BÖLÜM 1

69 8 1
                                    

Son tişörtümü de küçük sırt çantama yerleştirdikten sonra aşağı indim.

Odamdan çıktığımda annem beni gördü ve bana doğru adımlamaya başladı.

"Her şeyi koydun değil mi? Bir şey unutma, şimdiden söylüyorum."

"Unutmadım, anne. Bunu saniyede bin defa sorduğun için unutmaya fırsatım kalmıyor."

"Size iyilik yaramıyor."

Arkadan bir ses duydum. "Nereye böyle?" Göz devirdim ve Jimin'e cevaben bir cümle yönelttim. "Sanki bilmiyorsun. Ne diye böyle saçma sorular soruyorsun, anlamıyorum."

Jimin bana cevap vermeyip koltuğa oturdu.

"Dikkatli ol tamam mı, Chaeyoung?"

"Tamam anne, gerçekten dikkat edeceğim. Zaten sadece 1 haftalık küçük bir kamp, en fazla ne olabilir ki? Ben gideyim artık."

Dışarıda bekleyen okul otobüsüne bindim ve kulaklıklarımı taktıktan sonra servisin hareket etmesini bekledim. Bir kaç kişinin evine uğrayıp aldıktan sonra kamp alanına doğru gitmeye başladık.

Otobüs hareket etmeden önce yanıma biri oturmuştu fakat kim olduğuna bakmadım.

Bu kamp, okul tarafından düzenlenen bir kamptı. Bizimle beraber bir Otobüs daha vardı. Bu otobüsler de okula aitti.

Bir süre sonra kolumda bir dürtülme hissedince o tarafa döndüm. Bu bizim sınıftan Jennie'ydi. Kimseye yüz vermediği için erkekler ve kızlar arasında popülerleşmişti. Kimseyi aşağılamaz, zorbalamazdı ama kimseye yüz vermezdi de. İyi bir kızdı, aynı zamanda 3 yıllık sınıf arkadaşımdı.

"Bir şey mi oldu?"

"Sadece, ağrı kesicin var mı diye soracaktım. Otobüsteki sesten başım ağrıdı."

"Var tabii ama kulaklığın yok mu? Kulaklık takarsan, biraz da olsa gürültüyü bastırabilir."

Konuşurken aynı anda ağrı kesiciyi arıyordum. Sonunda bulduğumda çıkartıp verdim ve o da, bana cevaben konuşmaya başladı.

"Normalde alacaktım ama aceleyle çıktığım için unutmuşum. Bu arada, teşekkürler."

"Rica ederim, umarım iyi gelir. Şahsen, bu gürültüde kulaklıksız kalmak istemezdim. Neden hoca bir şey demiyor, anlamıyorum. Sınıf, sınıf değil ahır resmen." Bu dediğim ile kıkırdadı ve ağrı kesiciyi içti. Daha sonra bana cevap verdi. "Bence, hoca da uyarsa bile akıllanmayacaklarını biliyor."

O an sınıf grubuna bir mesaj geldi. Sınıf grubu dediğim de; öğrenciler arasında olan, hocaların dahil olmadığı ve ders dışında her şeyin konuşulduğu bir gruptu.

Sefil öğrenciler

Nayeon
Acil bir bakın buraya
Ben bilin bakalım ne öğrendim

Jennie
Ne öğrendin Nayeon?

Nayeon
Sunghim ve Minji çıkıyorlarmış

Felix
Belliydi zaten bunların arasında bir şeyler olduğu

Jennie
Bana bile söylemedi, ki ben arkadaşıyım
Sen nasıl anladın?

Nayeon
Dün bir kavga vardı ya hani
İşte o kavganın kimler arasında olduğunu yada nasıl olduğunu bilmiyordunuz değil mi?

Rosé
Nayeon uzatma da söyle hadi

Nayeon
İşte meğer Sunghim ve Jungsan arasında olmuş bu kavga
Jungsan, Minjiden hoşlanıyormuş ve çıkma teklifi etmiş Minji de Sunghim ile çıktığı için reddetmiş ama Jungsan Minji'yi öpmeye çalışmış
Minji'de, Sunghim'e söyleyince Sunghim okulda onu Jungsan'ı dövdü

Soul Summoning / ChaennieHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin