𝙳𝚒𝚙𝚜𝚢 𝚡 𝚃𝚒𝚗𝚔𝚢 𝚠𝚒𝚗𝚔𝚢 : 𝚆𝚎𝚍𝚍𝚒𝚗𝚐 𝚍𝚊𝚢

88 1 4
                                    

𝙾𝚑 𝚒𝚖 𝚜𝚘 𝚜𝚌𝚊𝚛𝚎𝚍!....𝚂𝚝𝚞𝚝𝚝𝚎𝚛𝚍 𝙳𝚒𝚙𝚜𝚢......Don't worry big brother....Said DaaDaa.....But whatif he says no!...Shouted Dipsy.....I am sure he will say Yes....Smiled DaaDaa....𝐄𝐯𝐞𝐫𝐲𝐨𝐧𝐞 𝐰𝐡𝐨 𝐰𝐚𝐬 𝐚𝐭 𝐭𝐡𝐞 𝐰𝐞𝐝𝐝𝐢𝐧𝐠 𝐡𝐞𝐚𝐫𝐝 𝐭𝐡𝐞 𝐝𝐨𝐨𝐫 𝐨𝐩𝐞𝐧 𝐭𝐡𝐞𝐧 𝐭𝐡𝐞𝐲 𝐚𝐥𝐥 𝐭𝐮𝐫𝐧𝐞𝐝 𝐭𝐨 𝐟𝐚𝐜𝐞 𝐭𝐡𝐞 𝐝𝐨𝐨𝐫 𝐚𝐧𝐝 𝐧𝐨𝐭𝐢𝐜𝐞𝐝 𝐚 𝐛𝐞𝐚𝐮𝐭𝐢𝐟𝐮𝐥 𝐛𝐫𝐢𝐝𝐞 𝐰𝐚𝐥𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐡𝐫𝐨𝐮𝐠𝐡 𝐰𝐡𝐢𝐥𝐞 𝐋𝐚𝐚𝐋𝐚𝐚 𝐚𝐧𝐝 𝐏𝐨 𝐥𝐢𝐟𝐭𝐬 𝐭𝐡𝐞 𝐛𝐚𝐜𝐤 𝐨𝐟 𝐭𝐡𝐞 𝐰𝐞𝐝𝐝𝐢𝐧𝐠 𝐝𝐫𝐞𝐬𝐬 𝐬𝐨 𝐭𝐡𝐞 𝐝𝐫𝐞𝐬𝐬 𝐰𝐨𝐮𝐥𝐝𝐧' 𝐭 𝐠𝐞𝐭 𝐦𝐞𝐬𝐬𝐲.....𝙾𝚖𝚐 𝚑𝚎'𝚜 𝚜𝚘 𝚋𝚎𝚊𝚞𝚝𝚒𝚏𝚞𝚕.......𝚂𝚊𝚒𝚍 𝙳𝚒𝚙𝚜𝚢....𝐓𝐡𝐞 𝐠𝐢𝐫𝐥𝐬 𝐛𝐫𝐨𝐮𝐠𝐡𝐭 𝐭𝐡𝐞 𝐓𝐢𝐧𝐤𝐲 𝐰𝐢𝐧𝐤𝐲 𝐭𝐨 𝐡𝐢𝐬 𝐬𝐨𝐨𝐧 𝐭𝐨 𝐛𝐞 𝐡𝐢𝐬 𝐟𝐮𝐭𝐮𝐫𝐞 𝐡𝐮𝐬𝐛𝐚𝐧𝐝....𝐓𝐢𝐧𝐤𝐲 𝐥𝐢𝐟𝐭𝐞𝐝 𝐮𝐩 𝐡𝐢𝐬 𝐛𝐫𝐢𝐝𝐞 𝐜𝐨𝐯𝐞𝐫 ( 𝐈 𝐟𝐨𝐫𝐠𝐨𝐭 𝐭𝐡𝐞 𝐧𝐚𝐦𝐞 𝐨𝐟𝐟 𝐢𝐭 𝐩𝐥𝐞𝐚𝐬𝐞 𝐜𝐨𝐦𝐦𝐞𝐧𝐭 𝐢𝐟 𝐲𝐨𝐮 𝐤𝐧𝐨𝐰 𝐰𝐡𝐚𝐭 𝐢𝐭 𝐢𝐬 𝐜𝐚𝐥𝐥𝐞𝐝...)....𝐃𝐢𝐩𝐬𝐲 𝐥𝐨𝐨𝐤𝐞𝐝 𝐚𝐭 𝐓𝐢𝐧𝐤𝐲 𝐰𝐢𝐧𝐤𝐲'𝐬 𝐜𝐮𝐭𝐞 𝐞𝐲𝐞𝐬....𝐆𝐮𝐚𝐫𝐝𝐢𝐚𝐧 𝐰𝐚𝐥𝐤𝐬 𝐛𝐞𝐡𝐢𝐧𝐝 𝐭𝐡𝐞 𝐒𝐨𝐨𝐧 𝐭𝐨 𝐛𝐞 𝐡𝐮𝐬𝐛𝐚𝐧𝐝 𝐚𝐧𝐝 𝐡𝐮𝐬𝐛𝐚𝐧𝐝 𝐚𝐧𝐝 𝐬𝐢𝐠𝐡𝐞𝐝 𝐢𝐧 𝐡𝐚𝐩𝐩𝐢𝐧𝐞𝐬𝐬....𝚃𝚒𝚗𝚔𝚢 𝚠𝚒𝚗𝚔𝚢 𝚍𝚘 𝚢𝚘𝚞 𝚝𝚊𝚔𝚎 𝙳𝚒𝚙𝚜𝚢 𝚊𝚜 𝚢𝚘𝚞𝚛 𝚑𝚞𝚜𝚋𝚊𝚗𝚍....𝚂𝚊𝚒𝚍 𝙶𝚞𝚊𝚛𝚍𝚒𝚊𝚗....𝙸 𝚍𝚘...𝚂𝚖𝚒𝚕𝚎𝚍 𝚃𝚒𝚗𝚔𝚢 𝚠𝚒𝚗𝚔𝚢.....𝙰𝚗𝚍 𝙳𝚒𝚙𝚜𝚢 𝚍𝚘 𝚢𝚘𝚞 𝚝𝚊𝚔𝚎 𝚃𝚒𝚗𝚔𝚢 𝚆𝚒𝚗𝚔𝚢 𝚊𝚜 𝚢𝚘𝚞𝚛 𝚆𝚒𝚏𝚎/𝙷𝚞𝚜𝚋𝚊𝚗𝚍.....𝚂𝚊𝚒𝚍 𝙶𝚞𝚊𝚛𝚍𝚒𝚊𝚗....𝙸 𝚍𝚘....𝚂𝚖𝚒𝚕𝚎𝚍 𝚃𝚒𝚗𝚔𝚢 𝚠𝚒𝚗𝚔𝚢....𝚈𝚘𝚞 𝚖𝚊𝚢 𝚔𝚒𝚜𝚜 𝚝𝚑𝚎 𝚋𝚛𝚒𝚍𝚎....𝚂𝚖𝚒𝚕𝚎𝚍 𝙶𝚞𝚊𝚛𝚍𝚒𝚊𝚗....𝐃𝐢𝐩𝐬𝐲 𝐚𝐧𝐝 𝐓𝐢𝐧𝐤𝐲 𝐰𝐢𝐧𝐤𝐲 𝐤𝐢𝐬𝐬𝐞𝐝 𝐢𝐧 𝐚 𝐛𝐫𝐢𝐝𝐞 𝐰𝐚𝐲......𝐀𝐟𝐭𝐞𝐫 𝟐 𝐌𝐢𝐧𝐮𝐭𝐞𝐬 𝐨𝐟 𝐤𝐢𝐬𝐬𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐡𝐞𝐲 𝐬𝐞𝐩𝐞𝐫𝐚𝐭𝐞𝐝 𝐭𝐡𝐞𝐢𝐫 𝐥𝐢𝐩𝐬 𝐚𝐧𝐝 𝐃𝐢𝐩𝐬𝐲 𝐩𝐮𝐭𝐬 𝐭𝐡𝐞 𝐫𝐢𝐧𝐠 𝐨𝐧 𝐓𝐢𝐧𝐤𝐲'𝐬 𝐌𝐚𝐫𝐫𝐚𝐢𝐠𝐞 𝐫𝐢𝐧𝐠 𝐟𝐢𝐧𝐠𝐞𝐫....

𝙼𝚛𝚜 𝚆𝚒𝚗𝚔𝚢 : 𝙾𝚞𝚛 𝚋𝚊𝚋𝚢 𝚒𝚜 𝚜𝚘 𝚐𝚛𝚘𝚠𝚗 𝚞𝚙 (𝚂𝚗𝚒𝚏𝚏𝚜)

𝙼𝚛 𝚆𝚒𝚗𝚔𝚢: 𝙷𝚎 𝚜𝚞𝚛𝚎 𝚑𝚊𝚜 (𝚂𝚖𝚒𝚕𝚎𝚜)

𝙼𝚛 𝙶𝚛𝚎𝚎𝚗 (𝙳𝚒𝚙𝚜𝚢'𝚜 𝚏𝚊𝚝𝚑𝚎𝚛) ; 𝚆𝚎𝚕𝚕 𝚍𝚘𝚗𝚎 𝚜𝚘𝚗 (𝚂𝚑𝚘𝚞𝚝𝚎𝚍 𝚒𝚗 𝚎𝚡𝚌𝚒𝚝𝚎𝚖𝚎𝚗𝚝 )

𝙼𝚛𝚜 𝙶𝚛𝚎𝚎𝚗 (𝙳𝚒𝚙𝚜𝚢'𝚜 𝙼𝚘𝚖𝚖𝚢): 𝚆𝚎𝚕𝚕 𝚍𝚘𝚗𝚎 𝚖𝚢 𝚋𝚊𝚋𝚢 𝚋𝚘𝚢 (𝚂𝚗𝚒𝚏𝚏𝚜)

𝐃𝐢𝐩𝐬𝐲 𝐚𝐧𝐝 𝐓𝐢𝐧𝐤𝐲 𝐰𝐢𝐧𝐤𝐲 𝐰𝐚𝐥𝐤𝐬 𝐭𝐨𝐰𝐚𝐫𝐝𝐬 𝐭𝐡𝐞𝐢𝐫 𝐩𝐚𝐫𝐚𝐫𝐞𝐧𝐭𝐬....𝙷𝚎𝚕𝚕𝚘 𝚖𝚘𝚖 𝚊𝚗𝚍 𝚍𝚊𝚍....𝚂𝚖𝚒𝚕𝚎𝚍 𝚃𝚒𝚗𝚔𝚝𝚢....𝐌𝐫𝐬 𝐖𝐢𝐧𝐤𝐲 𝐡𝐮𝐠𝐬 𝐡𝐢𝐬 𝐬𝐨𝐧 𝐚𝐧𝐝 𝐬𝐭𝐚𝐫𝐭𝐞𝐝 𝐭𝐨 𝐜𝐫𝐲 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐡𝐚𝐩𝐨𝐲 𝐭𝐞𝐚𝐫𝐬.....𝚈𝚘𝚞'𝚟𝚎 𝚐𝚛𝚘𝚠𝚗 𝚞𝚙 𝚜𝚘 𝚏𝚊𝚜𝚝....𝙲𝚛𝚒𝚎𝚍 𝙼𝚛𝚜 𝚆𝚒𝚗𝚔𝚢....𝐌𝐫𝐬 𝐖𝐢𝐧𝐤𝐲 𝐬𝐭𝐨𝐩𝐩𝐞𝐝 𝐡𝐮𝐠𝐠𝐢𝐧𝐠 𝐡𝐢𝐬 𝐬𝐨𝐧....𝙸𝚖 𝚙𝚛𝚘𝚞𝚍 𝚘𝚏 𝚢𝚘𝚞 𝚋𝚛𝚘𝚝𝚑𝚎𝚛...𝚂𝚖𝚒𝚕𝚎𝚍 𝙿𝚒𝚗𝚐....𝙰𝚠𝚎𝚠 𝚝𝚑𝚊𝚗𝚔 𝚢𝚘𝚞 𝚜𝚒𝚜...𝚂𝚖𝚒𝚕𝚎𝚍 𝚃𝚒𝚗𝚔𝚢 𝚆𝚒𝚗𝚔𝚢.....,𝙸 𝚑𝚘𝚙𝚎 𝚒 𝚠𝚒𝚕𝚕 𝚑𝚊𝚟𝚎 𝚊 𝚗𝚎𝚙𝚑𝚎𝚠 𝚘𝚛 𝚊 𝚗𝚒𝚎𝚌𝚎 ....𝚂𝚖𝚒𝚛𝚔𝚎𝚍 𝙿𝚒𝚗𝚐....𝚂𝚘𝚘𝚗~....𝚂𝚖𝚒𝚛𝚔𝚎𝚍 𝙳𝚒𝚙𝚜𝚢....𝐓𝐢𝐧𝐤𝐲 𝐖𝐢𝐧𝐤𝐲 𝐛𝐥𝐮𝐬𝐡𝐞𝐝 𝐚𝐬 𝐫𝐞𝐝 𝐚𝐬 𝐚 𝐭𝐨𝐦𝐚𝐭𝐨𝐞.....𝙱𝚞𝚝 𝚠𝚑𝚊𝚝𝚎𝚟𝚎𝚛 𝚢𝚘𝚞 𝚍𝚘. 𝙳𝚘𝚗'𝚝 𝐄𝐯𝐞𝐫! 𝚑𝚒𝚝 𝚖𝚢 𝚜𝚘𝚗 𝚊𝚕𝚛𝚒𝚐𝚑𝚝 𝚘𝚛 𝚢𝚘𝚞𝚛 𝚍𝚎𝚊𝚍 𝚖𝚎𝚊𝚝...𝙶𝚛𝚘𝚠𝚕𝚎𝚍 𝙼𝚛 𝚠𝚒𝚗𝚔𝚢..  𝙰𝚕𝚛𝚒𝚐𝚑𝚝 𝚜𝚒𝚛....𝚂𝚊𝚒𝚍 𝙳𝚒𝚙𝚜𝚢.....𝐃𝐚𝐚𝐃𝐚𝐚 𝐡𝐮𝐠𝐠𝐞𝐝 𝐃𝐢𝐩𝐬𝐲 𝐥𝐞𝐠....𝙸𝚖 𝚙𝚛𝚘𝚞𝚍 𝚘𝚏 𝚢𝚘𝚞 𝚋𝚒𝚐 𝚋𝚛𝚘𝚝𝚑𝚎𝚛...𝚂𝚊𝚒𝚍 𝙳𝚊𝚊𝙳𝚊𝚊....𝚂𝚘 𝚠𝚑𝚎𝚗 𝚠𝚒𝚕𝚕 𝚝𝚑𝚎𝚒𝚛 𝚋𝚎 𝚐𝚛𝚊𝚗𝚍𝚌𝚑𝚒𝚕𝚍𝚛𝚎𝚗....𝚂𝚖𝚒𝚕𝚎𝚍 𝙼𝚛𝚜 𝙶𝚛𝚎𝚎𝚗....𝚂𝚘𝚘𝚗 𝙼𝚘𝚖 𝚕𝚒𝚔𝚎 𝚒 𝚜𝚊𝚒𝚍....𝚂𝚖𝚒𝚕𝚎𝚍 𝙳𝚒𝚙𝚜𝚢.......

 

𝐇𝐞𝐫𝐞 𝐢𝐬 𝐚 𝐦𝐚𝐫𝐫𝐢𝐞𝐝 𝐏𝐡𝐨𝐭𝐨 𝐨𝐟 𝐓𝐢𝐧𝐤𝐲 𝐰𝐢𝐧𝐤𝐲 𝐚𝐧𝐝 𝐃𝐢𝐩𝐬𝐲 𝐦𝐚𝐫𝐫𝐢𝐚𝐠𝐞.....

𝐇𝐞𝐫𝐞 𝐢𝐬 𝐚 𝐦𝐚𝐫𝐫𝐢𝐞𝐝 𝐏𝐡𝐨𝐭𝐨 𝐨𝐟 𝐓𝐢𝐧𝐤𝐲 𝐰𝐢𝐧𝐤𝐲 𝐚𝐧𝐝 𝐃𝐢𝐩𝐬𝐲 𝐦𝐚𝐫𝐫𝐢𝐚𝐠𝐞

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Slendytubbies One-ShotsWhere stories live. Discover now