La media e Noah :)
MJ ramase tacuta. Nici macar ea nu stia de ce. Momentul de liniste nu a durat mult pentru ca intre timp Kati intrase in camera.
- Fetelor, v-am auzit intrand in casa. Buna MJ, ce mare te-ai facut, vino sa te imbratisez!
Spuse sora mea repezindu-se la MJ si o strange in brate pana s-au auzit pocnituri de oase. Asta da iubire!
- Katii ce dor mi-a fost si mie de tine!
Spune MJ aproape soptind. Hahah, fiinte normale ce ma incojoara pretutideni.
- Kati unde ai fost? Parca ti-am spus clar sa nu pleci nicaieri.
Ii spun eu luand postura de fata responsabila si mai mare.
- Nu am fost nicaieri, eram in camera si dormeam cand v-am auzit intrand in casa.
- O perfect, deci te-ai odihnit.
Spune MJ vesela.
- Pai ce ar fi sa iesim in oras ca fetele. Inca mai este timp si nu am ce sa fac pana diseara. Macar o sa-mi tin mintea ocupata si nu o sa ma mai gandesc la al saselea simt.
- S-a facut!
Raspund eu si Kati deodata. Ne fulgeram cu privirea si apoi incepem sa radem. Nu e prima oara cand eu si Kati vorbim simultan si acelasi lucru. E o legatura intre frati, cred.
#Al ♥ saselea ♥ simt ♥ #
O ora mai tarziu eu, MJ si Kati ne plimbam prin mall. Ceasul era 4 dupa-masa iar mall-ul inchidea dupa 9. Aveam cat timp doream, avand in vedere ca nu suntem genul de fete care le ia o zi intreaga sa se plimbe prin mall si cateva magazine. Ne-am cumparat fiecare o inghetata apoi am inceput sa ne ducem pe rand in magazinele de haine. Kati in sfarsit isi gasise o rochita de ocazie la reducere si nu a stat nici 2 secunde sa se mai gandeasca. A probat rochita si a si cumparat-o.
Chiar daca MJ fusese cu mine acum cateva zile la mall totusi tot a cumparat ceva. O esarfa de matase cu modele florale ( superba) si un tricou griu cu sclipici in forma de coroana de printesa. Fata asta avea gusturi, nu gluma. Eu in schimb ma uitam prin magazine si nimic nu imi facea cu ochiul.. Infine, dupa ce am luat magazinele la rand , m-am uitat la ceas si observasem ca era abia 6 jumate. Ne-am asezat toate 3 pe o banca de langa un bar si am comandat, din nou, inghetata. In timp ce povesteam si glumeam ca intre fete, telefonul lui MJ suna.
- Okay, ma'. Vin acum. Nu, e totul bine eram doar cu Abby si Kati la mall. Sigur, pe mai tarziu.
Si cu asta indeparteaza telefonul de la ureche. Se uita oarecum cu dezamagire spre mine si Kati.
- Ei bine, fetelor, pana aici mi-a fost. Trebuie sa ajung acasa intr-o ora. Deci, avem timp de inca un "ceva".
- Ce anume?
Intrebam, din nou, simultan eu si Kati. Ar trebui sa primim cate 1 euro pentru fiecare telepatie reusita. Am fi cele mai bogate surori.
- E timpul pentru jocul de moment!
Zice ( mai degraba aproape tipand) cu bucurie MJ. Perfect! Chiar imi place jocul asta. Jocul de moment e un joc ce l-am inventat eu cu MJ cand eram mici cand ne plictiseam. Regulile sunt foarte simple. Inventezi un challenge pe moment iar cine are scorul mai mare, castiga.
- Care e challenge-ul?
O intreb nerabdatoare.
- O clipa.. ma gandesc..
Spune MJ.
- Ce ar fi sa vedem cine face cele mai multe selfie-uri cu diferite persoane!
Minunata idee Kati!
CITEȘTI
Al șaselea simț
Teen Fiction"Cele mai importante două zile din viața ta sunt ziua în care te-ai născut și cea în care afli de ce." Mark Twain