Yeni kurgumla karşınızdayım.Umarım beğenirsiniz :)
İyi okumalarr
Bölüm Şarkıları :
Sickick - İnfected
Medya:Eşay Sarıca
🌙
Çoğu gece geldiğim gibi bu gece de gelmiştim deniz kenarına.Hem dalgaların o sakinleştirici sesini dinlemek için,hem de her zaman ki gibi parlaklığını koruyan Ay'ı izlemek için.
Dışarıya kederli bir nefes vererek sigara paketinden bir sigara çıkarıp dudaklarıma götürdüm.
Annem 4 yıl önce ölmüştü.Abim ile öksüz kalmıştık o zaman.
Alışamamıştım daha Annemin toprağa karışmasına.Kalbim de hala sızısı duruyordu.
Annem babamı çok severdi.Bizi de çok severdi.Abim ile beni.
Babam da annemi çok severdi.Fakat babam bizi hiç sevmemişti.
Sigaramı söndürdüm ve paketten yenisini çıkararak yakıp dudaklarıma götürdüm.Başımı kaldırarak Ay'ı izlemeye devam ettim.
İç çekerek başımı eğdim."Dertli gibi görünüyorsun."dedi bir ses.Tanıdık değildi.
Bakışlarım arkamda duran yabancıya döndü.Fakat yabancı o kadar çok uzundu ki sadece bacaklarını görebilmiştim.Bu yüzden başımı kaldırıp baktım.Kar maskesi takıyordu.
Sahte bir gülümsemeyle,"Bu senin gibi maskeli adamları ilgilendirmiyor bence, ha?"Güldü. Maskesinden dolayı sesi boğuk çıkmıştı.
Üzerime doğru eğildi."Ben hariç bütün maskeli adamları ilgilendirmemeli bence de."Kaşlarımı çattım.
Bu adam bana yavşıyor mu?
"Kerem sen misin yoksa?"diye sordum.
"Kerem kim?"dedi biraz sinirli çıkan sesiyle. Sırıttım."Seni test ettim. Eğer evet ben Kerem'im deseydin beni kaçırıp kaçırmayacağını anlayacaktım."Elini düşünürcesine çenesine koydu.
"Peki,Kerem diye birisi var mı?"Güldüm.
"Niye söyleyeyim ki? Seni tanımıyorum bile." Bu sefer de o güldü.Buna diyecek birşeyi yoktu işte.
"O zaman tanışalım. Sana evinin yolunu gösterecek olan adamım. "
🪐
SELAMLARR
Nasılsınız??
Girişi nasıl buldunuz?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AY'IN YENİDEN DOĞUŞU
Fiksi Remaja"Kerem sen misin yoksa?"diye sordum. "Kerem kim?"dedi biraz sinirli çıkan sesiyle.Sırıttım."Seni test ettim. Eğer evet ben Kerem'im deseydin beni kaçırıp kaçırmayacağını anlayacaktım." Elini düşünürcesine çenesine koydu. "Peki,Kerem diye birisi var...