Zor da olsa kahvalti hazirlamayi bitirdikten sonra biz kenara cekildik ve digerlerine masayi kurdurduk.hepimiz oturunca yemeye basladik.
Chan-changbin sakin
Changbin-omo no yopobolorom cok gozollor(ama napiyim cok guzeller)
Felix-bogazinda kalickalar yavas ye hayvan
Minho-uwiehdlaehaphdj
Han-senin gulmeni s-
Seungmin-HÖST
Jeongin-ben nerenin icindeyim ya
Hyunjin-minho sen birdaha gulme
Minho-sen peceteleri galiba cok seviyon
Felix-sbwpwdpqhBunlar boyle tepisirken ben yavasca masadan kalktim ve elimi agzimi yikayip odama gectim.bugun o gundu o adami gebertecektim.2 saat sonra cikicaktim ve suan sahte kimlik seciyordum.herseye hazirlikli olmak lazim belki kimlik isteyebilirler.en sonunda ismim rosie ve soyadimin pru oldugunu sectim ve gerisini geri cekmeceye koydum.kiyafet icin gardolabin onune gectim ve kiyafeterimi incelemeye basladim.aklima en yatan kombini sectim ve giydim.makyaj masama oturup hafif agir bir kirmizi tonlu bir makyaj yaptim ve sacimi topuz yaptim.en son parfumu sıkıp ayakkabilarimi aldim ve odadan ciktim.ama birseyler eksikti.tabi ya cantam.odaya donup siyah olan cantama esyalarimi koyup odadan ciktim.asagida hepsi hala tepiniyordu bende onlara gozukmeden ciktim ve motoruma binip yola koyuldum.
Elbise bu
Alana baktim ve etrafini inceledim.cok satavatli bir yerdi.adami aslinda sirkette oldurucektim ama burasi daha cazip geldi.yavas ve sexi adimlarla iceri girdim ve etrafi taradim.yari insan olmayan tarafim sayesinde gozlerim herseyi goruyordu buda benim isime geliyordu.en sonunda kurbanimi bir kizi keserken gordum ve yanina gittim.ben yanina gelirken kizi coktan kucagina oturtturmustu.ama beni gorunce kizi biraz daha opup birakti ve beni kolumdan cekip tuvalete ve acil cikisa giden koridora goturdu.bu adam fena sarhostu.aslinda adini bile unutmustum ama birsey olmazdi zaten burda bilmem garip olurdu.beni duvarlar arasina aldi.
Adam-guzellik
Rose-selam
Adam-ama ben boyle baslamak istemiyorumDiyip yuzume yaklasti.beni opucekken durdurdum.zaten feci sarhostu o yuzden herseyi yapanbilirdim.benim durdugumu gorunce garipsedi ve onu ustumden ittim ve kolundan cekerek acil cikistan cikardim ve ilerlemeye basladim.ormana gidiyorduk.o ormanda benim minik bir odurme kosem vardi ve orada oldurecektim bu serefsizi.adam ne oldugunu sarhosluktan anlamasada benim guzelligim sayesinde pesimden sorgusuz geliyordu.onu hayali kesin onunla s*vi#memdi ama ben oldurucektim.bu cok zevkli olucakti.adami klubeye getirip iceri soktum ve kapiyi kapatip kilitledim.adam dusundugum gibi dusundugu cok belliydi tum hareketlerinden.en sonunda yerdeki banti aldim ve agzini bantladim ve kafasin baltayi gecirdim.adam ne oldugunu anlamadigi icin sadece ufak bir ses cikmisti.adam yere yigildi.bende elime bicagimi alip ustune ciktim ve bicagi rastgele heryerine saplamaya basladim.en sonunda icim rahatlayinca bicagi saplamayi biraktim ve adamin uatunden kalktim.saat gece 2ydi ve eve gitmeliydim.klubeden cikip kapiyi geri kilitledim.motorumu ormanin girisine cekmistim.hemen motoruma bindim ve yola koyuldum.
Evin onune geldigimde motorumu geri yerine koydum ve anahtarla yavasca eve girdim.ama bekledigim gibi degildi.icerde 8 adet goz altlari mosmor duranlar vardi.ben iceri girince hepsinin yuzu bana dondu ve hepsi sokla bakiyordu bana.yandaki aynaya gozum takildi.makyajim kan olmus ve heryerimde.felix yanima geldi ve beni azarlayicagina sarilmak icin adim atti.
Rose-hayir feliz kirliyim
Felix-umrumda degil
Rose-felix ustumdeki benim kanim degil
Felix-biliyorum ama sen yanlis yapmadin.Diyip ellerimi tutarak bana sarildi.
Rose-felix pisim
Felix-bende en cok bu hallerini seviyorum canim kardesimEn sonunda pes edip onun sarilmasina karsilik verdim.arkadan mizmiz bir ses duyuldu.
Jeongin-ay hadi sevgi yumaginiz bittiyse aciklama istiyoruz
Felixten ayrilip digerlerine baktim.hepsi jeonginin sordugu soruyu yansitiyordu bana
Rose-klasik isler iste
Hyunjin-ama sen cikarken bize soylerdin
Rose-mutlulugunuzu bolmek istemedim
Han-felix nerden biliyo
Rose-cidden nerden biliyoDiyip felixe dondum.
Felix-ajandandan baktim ve evde olmayinca anladim
Seungmin-ama bize neden soylemedin
Felix-canim oyle istedi
Rose-kavganizi bensiz edin ben banyoya giriyorumDiyip salonu terk ettim ve odamdan kiyafetlerimi alip banyoya gectim ve ustumdeki kokularin gecmesi icin uzun durdum ve en sonunda ciktim.kiyafetlerimi giyip saclarima havlu sardim ve ciktim.odamda saclarimi kuruttum ve yattim
Uzun bir surs oldu,pardon.bu siralar sinirliyimde biraz vakit ayiramiyorum.ama atarim boyle hadi,opuldunuzz💋💋💋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
8 Mafya Ve Bir Seri Katil
Açãoseri katil rosenın arkadaşı hapishaneye yatar ve rosedan yardım ister rose yardım eder fakat plana birileri daha eklenir ve hayatı tamamen değişir