Bu hikaye özel olarak klaroline fanları için yazılmıştır. Başta onlar olmak üzere herkes hikayemize davetlidir.
Bölümlerimiz 1 Eylül'de başlayacaktır. Umarım hikayemizi seversiniz...
TANITIM
Klaus... Cam mavisi gözleri, kumral saçlarıyla mükemmel uyumluluktaki karakteristik yüzüyle durup bir daha bakanları kıskandıracak bir adamdı. Onun bir amacı vardı ve o amaç için bir çok şeyden vazgeçerken her daim aklında yer edinen o kırılgan ruhlu güzelliğin uzun süre çekim alanından çıkamadı.
Klaus ilk zaman yolculuğuna çıktığında güzeller güzeli, sarışın Caroline'in çekimine ilk kapıldığı an genç kız yirmi yaşında ve çok güzeldi. Öyle saf, öyle pozitif, her daim gözleri gülen genç kıza herkesin ilk görüşte etkilendiği gibi Klaus da daha o anda ufak bir görüntü ile aşık oldu. Oysa sarışın güzellik Klaus için ulaşılamaz, etrafına yaklaşılamaz konumdaydı. Nitekim bunu bilen Klaus da gözlerine inen hüzün, yüreğine düşen aşk ateşi ile mecbur kaldığı yere geri dönmek zorunda kaldı.
Klaus o yirmi yaşın tatlı heyecanı, iç yakan güzelliği bir daha göremedi. Çünkü Klaus ne yaptıysa bir türlü başarılı olamadı ve her yolculuğunda Caroline'nin güzelliğinden zerre değişiklik kaybetmeyen ama tuhaf anlarının içinde bulunduğu yaşlarına denk geldi. Bu öylesine bir acıydı ki sanki koca bir taşın uçurumun eteğinden son sürat düşüşü gibiydi. Klaus her umudunda o taşla bir parçasını kaybetti.
Yıllarca uğraşmanın vermiş olduğu yılgınlık, gözlerine yansıyan hüzün ile kendini kaybetme aşamasına geldi. Ne olursa olsun o ulaşılmaz olan yirminci yaşa dönmek zorundaydı. Ve bir gün artık tümden onu esir alan yitik umudu tanımadığı birinin teklifi ile ona eşsiz bir kapı araladı...
Adam acımasızdı, adam gözü kara biriydi. Klaus'a sunduğu fırsat zor görünse de bu uğurda canını ortaya atan Klaus, o teklifin kısıtlı zamanına ömür bahşedecek kadar dirayetliydi. Uğruna savaşacağı sarışın güzele ulaşacaktı ve onun için vazgeçmek zorunda kalacağı şeyi göze alacaktı...
Adam Klaus'a onu Caroline'nin yirmi yaşına göndereceğini ama bir ay içinde kızı kendine aşık edemezse bir daha zaman yolculuğuna çıkamayacağını söylerken sert bakışları, karşısındaki genci delip geçen gücüyle şaka yapmıyordu. Klaus işte bu teklife ve acımasızlığa rağmen yıllardır o uçurumdan yuvarlanmasını sağlayan güzeller güzeli aşık olduğu kız için teklifi hemen kabul etti.
Ve o gün geldiğinde belki de ilk defa Klaus yaptığı işten vazgeçmeyi diledi. Çünkü bu gördüğüne henüz hatta hiç hazır değildi. Kızın yirmi yaşının haline gittiğinde bir terslik vardı. O terslik öyle can yakıcıydı, öyle nefes aldırmaz bir haldeydi ki kör kütük aşık olan Klaus'un biricik Caroline'i evlenmek üzereydi ve evleneceği adamı da sevdiğine emindi...
Geçmişten gelen biri geleceğiniz olabilir miydi?