍𝚕𝚎𝚜 𝚊𝚗𝚍 𝚌𝚞𝚝 𝚊 𝚙𝚒𝚌𝚎 𝚘𝚏 𝚌𝚊𝚔𝚎 𝚊𝚗𝚍 𝚜𝚊𝚒𝚍 "𝚑𝚎𝚛𝚎 𝚢𝚘𝚞 𝚐𝚘 𝚋𝚒𝚛𝚝𝚑𝚍𝚊𝚢 𝚋𝚘𝚢" 𝙼𝚒𝚌𝚔 𝚜𝚖𝚒𝚕𝚎𝚍 𝚊𝚗𝚍 𝚜𝚊𝚒𝚍 "𝚝𝚑𝚊𝚗𝚔 𝚢𝚘𝚞 𝚋𝚊𝚋𝚢" 𝚑𝚎 𝚔𝚒𝚜𝚜𝚎𝚍 𝚖𝚎 𝚊𝚗𝚍 𝙸 𝚙𝚞𝚝 𝚜𝚘𝚖𝚎 𝚏𝚛𝚘𝚜𝚝𝚒𝚗𝚐 𝚘𝚗 𝚑𝚒𝚜 𝚗𝚘𝚜𝚎 𝚊𝚗𝚍 𝚎𝚟𝚎𝚛𝚢𝚘𝚗𝚎 𝚕𝚊𝚞𝚐𝚑𝚎𝚍 𝚊𝚗𝚍 𝙸 𝚜𝚊𝚒𝚍 "𝚘𝚑 𝚖𝚢 𝚐𝚘𝚜𝚑 𝚋𝚊𝚋𝚢 𝚊𝚖 𝚜𝚘 𝚜𝚘𝚛𝚛𝚢" 𝚠𝚑𝚒𝚕𝚎 𝙸 𝚠𝚊𝚜 𝚜𝚝𝚒𝚕𝚕 𝚕𝚊𝚞𝚐𝚑𝚒𝚗𝚐 𝚖𝚢 𝚊𝚜𝚜 𝚘𝚏𝚏. 𝙰𝚏𝚝𝚎𝚛 𝚊 𝚕𝚘𝚗𝚐 𝚗𝚒𝚐𝚑𝚝 𝚘𝚏 𝚙𝚊𝚛𝚝𝚢𝚒𝚗𝚐 𝚊𝚗𝚍 𝚍𝚊𝚗𝚌𝚒𝚗𝚐 𝚊𝚗𝚍 𝚘𝚙𝚎𝚗𝚒𝚗𝚐 𝚙𝚛𝚎𝚜𝚎𝚗𝚝𝚜 𝙼𝚎 𝚊𝚗𝚍 𝙼𝚒𝚌𝚔 𝚌𝚕𝚎𝚊𝚗𝚎𝚍 𝚞𝚙 𝚊𝚏𝚝𝚎𝚛 𝚎𝚟𝚎𝚛𝚢𝚘𝚗𝚎 𝚠𝚎𝚗𝚝 𝚑𝚘𝚖𝚎. 𝚆𝚎 𝚠𝚎𝚗𝚝 𝚝𝚘 𝚌𝚞𝚍𝚍𝚕𝚎 𝚒𝚗 𝚝𝚑𝚎 𝚕𝚒𝚟𝚒𝚗𝚐 𝚛𝚘𝚘𝚖 𝚊𝚗𝚍 𝚠𝚎 𝚙𝚞𝚝 𝚊 𝚖𝚘𝚟𝚒𝚎 𝚘𝚗 𝚊𝚗𝚍 𝙸 𝚏𝚊𝚕𝚕 𝚊𝚜𝚕𝚎𝚎𝚙 𝚘𝚗 𝚝𝚑𝚎 𝚌𝚘𝚞𝚌𝚑 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚝𝚑𝚎 𝚖𝚊𝚗 𝚘𝚏 𝚖𝚢 𝚍𝚛𝚎𝚊𝚖𝚜. 𝙷𝚊𝚙𝚙𝚢 𝚋𝚒𝚛𝚝𝚑𝚍𝚊𝚢 𝙼𝚒𝚌𝚔 𝙼𝚊𝚛𝚜 𝙸 𝚕𝚘𝚟𝚎 𝚢𝚘𝚞 𝚜𝚘 𝚖𝚞𝚌𝚑.𝙰/𝙽 𝚑𝚊𝚙𝚙𝚢 𝚋𝚒𝚛𝚝𝚑𝚍𝚊𝚢 𝚝𝚘 𝙼𝚒𝚌𝚔 𝙼𝚊𝚛𝚜 𝚑𝚎 𝚒𝚜 𝚗𝚘𝚠 𝟽𝟹 𝚢𝚎𝚊𝚛𝚜 𝚘𝚕𝚍 𝚠𝚘𝚠 𝚝𝚑𝚊𝚝'𝚜 𝚜𝚘 𝚌𝚛𝚊𝚣𝚢 𝙸 𝚕𝚘𝚟𝚎 𝚢𝚘𝚞 𝙼𝚒𝚌𝚔 𝙼𝚊𝚛𝚜 𝚘𝚗𝚎 𝚘𝚏 𝚖𝚢 𝚏𝚊𝚟𝚘𝚛𝚒𝚝𝚎 𝚐𝚞𝚒𝚝𝚊𝚛 𝚙𝚕𝚊𝚢𝚎𝚛 𝚋𝚎𝚜𝚒𝚍𝚎𝚜 𝚂𝚕𝚊𝚜𝚑. 𝙼𝚒𝚌𝚔 𝚊𝚗𝚍 𝚂𝚕𝚊𝚜𝚑 𝚊𝚛𝚎 𝚖𝚢 𝚏𝚊𝚟𝚘𝚛𝚒𝚝𝚎 𝚐𝚞𝚒𝚝𝚊𝚛 𝚙𝚕𝚊𝚢𝚎𝚛𝚜 𝚒𝚗 𝚝𝚑𝚎 𝚠𝚑𝚘𝚕𝚎 𝚠𝚘𝚛𝚕𝚍 𝙸 𝚕𝚘𝚟𝚎 𝚢𝚘𝚞 𝙼𝚒𝚌𝚔 𝚑𝚊𝚙𝚙𝚢 𝚋𝚒𝚛𝚝𝚑𝚍𝚊𝚢.