5.Fejezet: Boldogság?__11. Rész

723 22 19
                                    


-Jisung szemszöge-
Nem akarok Minho levetközni annyira fura. Nem látott még nagyon senki mesztelenül és annyira zavar.
-Jisung mit is mondtam az elöbb? -Baszus vissza ért én meg még mindig itt vagyok ruhában. Most biztos meg fog ütni.
-Jisung én csak segíteni akartam, de ha nem kérsz a segítségemből, amit hozzá tenném nagyon kevés embernek adok akkor én kint foglak várni. Te meg itt fogsz esni kelni. -Mintha mérges hangon, de én epres vanalía illatán éreztem hogy inkább csalódott.

Meg fordult és ki indult, de én utánna kaptam és hátulrok át karoltam, de abban a pillanatban estem rá és tartott ő hátulról, mert a jobb lábam eléggé meg zúzodott.
-Sajnálom. Sajnálok mindent. Sajnálom azt hogy miatt kerültetek veszélybe. Sajnálom azt hogy belém szerettél... Sajnálom azt hogy élek... -Kezdtem el sírni. Nem akartam már tényleg élni jobbnak éreztem ha nem élnék. Csak egy nyűg vagyok mindenki nyakán.
-J... Jisung... -Fordult hozzám én meg vállaiba karoltam.
-Nem miattad kerültünk veszélybe. Aki ebben utazik az minden percben veszélyben van. Nem kell sajnálnod hogy beléd szeretetem, mert azok a napok amikor veled lehetek azok a legjobbak. -Mondta mindvégig szemembe nézve.

Tényleg szeret szerellemmel vagy csak manipulál.
-Jisung még mindig szeretlek. És szeretni is foglak az idők végezetéig. Te vagy az én omegám még ha nem is vagy meg jelölve. Egyenlőre. -Suttogta az utolsó szót ajkaimra, míg végül a köztük lévő távot és ajkaimat kezdte falni ami hol fáj ahol fel is sziszentem hol vagyon édes volt. Amikor felszíszentem akkor ovatosabban kezdet csókólni. Egyszer csak egy kezet érzek meg hasamnál.
-M...Minho? -Váltam el tölle hirtelen.
-Nyugi te kivéletes vagy. Te kivételes bánás modot érdemelsz. Még ha engeded is azt amit szoktam másokkal csinálni sex közben akkor is gyengéd leszek. Ígérem. -Suttogta ajkaimra. Mi van leakar feküdni vele? Nem, nem és nem. Aggodalom szerintem kiült a fejemre is vagy az illatomból is lehetett érezni.
-Kérlek Jisungie. Meg ígérem ha azt mondod állj akkor meg állok. Csak kérlek had tudjalak még jobban magaménak.
-R... Rendben. Csináld azt velem amit szeretnél, de ígérd meg hogy tényleg meg állsz ha azt mondom és óvatos leszel. -Néztem komolyan szemébe.
-Ígérem. De most fürödjünk le. Rendben? -Bolitottam rá kérdésére.

Ő csak perverzen rám mosolygott és elkezdte felfele húzni a pólómat amit engedtem is hogy levegyen rólam.
-Cuki pocid van. -Jegyezte meg és lehajolt oda és puszikat kezdett hinteni rá. Amit nagyon élveztem. Egyszer csak egy sóhaj hagyta el a számat. Remélem nem halotta meg, de miután erre gondoltam valaki aki a Minho néven ismert elkezdett kuncogni.
-Valaki élvezi a kényeztetést, de most vetkőz le és fürödjünk. -Tettem úgy ahogy kért, de bokszeremet nem nagyon akartam levenni. Egyszer csak két erős kart érzek meg derekamon.
-Cicuskám légy jó és enged meg hogy levegyem. -Tette oda kezet és elkezdte lefele húzni míg végül teljesen lehúzta rólam. Menj a vízbe. Mondta és oda segítet én meg bele ültem a kádba.

Utánna ő is elkezdett le vetkőzni. Én szemem elé kaptam a kezemet. Hallom hogy mögém ül kuncogva.
-Jisung annyira csábítasz. -Húzott közelebb magához és meg éreztem valami keményt. Baszki. Ebből lessz valami.
-Ennél az illatnál nincsen jobb. -Suttogta fülbe. Utánna elkezdte puszilgatni a hátamat meg a vállamat. Pont azokon a helyeken amelyeken meg voltam sérülve. Szerintem ha nem mutattam be legalább 50 árnyalatott akkor nem az a nevem hogy Han Jisung. Egyszer csak egy hideg dolgot éreztem meg hátamon amibe bele rezzentem. Éreztem ahogy elkezdte elkenne a hátamon és végül mellkasomra és hasamra.

-Jisungie tudod... hogy ne csak én kényeztesselek. Megkérhetnélek valamire? -Suttogta fülembe.
-Mire?
-Elégíts ki kérlek, mert már nem tudok magammal bírni. -Most mit kért? Mennyire örülne neki ha meg tenném?
-B...Boldog leszel ha meg csinálom?
-A legboldogabb. -Mondta és a kád szélére ült és elém tárult hatalmas mérete. Közelebb menten és megfogtam azt elkezdtem le-fel húzogatni merevedését. Ő hátra vágta fejét az élvezet miatt. Végig nyaltam hosszán és bekaptam annak felét ennek a tettemnek válaszul azt kaptam hogy egy nyögéshez hasonló sóhaj jött ki száján. Fejemre fogott és az egész farkát szamba nyomta. Elkezdtem egy közepes tempóban mozogni amikor már éreztem hogy mindjárt elmegy elkezdtem gyorsítani és végül egy morgással elment a számba.
-Ha még boldogabbá akarsz tenni akkor lenyeled. -Mondta fáradt hangon. Én kérését teljesítve lenyeltem élvezetét.

Eladva egy maffiának /Minsung ff/Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt