TAHUN KEEMPAT

4 1 4
                                    

Pada tahun 2019, S.A.N.T.A.U yang di hantar semangkin kuat dan keadaan keluarga juga semakin teruk.Ketika itu,tiada seorang pun ahli keluarga yang lain mengetahui kondisi kami.
Tak kadang rumah aku menjadi sangat panas,bagaikan berada di dalam api.Tak kadang juga mak dan ayah aku bergaduh.

Pada pertengahan tahun 2019,ayah telah membawa kami kepada seorang kawannye untuk mengambil sesuatu,tak lain dan tak bukan untuk digunakan melawan S.A.N.T.A.U yg dihantar.Tapi hanya mak aku yang ambil ilmu tu dan yuran bayarannya RM100 lebih(KALAU XSILAP AKU).

Ilmu tu ialah ilmu pertahankan diri,tapi bukan silat atau yang lain.Dia akan menjadi bila orang ada niat buruk kat kita,contoh orang tu dengan keadaan sangat marah hingga mahu membunuh kita,apabila sahaja orang tu hayunkan tumbukan atau senjata dia kepada kita,dia akan terpelanting,pada ketika itu kalau kita hayunkan tangan kita ke dia,memang lagi jauh terpelanting dan tangan kita kalau buka memang tajam bagaikan pisau.Kalau sihir pun macam tu jugak.Selang beberapa bulan lepas tu,gangguan pun dah makin kurang dan rupanya si penghantar dah berhenti untuk hantar benda tu,mungkin dah menyerah kot🙃🙃 dan pada akhir tahun 2019 pula dikejutkan dengan......

Tq for the read😁😁

NANTIKAN S2 ANUGERAH DISEBALIK UJIAN YANG MENIMPA

Anugerah Disebalik Ujian Yg MenimpaWhere stories live. Discover now