Chapter 3

29 0 0
                                    

Don is zo boos hij gaat naar zijn kamer en ploft op z'n water bed gevult met plas en cum..

Hij gaat spontaan z'n anus scheren en de haren opeten hij zucht "zucht" zegt don.

Ik ben zo single. " Ik voel me zo verdomd alleen"Zegt don huilend ik heb niemand..
Ineens gaat de bel.
Don kruipt naar beneden achterstevoren en doet de duur open

Joost klein staat in de door uipening te hakken! Hij stinkt wel naar ui maar don eet z'n zwarte tand. Joost rent weg "12 points to the nederlanden."

Don zucht zelfs yallah Joost klein wilt hem niet..

Hij krijgt een spotify melding

!Vspmisty nieuwe podcast aflevering!
"OMG" zegt don.
"Met joo en de stalker van joo" zegt don confused. Don zet het aan en wordt spontaan geil van Jelmer zijn stem.. "ik moet die Jelmer kerel vinden hij is gaai en wilt graag dingen in z'n anus!" Roept don als hij met een hand omhoog in de lucht springt.
Hij gaat naar mijn Instagram account en appt me

D: uhm hoi misschien rare vraag maar wat is de snap van die Jelmer?

M; oh ja uhm jelmerznneusxx

D: DANKJE 👉🏻👈🏻

Ik voeg zn snap

Hij voegt me meteen terug

We rakken in gesprek en Jelmer is nu al verliefd op me! We praten maar 1 uur 🤡.

Hij wilt meeten dus ik zeg ja isg

Volgende dag...

Ik zie Jelmer en ik wordt spontaan geil van de grote van z'n neus je weer wat ze zeggen. "Grote neus grote piemol"
Jelmer kust don z'n nek en ze gaan naar dons heus

"Wil je meteen naar de speelkamer?" Vraagt don. "Uhm ja isg" zegt Jelmer UwU.

Ze GAAN de speelkamer in

18+

Jelmer loot naar pinnen en struikelt over Chris.. op z'n neus "AUWIE" zegt Jelmer z'n neus is nu groter en roder.. hij is zo verlegen er groeien kat oren uit z'n hoofd.

Hij staat op en gaat liggen op het bed..

Don pakt een zweep en slaat op Jelmer z'n grind.
"Ik hou wel van een beetje structuur" zegt don en frijft z'n hand over Jelmer z'n chest.

Don z'n nagel blijft haken in een puist en Jelmer kreunt.

Jelmer doet zijn broek uit en terug gespoeld naar grote neus grote piemil dat is een leugen maar dat vind don niet erg.

Don loopt naar een kamer in de speelkamer en komt naar buiten verkleed als negan met zelfs een echte Lucille op z'n schouder " laten we maar kijken of je een goodboy bent hè jelmie" zegt don.

"Ja papa" zegt Jelmer zwetend. Don pakt touwen en bind Jelmer vast aan het bed in een star fish position like this; zonder dat ijzeren ding erin dan.

Don pakt de knuppel en steekt hem in Jelmer z'n anus.. het gaat spontaan bloeden maar Jelmer maakt dat niet uit.. hij vind dit knots geil don ook en likt het bloed op..

Ze gaan nog ff door en don is er klaar mee hij trapt Jelmer z'n deur uit en belt linkje

"Hey vogeltje het spijt me ik had nooit vreemd moeten gaan op je ik hou zo ontzettend veel van je" zegt don. "Bel je terug pls" en hangt op.

Don gaat huilende meisje djamilla kijken met een zak paprika chips hij smeert z'n rode vingerend af aan zn witte shirt en veegt zn snottebel met een harde sok.

Pov links

Link zit thuis op de bank en hij luistert de voice mail van don. "Misschien moet ik hem terug bellen"

Don x link (kinky) (coco)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu