Pov: linkusLink belt don toch terug.. hij mist hem
L: hey donnepon
D: hey vogeltje van mij..
L: ik mis je UwU
D: ik jou ook Coco... (ik wil Coco in me plasbuis)
L: mag ik uhm langskomen?...
D: natuurlijk..Link komt bij Don aan op het einde van de straat ziet hij een huilende Jelmer met een opengebarsten puist.. en een hakkende Joost klein.
"Oké...." Zucht link en klopt op de deur van don.Don doet open en bloost als hij link ziet. "Hey linkje.." zegt don verlegen.
"Hey donnie" zegt linkjes. "Mag ik op je link klikken link?" Vraagt don. "Ja daddy..." zegt links18+
Don en oink komen in de speelkamer.. "linkus ik wil dat je je shirt uit doet.." zegt don. "Okay papapapa" zegt link. "GOEDZO vogel.." zegt don. Don begint met het likken van link z'n buik snor en bijt hard in link z'n tepel. Link kreunt.
Link licht op t bed en is naakt z'n micro penis steekt uit. Don pakt een speen en doet het in de plasbuis van link..
"Zo een goede kuiken.." zegt Donnie..
"Alleen voor jou drerry" zegt linksJoost klein spawned ineens in de speelkamer en gaat hakken op link z'n piemel. "Joost opgehoepfakeest!" Zegt don. "Oké" zegt Joost en poeft weer weg. "Don.. ik wil met je trouwen" kreunt link nu don met z'n staart link z'n piemol aait. "Echt babygirl?.." vraagt don. "En waar dan?" Vraagt don nog. "In de Coco kroeg om 14:69" zegt link. "Oké baby gaan we doen alleen voor jou vogeltjes"zegt don en doet link een roze lace string aan. "Ga nu maar in je kooi" zegt don. Link vliegt naar z'n kooi en gaat zitten op 4 arme en voeten. Don pakt de string aan de achterkant vast en hangt de string door de kooi aan het plafond zodat Link een wedgie krijgt..
"Waar ben je link?" Vraagt donZ "on the edge" *we are the champions starts playing*