Giriş

17 4 0
                                    

Ben Aden Mira ÖZTÜRK. Sakarlar kraliçesi ve talihsizlik kavramının sözlükteki karşıtı olan o kızım.Her yıl kasım ayında başıma iş açmakla ünlüyüm.

Yine kendi sakarlığıma yakınırken Bir taraftan da kulaklığımın düğümünü çözmeye çalışıyordum.

 Evet ilk defa Kasım ayının son günü olduğu halde başıma bir şey gelmemişti tabii şuanlık. 

Üniversite kampüsümden çıkıp karşı yola doğru  hızlı adımlarla yürüyordum.

en sonunu da kulaklığımın düğümünü çözmeyi başarıp kulağıma taktığım sırada şarkı açmakla meşguldüm.Sonunda hangi şarkıyı açmak istediğime karar verdim ve şarkının üstüne tıkladım.

~Aden

Şarkıyı açtığım gibi kulaklıkla olduğum halde kulağımda çınlayan korna sesi duyduğum son sesti.

Sert bir zeminde sürüklenmeye başladığımda bilincim yavaş yavaş kapanıyordu.Sanki her tarafım uyuşmuş gibiydi,sanki vücudumdaki uvuzlarımı benden koparıyorlar gibi hissediyordum.

Birkaç kişinin bağrışını duydum.

 en son duyduğum ses ise bir erkek sesiydi sıcacık eli buz gibi tenimi bulurken gözlerim bilincime ihanet edip derin bir karanlıģa kapandı...


..................................................................................................................

Evett yeni bir kurgu ile geldim ama sevgi tutsağı kitabım hala devam ediyor bakalım  sizin ilginizi hangi kitabım çekerse o kitaba daha çok bölüm  gelicek. giriş bölümünü yayınladım.Şimdi karakterleri yayınlıyacağım ve 1. Bölümü bu gün içerisinde yayınlamaya çalışacağım.seviliyorsunuz bebeklerim eğer hikayemi beğenirseniz yorum yapıp oy vermeyi unutmayınn desteğinize ihtiyacım var❤💋.

İg:okuryazar552...


Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 25 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Talihsiz AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin