Don heeft nu al 2 maanden relatie met link en matthy. Tot nu toe gaat het heel goed met de 2 relaties niemand heeft iets door.
Matthy en don hebben een date in de stadt. Maar op dat moment is link in de stad op zoek naar een paar vogels om van achter te pakkuh.
Don en matthy zitten in een restaurantje naast een groot raam ze hebben spaghetti op tafel en dr hangt een sliert spaghetti in matthy zijn haar... don heeft een gehakt bal in zn oor. Wat niemand weet is dat don een viberator in matthy zijn kont heeft geduwd en de trillen kan kontroleren
Hij staat nu op setting 10 en matthy kreunt "zachter daddy" heel zachtjes. Nu pakt don z'n telefoon en het het 0.1 ding zachter. Don pakt een sliert spaghetti en doet het in zijn mond dan pakt matthy de andere kant en doet het in zijn mond.. het is nu een wedstrijdje en langzaam komen hun hoofde dichter bij elkaar en kussen ze ze don draait de sliert spaghetti om Matthys Tong met zijn tong.Niemand weet dat joo Repelsteeltje heet
Link staat buiten het raam met z'n hand op het raam en kijkt verdrietig naar her beeld van de 2 mannen die aan het spaghetti tongen zijn.. hij is zo verdrietig maar hij is ook boos hij haalt zijn hand er af en pakt zijn telefoon uit z'n plasbuis hij appt iemand.
Link:
Hey uhm je kent me niet echt naar matthy gaat op je vreemd.. met mijn vriend..
ik wil ze terug pakken kom naar het steegje achter de Coco kroeg om 14:69Onbekend :
Oh uhm oke isg?Link:
Oki tot zo..Link loopt naar het steegje en pakt een camera uit z'n plasbuis hij verstopt de Kamera ergens en zet hem aan.
Iemand loopt naar hem toe het is Milo.. "hey uhm link?" Vraagt kilo. "Oh hoi Milo" zegt link en geeft een kus op Milo z'n voorhoofd (die is niet te missen) "wat wil je doen" vraagt Milo. "Ik wil je van achter pakkuh" zegt link. "OKI" schreeuwt Milo snel.
18+
Milo gaat op z'n armen en bennen zitten en doet doggy. Linkus trek zijn broek uit en wilt z'n fortnite onderbroek uit doen maar hij blijft vast kleven aan de stront die achter is gebleven na het poepen dus hangt de onder broek nu aan z'n anus vast en zn micro penis is nog slapjes tot Milo naakt is z'n pimoles gaat spontaan recht staan.
"Oké lieve vlees vulkaan ik ga hem er nu in doen" zegt. Linkje. "Oké linkie" zegt Milo. Link doet zn Piemol in Milo zijn harige anus. Beide kreunen hard en link plast in Milo z'n anus. Milo kreunt kapot hard "OMG JA PAPI".
Ze komen beide klaar Milo uit z'n anus.
Milo is weg gegaan en link pakt de camera en gaat nu naar huis om het te bekijken en Coco hem te laten rukken op de sextape...
Don en matthy komen thuis aan en matthy gaat zitten op de bank om my little pony the kijken. Don gaat ff naar de wc om een dikke roestige onderzeeër te leggen. Hij pakt zijn telefoon en ziet een appje van z'n vogeltje..
Vogel🎀💅🏻:
Hey Papi kijk dit
Www.pornhubvogels.nl
(Link naar sextape link en Milo)Donnepon:
Ik ga kijken bbg 🎀Don klikt op de link en een tabblad opent naar een file bestand hij kijkt het en ziet Milo en link neuken?
Don is woedend zijn ogen spuwen vuur en er komt rook uit z'n anus hij is yallah een stierDonnepon:
LINK WAT IS DIT VOOR
ONZIN! IK BEN ZO BOOS
EN GEIL.. 😡🤬Vogel🎀💅🏻:
Sorry papa maar ik
Ken je yallah pas een
Half jaar 😷En ik zag je wel met
Matthy!Vogel🎀💅🏻 blocked Donnepon
Don is zo boos en verdrietig hij gaat spontaan z'n eigen onderzeeer eten!
Hij loop naar de woonkamer en ziet matthy huilend.. hij heeft de video ook gezien. "Ik hou van Milo hij zou dit nooit doen!" Zegt matthy huilend als een UwU girl. "Zeik niet zo!" Roept don boos.
"don! Niet zo reageren je bent ook boos!" Zegt matthy.
"Ik reageer hoe ik dat wil!" Roept don boos en slaat matthy met zn 20 cm piemel."Ik dacht dat we meer dan vrienden waren don!" Zegt matthy als hij boos zijn broek aan doet en naar de voordeur loopt.
"Ik ben niet jouw vriend! Dat klinkt misschien als een harde realiteit maar jij weet wie ik ben ik heb geen idee wie jij bent laat dat ook duidelijk zijn!" Zegt don en gooit de deur in matthys gezicht dicht. "Ik had nooit vreemd moeten gaan yallah"
WELKOM IN EUROPA JONGUH!