penceredeki siyahlik

136 9 3
                                    

Gencler bu hikayeye cok degisik seyler eklemeye karar verdim.yani biraz degisiklikler olucak.bizim rose artik sadece bir katil olmiycak

Sabah kalktigimda odama bir goz attim ama gozum pencerede durdu.ben mi yanlis goruyorum yoksa orda siyah birsey mi var?yatagimdan yavasca kalktim ve bunun cocuklarin yaptigi bir saka olmasini diledim.ama maalesef dilegim tutmadi.ben kalkinca bana el salladi ve hemen gitti.bu kimdi ve ne oluyordu?yuruyup adamin gittigi yere baktim.yok olmustu.pencereye yaklasip disariya baktim.birsey goremeyince gozlerimi kasidim ve tekrar gozlerimi actim.ama actigimda pencerede yine o sey vardi.bir anda gorunce kendimi ciglik atarak yere atmadan duramadim.penceredeki sey benim yere dustugumu gorunce pencereye dahada yapisti ve bir sekilde acti.ben kurtulmak icin cigliklar atiyordum ama kimse beni duymuyordu.actigi pencereden yavasca iceri girdi ve o zaman gercekten simsiyah bir sey oldugunu gordum.yavasca ustume gelmeye basladi.ben de hala ciglik ata ata kendimi geri surukluyordum.ama ne fayda.neden evdekiler beni duymuyordu ve bu kimdi.ne kadar birsuru kisiyi oldurmus olsamda korkuyordum cunku bu galiba insan degildi.cunku insanlarin vucut hatlari olurdi degil mi?suan benim onumdeki varlik ise simsiyahti ve o sey ustume yuruyordu.ben ciglik ata ata geri geri gitmeye devam ediyordum ama sirtimin duvara degdigini hissedince daha cok bagirmaya basladim.varlik ustume geliyordu.ama dur bir dakika bu sey bir anda durdu ve yine gulumseyerek el sallamaya basladi.ne oluyordu?tabikide ben hala cigliklar atiyordum ama hicbirsey olmuyordu.simdide gulerek yanima yaklasiyo.bu iskence ne zaman biticek,bilmiyorum ama bitmeli.varlik yine durdu ama bu sefer gulumsemesi soldu ve gozleri olmasi gereken yer sarap kirmizisiyla parlamaya basladi.ve bu sefer agzi bir kurt veya bir kopek gibi hirlamaya basladi.artik bayildi bayilacaktim.ve oldu, bayildim.gozlerim kapanmadan siyah varligin yere egilip emekleyerek bana dogru geldigini gordum ve gerisi karanlik...

Gozlerimi actim ama odamda degildim.oldugum yer cok garipti.oldugum yerden kalktim ve oldugum odada yurumeye ve etragi incelemeye basladim.siyah ve ayni o varligin gozlerindeki kirmizi tonundan yararlanilmisti.ben odayi incelerken odanin kapisi acildi ve yine o varlik.ben yine ciglik aticaktim ama agzim acilsada ses cikmadi.simdi ne oluyordu.ben bununla daha cok bagirmaya calistim ama yok agzim aciliyo ama ses cikmiyo.varlik yine sarap kirmizisi gozlerini cikardi ve gulumsemeye basladi bende artik bir sey denemeye karar verdim.varliga dogru ayni onun bana yurudugu gibi yurumeye basladim.bu sefer roller degismisti o yerde ciglik atarak geri surukleniyo bende gulerek onun ustune yuruyordum.bir anda vucudum benim istemedigim hareketler yapmaya basladi.artik hic bir uzulumu istemlice hareket ettiremiyordum.kendi kendilerine oynuyorlardi.bir anda yerden vucuduma dogru siyahliklar gelmeye basladi ve vucudumu sardi.artik onumude goremiyordum.heryer sadece siyahti.sonra gozlerime bir kirmizi isik girdi.sonra gozlerim gormeye basladi ama kirmizi bir seklide.kafam yanimizdaki aynaya cevrildi simdi ben o varlik gibi gorunuyordum.kafam geri yerdeki seye dondu o da ayni ben gibi duruyordu.ayni benim odamdaki seklim gibi.bir anda yerdeki vucut yerden kalkti ve bana dogru gelmeye basladi.ama ben yerimde buz kesmis gibi duruyordum.varlik dibime kadar geldi ve konusmaya basladi.hala simsiyahti.o konusuyor ama duyamiyordum.bir anda yere ciglik atarak dustu ve kivranmaya basladi.biraz daha kivranip gozleri kapandi.ve son sozlerini dedi.'hersey icin ozur dilerim kizim'.bu sozlerden sonra kivrilan bedeni durdu ve gozleri son kez acildi.bu gozler bir yerden bana tanidik geliyordu.bunlar benim gozlerime cok benziyordu.ve bendenin gozleri tekrar kapamdi ve birseyler olmaya basladi.bedendeki siyahliklar yavasca yere dokulmeye basladi.ve normal bir insan gibi oldu.bu bana cok benziyordu.sanki benim 40-50 yasindaki halim gibiydi.ve beden bir anda kayboldu.ben hala bos yeri izliyordum.uztumdeki siyhahliklar yavasca yere dokulmeye basladi ve vucudum kendini salmaya basladi.bir anda yere dustum ve gozlerim karanliga kapandi...

Nasildi ama artik bu kiz sadece bir katil degil bambaska birsey.artik hikaye cok degisicek ve eskisi gibi olmiycak.bir anda aklima gelenleri yazdim insallah seversiniz.hikaye artik bir katil hikayesi degil yani isteyenler birakabilir.opuldunuzz 💋💋

8 Mafya  Ve Bir Seri KatilHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin