АРІФ
-Ти вирішив продати компанію?-голос чоловіка чується праворуч, коли я переглядаю наступні документи.
-Так.
-Твій батько не заперечує?
-Ні. Він сказав, що його не турбує така дрібниця.
Я поклав документи назад у папку і закрив очі. Цей день був уже проклятий, і я молюсь, щоб він нарешті закінчився. Чоловік повертає до мене голову і оглядає моє обличчя. Його брови нахмурилися, а погляд горить. Як завжди. Це його робота, і він не залишає її навіть з родиною та друзями. Завжди насторожений, серйозний, але домінуючий. Маріан де Арнеліс, відомий бізнесмен, наш бізнес-партнер і найкращий друг мого батька. - Цікаво, як навіть через стільки років він вважає все дрібницями.
- Він не змінюється.
-Я знаю.-Він зітхає і знову повертається до дороги. Всі знали,ким був мій батько. І всім вдалося з цим змиритися.
Маріану точно.
Але не мені. Особливо враховуючи наші занадто схожі характери. Я дивлюся на Маріана і згадую своє дитинство, коли він вчив мене битися. Тоді як батько завжди був зайнятий роботою. Не завжди, але занадто часто. А потім я переїхав, і ми вже не бачились. Як би не було погано, мені довелося припинити будь-який зв'язок із сім'єю де Арнеліс. З особистих причин.
І коли мій батько все ще спілкувався з ними, я зробив усе можливе, щоб повністю ізолюватись. І що мене найбільше дивує,так це реакція Маріана. Він зустрів мене, ніби цих 10 років і не минуло. Дивовижно. Єдине, що мене дратує, це те, що ми зараз їдемо на зустріч усіх наших партнерів. Я не знаю, в кого свято, але я повинен терпіти. Один раз. Я зроблю це лише один раз, і це буде востаннє. Ми приходимо до ресторану і всередині мене, не зустрічає нічого незвичайного. Дуже багато людей. Запах грошей і багатства. Все оповите брехнею, заздрістю та ненавистю. Я погоджуюсь з тим, що ми повинні залишитися тут на чотири години і сідаю за наш стіл.
Як виявилося, це день народження одного з багатих дітей. Я його не знаю і не хочу знати. Я взагалі не хочу бути тут, але мені доведеться почекати ще три години 50 хвилин. Проклятий день. Я наливаю собі вино і ковтаю, але один із чоловіків, що сидять поруч зі мною, перебиває мене.
-Я вас раніше не бачив, ти тут вперше?.
-Це Аріф. - мене випереджає Маріан і я слідкую за реакцією другого чоловіка. Мабуть, він знайомий з моєю родиною, оскільки він вже зробив висновки з мого імені.
Це не дивно. Мій батько відомий майже скрізь.
-Приємно познайомитися.-Він потискає мені руку. –Ліам Вернесо. Я радий, що ти нарешті прийшов до нас після тривалої відсутності. Та ще й на день народження мого сина.
О, це його син. Як же чорт забирай мені байдуже, але його прізвище здається знайомим.
-Я вітаю вас.
Я роблю ще один ковток вина і оглядаю зал. Жодного знайомого обличчя. Буде нудно. Маріан і Ліам продовжують розмову, і я прикидаюся, що слухаю їх. Хоча насправді це не так. Минає година, гості все ще спілкуються, і я вже втомився від поглядів на собі. Але залишилось ще три години. Що за Диявол, чому час йде так повільно.
Музика стає гучнішою, коли хлопець заходить у центр залу. Він здається кращим, ніж я уявляв. Блондин, зелені очі. Він виглядає на 25 років. Здається, його звати Діар.
Ліам вибачається перед нами і йде до нього. Після цього йде хвиля привітань та сміху. Мені не смішно і зовсім не радісно бути серед усіх цих людей. Особливо, коли я нікого не знаю. А потім, під гучними оплесками, дівчина заходить у зал.
Коротке чорне плаття з довгими рукавами, підбори, темне волосся, зібране у світлу гульку. Посмішка освітлює її обличчя, коли вона прямує до Діара, несучи в руках торт із свічками. Всі співають вітання та емоції на обличчі Діара негайно змінюються, коли він бачить дівчину. Шок. Радість.
Він здуває свічки, а вона цілує його в щоку і обіймає, вітаючи.
Що, в біса, зараз відбувається?!
Коли натовп наближається до них, вона зникає з мого поля зору, але я помічаю хлопця, який йде до нас. Він, на відміну від усіх, хто тут є, здається, зовсім не задоволений тим, що відбувається.
-Ільяс.- Маріан дивиться на нього і простягає руку. Він тисне у відповідь і сідає за стіл. - Я не думав, що ти приїдеш, здається, ти був занадто зайнятий.
-Був. Але я вирішив скласти нареченій компанію.
Він натягує посмішку на обличчя, але я бачу фальш. Він гріховно фальшивий.
Я намагаюся знайти її поглядом, і я досягаю успіху, коли бачу, як вона прямує до нас. Я знову її оглядаю і завмираю.
Ні. Я справді не помилився.
-Моя люба Лаель. -Маріан піднімається, і дівчина ковзає йому в обійми.
Я не міг помилитися. Але було б краще, якби це сталося.
Вони відпускають один одного через пару хвилин, а Лаель сідає за стіл. Поруч з Ільясом. Тільки зараз я починаю все розуміти, і мені стає огидно бути тут. Поруч з ними. За одним столом. Коли вона сидить, тримаючи його за руку, прямо переді мною.
Діар підбігає до столу і стає поруч з Лаель.
- Це справді найкращий подарунок, який ти могла мені подарувати.
-Я думала, що ти взагалі не будеш радий. Вона посміхається і дивиться на нього. Ліам, який ,чорт забирай незрозуміло звідки з'явився поруч з нами, перебиває їх.
-Чому він не повинен бути радий приїзду своєї сестри?
Усмішка Лаель вщухає, коли вона дивиться на батька.
-Я давно тут не була. Тому я подумала... -Останнім часом Лаель занадто тривожна.-Ільяс кладе руку їй на спину і наближається до неї ближче. -Це через її навчання, не звертайте уваги.
Дівчина мовчить, і навіть з такої відстані я бачу, як її очі темніють. Я знаю, що це означає.
-Тобі потрібно менше вчитися і більше відпочивати. Боже, ти скоро забудеш про наше існування з такими успіхами.
Діар ображено кидає і сідає за стіл. Лаель щось відповідає йому, але зупиняється, коли її очі знаходять мої. Вона помітила мене і тепер застигла, як статуя. Вона мене пам'ятає? За 10 років ми змінилися. Занадто сильно. Вона точно. Вона завжди була неймовірно красивою. Ніжна, така гарна, а тепер ще красивіша. Але я не повинен звертати на це увагу. Так само, як вона.
Я навчився всьому у неї.
Вона мовчить, дивлячись на мене, а я роблю ще один ковток вина. Здається, Маріан це помічає.
- Аріф приїхав сюди ненадовго, але все ж я успішно витягнув його з роботи. Добре, що нарешті всі зустрілися.
- Я пропоную випити за це. -Ліам наливає напій, а я стискаю склянку.
Вони могли не згадувати мене. Нехай вони уявляють, що я невидимий.
Яким би дорогим не був Маріан, я вважаю, що зробив чортову помилку погодитившись приїхати сюди.
Якби я тільки знав, що вона буде тут...
Діар дивиться на них і хапає Лаель за руку, і встає.
-Ми пропустимо на цей раз, нам потрібно потанцювати. - Він солодко посміхається і швидко виводить дівчину на сцену.
Знову ж таки, я не чую, про що йдеться в розмові, але цього разу не тому, що мені все одно. А тому, що я стежу за дівчиною, яка рухається під ритм музики. Вона сміється і співає разом із братом, ніби забуваючи все на світі.
У мене в голові злітаються спогади.
Наш пляж. Місяць. І те, як вона танцювала зі мною.
Я хитаю головою, і намагаюсь позбутися цієї нісенітниці і змушую себе відволікатись. Це як катування. Бачити її тут. Знаючи, що вона мене навіть не згадувала. Я намагаюся приєднатися до розмови чоловіків, але знову чую те, що шокує. Хоча можливо, нема чому дивуватися.
-Коли весілля?-Маріан сперся на диван.
-Через два місяці. Але Лаель не хоче галасливого святкування. -Цей виродок... Я хочу врізати йому прямо зараз.
-Як це? Вона завжди говорила, як хоче розкішне весілля з усіма традиціями. -Ліам піднімає брову, дивлячись на майбутнього зятька.
-А тепер вона не хоче.-Він відрізає більш агресивно, але я не хочу слухати продовження. Тому, залишаючи всіх, я виходжу палити. На задньому дворі набагато спокійніше, за те , що відбувається всередині. А свіже повітря протрезвляє. Минуло стільки часу ... але я не думав, що наша зустріч буде такою.
Я схиляюся до стіни і беру цигарку. Клянусь, я більше сюди не прийду.
Минає ще півгодини, і я все ще не хочу повертатися всередину. Але як тільки я збираюсь з силами, голоси з протилежної частини двору зупиняють мене.
Мене не можна побачити за стіною, але я чудово чую, як Лаель просить когось відпустити її руку.
Що за...
-Ти, бляха, що робиш? -Ільяс шипить і проходить пару секунд до того, як дівчина починає говорити.
- Я нічого не зробила.
-Зробила. Ти приїхала сюди і навіть не попередили мене. Ці погляди на інших, твоя мерзенна поведінка. Що за чортівня?!
-Я просила тебе піти зі мною багато разів. Але тобі було все одно, бо ти був зайнятий кимось іншим. Я так довго не бачила свою сім'ю. Через тебе.
-Що ти щойно сказала? Цікаво, ким же я був зайнятий.
-Повією з твого офісу. Краще подякуй за те, що я не сказала про це батькові.
Ільяс починає сміятися і щось бьється об стіну.
-Скажи зараз. Якщо він не повірить, я можу надати йому записи з камер свого кабінету. Там чітко видно, як я спав з нею. А знаєш чому? Тому що вона краща за тебе. До тебе навіть наближатися огидно.
Проклятий виродок. Я озираюся за кут і прямо в цей момент Лаель дає йому ляпаса. Вона знімає кільце і кидає його в обличчя Ільяса. Але, здається, лише я помічаю, як її руки тремтять у цей момент. Так само, як голос.
-Я ненавиджу тебе.
А потім вона обертається і виходить за територію ресторану.
Ільяс іде іншим шляхом, прямуючи до стоянки.
Це не може закінчитися добре, я відчуваю. Тож я йду за нею.Але все відбувається занадто швидко. Лаель вибігає на дорогу, на неї летить чорний Мерседес, і вона летить убік...
_______________________________
Подробиці по книзі у тгк:Вів'єн Карміно🖤
ВИ ЧИТАЄТЕ
Імперія проклятого кохання
RomanceНезнайомці які знають один про одного все. Це були ми, поки я не відчув, що не зможу без неї. Я чорт забирай, задихався без неї, але зрештою вона все ж таки перекрила мені повітря. І настав морок.