La media e MJ :)
-Abby, la telefon!
Ma striga mama.
...
-Abby, raspunde!
...
-Abby!!
-Da, raspund, gata gata.
M-am trezit intr-un final , cu chiu cu vai, si ma duc sa raspund la telefon.
- Da?
- Neata' draga. Esti gata?
- Hei MJ. Gata pentru ce?
-Draga, in 3 zile incepem scoala iar eu nu am de gand sa ma duc sambata si duminica la cumparaturi cand acolo va fi plin de copii entuziasmati care isi cumpara tonele de rechizite bucurosi ca incep un nou an scolar. Am nevoie de spatiu, timp si de tine!
- Okay, am inteles ideea. Vino la mine in 20 de minute si mergem spre mall. Apropo, as avea si eu nevoie de caiete pentru scoala...
- Cum ?! Nu ti-ai cumparat din timp? De ce lasi totul pe ultima suta de metri ?! Doamne, Abby, aveam de gand sa-mi cumpar haine multe impreuna cu tine nu sa caram caiete, de ce nu ai luat odata cu mine? Stiai prea bin-
- Stiu si eu te iubesc, ne vedem, paaa.
Cu asta am inchis telefonul inca razand de MJ si de iesirile ei. M-am ridicat de pe loc si am plecat spre baie. M-am spalat si am iesit grabita spre camera mea. Bun! Acum hainele.. Ma gandesc sa iau un tricou si pantaloni dar avand in vedere ca astazi e o zi frumoasa si calda imi iau o rochita albastra cu putina danteluta neagra numai buna de iesit in oras cu prietena mea. Gata sunt, mai trebuie doar sa mananc.
Cobor jos in bucatarie si o vad pe mama citind dintr-un ziar.. saptamana asta isi luase liber de la munca pentru a fi sigura ca ma pregatesc de scoala (ce, nu e ca si cum as ramane acasa si as dormi in loc sa ma emotionez de noul an scolar , nu? ). Mama mea era secretara la firma tatalui meu. Smecher, nu? Tata era anteprenor, detinea o companie de mobila de lemn.
Ei, acum ca v-am lamurit si situatia alor mei, revin la ce ziceam.
- Neata' Abby!
- Neata mama, cum merge?
- Foarte bine, este lapte in frigider si cerealele tale din pacate s-au terminat. Va trebui sa le iei pe ale mele.
- Da, de ce nu..
Trist, cerealele mele in forma de prajiturica s-au terminat. Va trebui sa imi notez si asta pe lista mea de cumparat. Imi pun laptele si cerealele mamei ( bilute de cacao, iummy) si incep sa mananc. Dupa 10 minute o masina bipaie la poarta noastra.
- E MJ?
Intreaba mama
- Da, vrea sa mergem sa isi cumpere ceva haine de scoala iar eu caiete pentru scoala.. si sa nu uit de cerealele mele
- E bine, ai grija.
Imi zambeste si se indreapta spre geam cu telefonul la ureche. Ii zambesc si eu si ii fac cu mana. Ies din casa iar pe aleea noastra ma asteapta MJ. Poate va intrebati de ce are MJ masina iar eu nu.. Raspunsul e foarte simplu, ea deja a implinit 18 iar de ziua ei a primit un frumos Mercedes GLA 220 CDI 4MATIC alb de la parintii ei care lucreaza la firma Mercedes.
Intru in masina si ii arat limba lui MJ. MJ isi da ochii peste cap iar eu rad.
- Asa mai nou iti iubesti prietena?
CITEȘTI
Al șaselea simț
Teen Fiction"Cele mai importante două zile din viața ta sunt ziua în care te-ai născut și cea în care afli de ce." Mark Twain