16&16

217 15 26
                                    

Aler: Cüneyt

Aler: bir bakar mısın rica etsem

Cüneyt: buyur

Aler: müsait misin?

Cüneyt: müsaitim

Aler'den bir cevapsız çağrı...

Aler yazıyor...

Çevrimiçi

Aler: Neden açmadım

Cüneyt: kahvedeyim, arama için müsait değilim. Bir şey mi oldu neden arıyorsun?

Kahvede değildim ama sesini duymaya hazır değildim o yüzden öyle söylemiştim.

Aler: yok bir şey olmadı da.

Aler: Tekrardan komşu olmak gibi bir durumumuz var. Ülkü teyzeyle konuştum. Kiracı arıyorlarmış.

Cüneyt: Neden bana söylüyorsun ki? Taşınabilirsin benlik bir durum yok

Aler:Ne bileyim rahatsız olursun diye düşündüm

Cüneyt: niye rahatsız olayım Aler. Rahatına bak

Aler: Ne bileyim belki geçmişten dolayı rahatsız olursun diye düşündüm.

Cüneyt: Sen mi söylüyorsun bunu. Seni defalarca aradım. Defalarca mesaj attım. Gururumu,  şerefimi, halsiyetimi iki paralık ettim lan ben. Ailemi bile karşıya aldım senin için. Ben sana bu kadar sahip çıkarken arkana bile bakmadan dönüp gittin lan. Bir saniye bile düşünmeden beni harcadın. Ben sandım ki sende beni seviyorsun. Hepsi yalan mıydı? Kaç sene boyunca seni bir gün bile unutmadım ben. Seni sevmeye devam ettim. Bunun için miydi? Bir de dalga geçer gibi hiçbir şey yaşanmamış gibi gelip bana ne tavır takılıyorsun.

Aler: Ne yapmamı bekliyorsun cüneyt. Nasıl davranmamı bekliyorsun geçmiş gitmiş bir şey. Beni sevmeni ya da bu sevgiye sahip çıkmanı ben istemedim ki. Sen Aileni karşına alabilirsin ama ben alamam. Ben ailemsiz yaşayamam.

Cüneyt: Eğer beni birazcık bile sevmiş olsaydın alırdın. Ailende zamanla saygı gösterirdi zaten. Sen ne yaptın beni yüz üstü bıraktın

Aler: Doğru seni sevmiyorum.

Gözümden bir damla yaş süzülürken nefes alamaz hale geldim. Bu kadar basit miydi bunu söylemesi.

Aler: O yüzden geçmişe mazi çekelim. Mutlu bir ilişkim var ve evlenmeyi düşünüyorum. Sende kendi hayatına bakmalısın. Yüz yüze bakacağız. Ben bir tatsızlık olsun istemiyorum.

Derin derin nefes alırken ağlamaya devam ediyordum. Burnumu çekip

Cüneyt: Benimde sana karşı öyle bir duygum artık yok merak etme. Hayatında mutluluklar dilerim. Bir tatsızlıkta çıkaracak değilim gönül rahatlığıyla kalabilirsin

Yazıp gönderdim. Bir süre mesajım görüldü olarak kalırken whatsapp'tan çıktım ve telefonu cebime atıp mahalleye çıktım. Hakan beni ararken reddedip sahile doğru yol aldım. Whatsapp'tan bildirim gelirken. Mesaja bakmadım. Bir banka otururken uzun uzun dalga sesini dinledim. Daha sonra yanıma birisi gelip oturdu. 23-24 yaşlarında bir gençti. Göz göze gelirken " Rahatsız etmiyorum değil mi? " Dedi. Güzel yüzlü ve sevimli birisiydi. " Hayır etmiyorsunuz da bir şey mi oldu? " Dedim. " Öyle uzun uzun içinizi çekince yalnız kalmayın diye oturdum. İnsan yalnız olunca daha üzgün hissedermiş kendini " Dedi. " Üzgün değilim ki " Dedim. " Kötü bir yalancısınız. Gözleriniz kızarmış " Dedi. Gülerken " Allah allah " Dedim.

O da gülümseyip " Anlatmak isterseniz anlatın. Yabancı insanlara dert anlatmak daha iyidir. Çünkü bir daha o insanları görmezsiniz " Dedi. " Yine de güvenip anlatmak zor " Dedim. İç çekip " Beni yargılayabilirsiniz " Dedim. Çocuk şen bir kahkaha atıp " Yargılanmaktan mı korkuyorsunuz? " Dedi. " Şöyle diyim yargılamayacak kadar çok hikaye dinledim. Psikoloğum ben" Dedi. Sonra elini omzuma koyup " Size özel bedava seans veriyorum. Normalde seans ücretim oldukça pahalıdır. Hastam olarak ilerde karşıma gelmektense şimdi anlatın" Dedi. Gülümseyip " Pekala öyleyse " Dedim. Alerle yaşadığım her şeyi anlatırken yorum dahi yapmadan saygıyla beni dinledi. Bakışlarında yargılayıcı tek bir mimik dahi yoktu. Arada şaşırıyor sinirleniyor ya da gülüyordu. Ama bunları yorum yapmadan sadece ifadeleriyle belirtiyordu. Anlattıkça iyice hafiflediğimi hissettim.

Sözüm biterken " Aşk gerçekten çok zor. Hele korkak bir partner ile daha zor. Herkesin öncelikleri ve hedefleri farklı olabilir. Ve size sahip çıkmayan bir aşık her zaman yüz üstü bırakacaktır. Onun bu seçimine saygıyla yaklaşmanızı tavsiye ederim " Dedi. " Yine de içimden onu atamıyorum. Çok seviyorum. " Dedim. " Yine de aradan 5 yıl geçmiş. Bu süre zarfında size hiçbir dönüş sağlamamış. İçinizde umutla beklemişsiniz. Eğer size karşı bir aşk hissetmiyorsa bırakmak en doğrusu olacaktır. Yoksa hem bu size hemde sevdiğiniz insana zarar verecektir " Dedi. " Peki ne yapmam gerekiyor? " Dedim.

Elini omzuma koydu ve" Nasıl davranmanızı talep ediyorsa öyle davranın. Ondan uzak durun ve içinizden çekip çıkarın. Hayat bizler için o kadar değerli ki. Belki de inadınız yüzünden hayatınızın aşkını kaçırıyorsunuz. Kendinizi ailenize , arkadaşlarınıza ve sevenileceğiniz insanlara odaklayın. Böylelikle onu da unutmuş olursunuz " Dedi. İç çekip " Onu 5 sene boyunca unutmamışım şimdi mi unutacağım "dedim. " Çünkü 5 sene boyunca onu kendinize hatırlatınız. Neden unutamadınız biliyor musunuz? Kavuşamadığınız önünüze engel konulduğu için. Aslında o engelin arkasında hayal kurduğunuz insan yok. Siz sadece öyle düşüyorsunuz. Gözünüzde çok büyütmüşsünüz bu aşkı sırf imkansız diye " Dedi. " Belki de öyle bilmiyorum. " Dedim. " Ama Aler bey belki de beklediğiniz gibi bir insan değildir " Dedi. " Eskiden öyleydi, ama çok değişti" Dedim. " Ya da siz kötü özelliklerini göremeyecek kadar çok seviyordunuz " Dedi. " Öyle mi dersin " Dedim. "Ben anlattığınızdan bunu görüyorum" Dedi. " Teşekkür ederim tavsiyen için. O kadar nasihat aldım ama adını dahi bilmiyorum " Dedim. " Adım Tolga " Dedi.

Elimi uzattım ve elini sıkıp " Cüneyt " Dedim. " Kaç yaşındasın tolga? " Dedim. " 25 " Dedi. " Mizacın küçük duruyor. Bende 27 yaşındayım. " Dedim. Tolga cep telefonunu çıkartıp " Mahsuru olmazsa hikâyenin devamını duymak isterim. Numaranı verir misin? " Dedi. " Niyeyse sana kanım ısındı. Hikayeyi de birebir sahibinden dinlemeni isterim. " Dedim. Numaramı verip numarasını alırken " Ne zaman müsait olursan arayabilirsin " Dedim. " Aslında taşımıyorum o yüzden bir süre olmayabilirim " Dedi. " Nereye? " Diye sordum. " Orasını bilmiyorum " Dedi. " Nasıl yani? " Dedim. " Ev arıyorum " Dedi kısaca. " Buldun mu bari? " Dedim. " Hayır bulamadım. Kliniğe yakın hiçbir yer yok" Dedi. " Nerde klinik " Dedim. Bize yakın bir adres söylerken " Bana çok yakınmış. Aslında bizim alt komşu karşı dairesine kiracı arıyordu. Numarasını vermemi ister misin? " Dedim. " Tabi olur " Dedi. " Ben öncesinde bir arayıp konuşurum. Ona göre sen arayıp şartları tartışırsınız " Dedim. Banktan kalkarken Tolga " Haber verirsin o halde " Dedi. Gülümsedim ve " Elbette, tanıştığımıza çok memnun oldum. " Dedim. " Bende öyle " Dedi ve eve doğru yol aldım. Yolda Hakan'ı aradım yarın için plan yapmış onu konuştuk. Eve geçip yatağıma yatarken Aler'in mesajını gördüm.

Aler:Bunu duyduğuma sevindim  olay çıkaracakta bir insan olmadığını biliyorum sadece söylemek istedim

Yazmıştı. Derin bir iç çekip görüldü olarak bırakırken biraz da olsa içim rahat bir şekilde uyumaya çalıştım

Gece mavisi bxb ( texting)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin