5. rész

447 9 3
                                    

Ice ki vett egy hotel szobàt hogy próbàlja gondolatait el terelni. KDS meg a parkba jàrt olvasni. Balàzst nagyon furdalta a lelki ismerete hogy a két sràcot kellemetlen helyzetbe hozta.
Balàzs írt Icenak egy üzenetet mert szarul érezte magát emiatt a levélben ez àlt benne:
                                                                     -Szia Ice! Tudom mérges vagy ràm nem akartalak szét választani titeket és nagyon sajnàlom mert nem tudtam hogy ti együtt jàrtok KDSsel.És nagyon nagyon sajnàlom azért hogy ki béküljünk kapsz tőlem egy ingyen cipőt ha el fogadod.

Majd KDSt fel hívta és megbeszélte vele hogy jöjjön a Simon's ba 15 re.

                    *Simon's ba*
-Szia KDS figyelj nagyon bocsánatot szeretnék kértni mert nem tudtam hogy ti ugye eggyütt vagytok szóval nagyon sajnàlom.
-Balàzs sajnàlkozhatsz itt ami meg történt az megtörtént nem lehet visszacsinálni csak úgy mint a mesékben EZ A VALÓSÀG BAZMEG!!
Ekkor KDS ki futott a Simon's ból dühösen mert tudta baràtjàt Iceot nem kapja vissza könnyen.
Balázs annyira el szégyelte magàt hogy tükörbe se mert nézni aznap
A helyzet nem nézett ki valami jól Balàzsnak be kell làtnia hogy nem lehet olyan könnyen vissza fordítani a dolgokat csak úgy.
A 3 fiú napokig nem beszélt egymással de mind a 3 haragudtak a màsikra a helyzet nem làtszott valami fényesnek

  *Kb 2 nap elteltével a Simon's dolog óta*
KDS baràtnője fel hívta és így szólt hozzà:
- Szia Dàvid! Hogy vagy?
-Szia Regina hàt nem a legjobban
- Figyelj nem akarsz àt jönni hozzàm este?
- Oké jól hangzik!
Azzal le tették és megbeszélték hogy este 6 ra oda megy KDS

A part 6 ban érdekes dolgok fognak ki derülni a 3 fiú kapcsolatai folytatódnak!

2 okos  ( ICE X KDS ) true love story Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang