1.

7 1 0
                                    

Buse'den

Size göre yıldızlar karanlıkta sanki ışığı ortaya çıkarmaya çalışıyor ama bana göre 3 yıldır yıldızlar gökyüzünü beyaz ışıklarla kan gölüne çevirmeye çalışıyor.

3 yıl önce

Annem ve babam ile çok mutluyduk , annem marketten bir şeyler istemişti , işler nedeni ile vakit geçirmiyorduk ve bugün beraber telafi olarak pasta yapacaktık . Marketten pasta için gerekli olan şeyleri aldım her zaman olduğu gibi , eve dönüyordum . Hiç bir şeyin her zaman olduğu gibi olamayacağı yere . Evin önüne geldiğimde bir adam evden çıkıyor arabasına biniyordu . Arkasından sadece kolunda bir yıldız dövmesi olduğunu farkedebilmistim . Adamı tanımıyordum endişelenmeye başladım . Aynı zamanda annem ile vakit geçireceğim için mutluydum . İçeriye geçtiğimde , yerdeydi her yer kırmızıydı bir yıldız , o adam , aydınlık hayatım da karanlık yaratıyordu . Korkmuştum . Çok korkmuştum . Üzülmüştüm hiç olmadığı kadar acı çekiyordum . Ağlamaya başlamıştım . Hemen babamı aradım . Geldi . O an hakkında sonrasını hatırlayamıyorum . Şoka girmiştim . Sevdiğim ve değer verdiğim kişi şu an yoktu . Rüzgar ve babamın beni oradan çıkarmaya çalıştıklarını hatırlıyorum . Dünyam artık karanlıktı.

2 yıl önce

Değer verdiğim kişiyi kaybetmemin üzerinden bir yıl geçmişti . Kendimi kötü hissediyordum sadece yürüyordum . Sahildeydim . Sahilden biraz uzaklaşarak bir ağacın yanına oturdum "Lanet olsun yıldızlara" "Hepinizden nefret ediyorum" "Karanlıktan da nefret ediyorum" buna benzer şeyler söyleyerek elimdeki taşları suya attım . Bunu yaparken arkamdaki ses yüzünden korkmuştum " anladım sinirli ve ya üzgünsün ama burada oturmak istiyorsan sessiz ol " Ağacın diğer tarafında birisinin oturduğunu gördüm, nasıl farketmemiştim . Onu umursamayarak devam ettim . Yaşadıklarım... Kendimi kötü hissediyordum , ağladığımın farkında değildim . Ağacın diğer tarafındaki kişi yanıma gelmiş bir şeyler söylüyordu hiç bir şey anlayamıyordum . Sadece boş gözlerle bakıyordum . O da ağlamaya başlamıştı sonra konuştuk yaşadıklarımı anlattım , bana ne olursa olsun iyi olmam gerektiğini söyledi hadi ama bunları herkesten duymuştum . Biraz sohbet ettik ismi Yağız'dı . Annem hakkında endişelenmemem gerektiğini bir yıldız olarak onu gökyüzünde görebildiğimi onun da beni görmek için yıldız olduğunu anlattı , onu benden alan bir yıldız değil miydi ? Onunla olan sohbetlerimden sonra Yağız da bir yıldız gibi benim karanlık dünyamı aydınlatmıştı . Bakış açım değişmişti . Yağız'ı fazla göremiyordum . 2 yıldır hiç görmüyordum . Toplantıya kadar.

Rüzgar'ın sesi beni düşüncelerimden uzaklaştırdı . Yine Pınar hakkında bir şeyler anlatıyordu . Evet , Pınarı seviyordu ama bunu inkar ediyordu . Biz konşurken saatin 13.50 olduğunu farkettim . " Rüzgar toplantı var 10 dk sonra ve ben hazır değilim , hadii"
Rüzgar "sence iyi görünüyormuyum" demişti . Buna anlam veremezken "Toplantı Demir şirketi yani Pınarın ailesi ile " diye eklendiğinde anlamıştım . Pınar'ın katılma ihtimali vardı çünkü şirkette çalıştığını duymuştum (Rüzgardan duydum ) . Toplantı salonuna geçtik ama Yağızın burada olmasına şaşırmıştım . O da bana şaşırmış bir şekilde bakıyordu kapı açıldı ve babamın geldiğini fark ederek Pınar'ın babası olduğunu düşündüğüm adamın karşısındaki yerimi aldım . Yağız'ın neden burada olduğunu düşünüyordu-
- Ufuk Bey biz bu konu hakkında böyle düşünüyoruz
Konu neydi , dinlemiştim ama anlamadan dinlemiştim . Önümde ki kağıtları incelediğimde anlamıştım . Ayrıca karşımdaki kişinin ismi Ufuktu . Ufuk Demir Demir şirketinin sahibiydi ama Yağız ile de ortak olduklarını öğrendim ve ikinci bir şok olarak Yağız , Ufuk Beyin oğluymuş .

YILDIZ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin