Dipsy x Ron (Smut)

156 4 1
                                    


This was requested by; StefanyRoque6

𝑹𝒐𝒏'𝒔 𝒑𝒐𝒗;
𝑰 𝒘𝒂𝒔 𝒘𝒂𝒍𝒌𝒊𝒏𝒈 𝒂𝒓𝒐𝒖𝒏𝒅 𝒕𝒉𝒆 𝐭𝐞𝐥𝐞𝐭𝐮𝐛𝐛𝐢𝐞 𝐝𝐨𝐦𝐞 𝐚𝐧𝐝 𝐢 𝐍𝐨𝐭𝐢𝐜𝐞𝐝 𝐆𝐮𝐚𝐫𝐝𝐢𝐚𝐧 𝐚𝐧𝐝 𝐡𝐢𝐬 𝐡𝐮𝐬𝐛𝐚𝐧𝐝 𝐰𝐚𝐬 𝐦𝐚𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐨𝐮𝐭 𝐛𝐮𝐭 𝐢 𝐡𝐚𝐝 𝐭𝐨 𝐫𝐮𝐢𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐜𝐮𝐭𝐞 𝐦𝐨𝐦𝐦𝐞𝐧𝐭....

𝙷𝚎𝚢 𝚆𝚊𝚕𝚝𝚎𝚗 𝚜𝚘𝚛𝚛𝚢 𝚝𝚘 𝚛𝚞𝚒𝚗 𝚝𝚑𝚎 𝚖𝚘𝚖𝚖𝚎𝚗𝚝 𝚋𝚞𝚝 𝚌𝚊𝚗 𝚒 𝚊𝚜𝚔 𝚢𝚘𝚞 𝚜𝚘𝚖𝚎𝚝𝚑𝚒𝚗𝚐....𝚂𝚝𝚊𝚝𝚎𝚍 𝚁𝚘𝚗......𝐖𝐚𝐥𝐭𝐞𝐧 𝐬𝐞𝐩𝐞𝐫𝐚𝐭𝐞𝐝 𝐟𝐫𝐨𝐦 𝐓𝐢𝐧𝐤𝐲𝐬 𝐥𝐢𝐩𝐬 𝐚𝐧𝐝 𝐥𝐨𝐨𝐤𝐞𝐝 𝐚𝐭 𝐑𝐨𝐧.....𝚆𝚑𝚊𝚝 𝚒𝚜 𝚒𝚝 𝚗𝚘𝚠 𝚁𝚘𝚗....𝚂𝚒𝚐𝚑𝚎𝚍 𝙶𝚞𝚊𝚛𝚍𝚒𝚊𝚗.....𝚆𝚎𝚕𝚕 𝚒 𝚠𝚊𝚜 𝚠𝚘𝚗𝚍𝚎𝚛𝚒𝚗𝚐 𝚒𝚏 𝚢𝚘𝚞 𝚔𝚗𝚘𝚠 𝚠𝚑𝚎𝚛𝚎 𝙳𝚒𝚙𝚜𝚢 𝚒𝚜?....𝚀𝚞𝚎𝚜𝚝𝚒𝚘𝚗𝚎𝚍 𝚁𝚘𝚗.....𝙴𝚑 𝚒 𝚝𝚑𝚒𝚗𝚔 𝚑𝚎'𝚜 𝚒𝚗 𝚑𝚒𝚜 𝚛𝚘𝚘𝚖....𝚁𝚎𝚙𝚕𝚒𝚎𝚍 𝙶𝚞𝚊𝚛𝚍𝚒𝚊𝚗.....𝙾𝚔𝚊𝚢 𝚝𝚑𝚊𝚗𝚔 𝚢𝚘𝚞 𝚒 𝚠𝚒𝚕𝚕 𝚕𝚎𝚊𝚟𝚎 𝚢𝚘𝚞 𝚌𝚞𝚝𝚎 𝚌𝚘𝚞𝚙𝚕𝚎 𝚋𝚎 𝚗𝚘𝚠 :>....𝚂𝚊𝚒𝚍 𝚁𝚘𝚗.....𝐑𝐨𝐧 𝐤𝐧𝐨𝐜𝐤𝐞𝐝 𝐨𝐧 𝐃𝐢𝐩𝐬𝐲'𝐬 𝐝𝐨𝐨𝐫....𝙲𝚘𝚖𝚎 𝚒𝚖.... 𝚂𝚊𝚒𝚍 𝙳𝚒𝚙𝚜𝚢..... 𝐑𝐨𝐧 𝐞𝐧𝐭𝐞𝐫𝐝 𝐭𝐡𝐞 𝐫𝐨𝐨𝐦 𝐚𝐧𝐝 𝐧𝐨𝐭𝐢𝐜𝐞𝐝 𝐃𝐢𝐩𝐬𝐲 𝐰𝐚𝐬 𝐨𝐧 𝐛𝐞𝐝 𝐑𝐨𝐧 𝐭𝐮𝐫𝐧𝐞𝐝 𝐚𝐫𝐨𝐮𝐧𝐝 𝐚𝐧𝐝 𝐥𝐨𝐜𝐤𝐞𝐝 𝐭𝐡𝐞 𝐝𝐨𝐨𝐫... 𝐎𝐧𝐜𝐞 𝐡𝐞 𝐥𝐨𝐜𝐤𝐞𝐝 𝐭𝐡𝐞 𝐝𝐨𝐨𝐫 𝐡𝐞 𝐜𝐫𝐚𝐰𝐥𝐞𝐝 𝐨𝐧 𝐛𝐞𝐝 𝐨𝐧𝐭𝐨𝐩 𝐨𝐟 𝐃𝐢𝐩𝐬𝐲.....𝙳𝚘 𝚢𝚘𝚞 𝚔𝚗𝚘𝚠 𝚠𝚑𝚊𝚝 𝚍𝚊𝚢 𝚒𝚝 𝚒𝚜~....𝚂𝚖𝚒𝚛𝚔𝚎𝚍 𝚁𝚘𝚗....𝙽𝚘 𝚠𝚑𝚊𝚝 𝚍𝚊𝚢 𝚒𝚜 𝚒𝚝 𝚑𝚘𝚗𝚎𝚢.....𝚂𝚊𝚒𝚍 𝙳𝚒𝚙𝚜𝚢.....𝙸𝚝𝚜 𝚘𝚞𝚛 𝙰𝚗𝚗𝚒𝚟𝚎𝚛𝚜𝚊𝚛𝚢....𝚂𝚒𝚐𝚑𝚎𝚍 𝚁𝚘𝚗....𝐃𝐢𝐩𝐬𝐲 𝐠𝐨𝐭 𝐮𝐩 𝐬𝐡𝐨𝐜𝐤𝐞𝐝 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐡𝐞 𝐟𝐨𝐫𝐠𝐨𝐭 𝐚𝐛𝐨𝐮𝐭 𝐭𝐡𝐞𝐢𝐫 𝐚𝐧𝐧𝐢𝐯𝐞𝐫𝐬𝐚𝐫𝐲....𝚂𝚑𝚒𝚝 𝚒 𝚏𝚘𝚛𝚐𝚘𝚝 𝚒 𝚊𝚖 𝚜𝚘 𝚜𝚘𝚛𝚛𝚢....𝚂𝚝𝚞𝚝𝚝𝚎𝚛𝚍 𝙳𝚒𝚙𝚜𝚢....𝐑𝐨𝐧 𝐠𝐨𝐞𝐬 𝐛𝐞𝐡𝐢𝐧𝐝 𝐃𝐢𝐩𝐬𝐲 𝐛𝐚𝐜𝐤.....𝙷𝚎𝚢 𝚑𝚘𝚗𝚎𝚢 𝚒𝚝'𝚜 𝚊𝚕𝚛𝚒𝚐𝚑𝚝 𝚒'𝚟𝚎 𝚊𝚕𝚛𝚎𝚊𝚍𝚢 𝚐𝚘𝚝 𝚒𝚝 𝚙𝚕𝚊𝚗𝚗𝚎𝚍 𝚏𝚘𝚛 𝚞𝚜....𝚂𝚖𝚒𝚛𝚔𝚎𝚍 𝚁𝚘𝚗....𝚁𝚎𝚊𝚕𝚕𝚢...𝚂𝚊𝚒𝚍 𝙳𝚒𝚙𝚜𝚢....𝐃𝐢𝐩𝐬𝐲 𝐭𝐮𝐫𝐧𝐞𝐝 𝐚𝐫𝐨𝐮𝐧𝐝 𝐚𝐧𝐝 𝐥𝐨𝐨𝐤𝐞𝐝 𝐚𝐧𝐝 𝐡𝐢𝐬 𝐬𝐦𝐚𝐥𝐥 𝐥𝐨𝐯𝐞𝐫....𝚈𝚎𝚜 𝚋𝚞𝚝 𝚒𝚝'𝚜 𝚊𝚝 𝚖𝚢 𝚑𝚘𝚞𝚜𝚎 𝚜𝚘 𝚠𝚎 𝚑𝚊𝚟𝚎 𝚝𝚘 𝚐𝚘 𝚝𝚑𝚎𝚛𝚎....𝚂𝚖𝚒𝚛𝚔𝚎𝚍 𝚁𝚘𝚗....𝚃𝚑𝚎𝚗 𝚕𝚎𝚝'𝚜 𝚐𝚘....𝚂𝚊𝚒𝚍 𝙳𝚒𝚙𝚜𝚢....𝙾𝚔𝚊𝚢.....𝚂𝚖𝚒𝚕𝚎𝚍 𝚁𝚘𝚗....𝐑𝐨𝐧 𝐚𝐧𝐝 𝐃𝐢𝐩𝐬𝐲 𝐰𝐚𝐥𝐤𝐞𝐝 𝐨𝐮𝐭 𝐨𝐟 𝐃𝐢𝐩𝐬𝐲'𝐬 𝐫𝐨𝐨𝐦....𝙱𝚒𝚐 𝚋𝚛𝚘𝚝𝚑𝚎𝚛 𝚒 𝚊𝚖 𝚐𝚘𝚒𝚗𝚐 𝚘𝚞𝚝 𝚋𝚎 𝚋𝚊𝚌𝚔 𝚜𝚘𝚘𝚗....𝚁𝚎𝚙𝚕𝚒𝚎𝚍 𝙳𝚒𝚙𝚜𝚢...𝚈𝚎𝚊𝚑 𝚢𝚎𝚊𝚑 𝚠𝚑𝚊𝚝𝚎𝚟𝚎𝚛 𝚓𝚞𝚜𝚝 𝚕𝚎𝚊𝚟𝚎 𝚖𝚎 𝚊𝚗𝚍 𝚖𝚢 𝚌𝚘𝚝𝚝𝚘𝚗 𝚜𝚘𝚖𝚎 𝚙𝚛𝚒𝚟𝚊𝚌𝚢.....𝙷𝚞𝚏𝚏𝚎𝚍 𝚃𝚒𝚗𝚔𝚢 𝚆𝚒𝚗𝚔𝚢....𝐆𝐮𝐚𝐫𝐝𝐢𝐚𝐧 𝐡𝐞𝐥𝐝 𝐓𝐢𝐧𝐤𝐲 𝐖𝐢𝐧𝐤𝐲'𝐬 𝐡𝐚𝐢𝐫 𝐚𝐧𝐝 𝐫𝐮𝐛𝐬 𝐢𝐭......𝐃𝐢𝐩𝐬𝐲 𝐚𝐧𝐝 𝐑𝐨𝐧 𝐥𝐞𝐟𝐭 𝐭𝐡𝐞 𝐛𝐮𝐢𝐥𝐝𝐢𝐧𝐠....


𝑨𝒕 𝑹𝒐𝒏'𝒔 𝑷𝒍𝒂𝒄𝒆:
𝚂𝚘 𝚊𝚛𝚎 𝚎𝚎 𝚐𝚘𝚗𝚗𝚊 𝚠𝚊𝚝𝚌𝚑 𝚖𝚘𝚟𝚒𝚎𝚜 𝚊𝚗𝚍 𝚌𝚑𝚒𝚕𝚕?....𝚀𝚞𝚎𝚜𝚝𝚒𝚘𝚗𝚎𝚍 𝙳𝚒𝚙𝚜𝚢....𝐑𝐨𝐧 𝐆𝐢𝐠𝐠𝐥𝐞𝐝 𝐂𝐮𝐭𝐥𝐞𝐲.....𝙽𝚘 𝚜𝚒𝚕𝚕𝚢 𝚠𝚎 𝚊𝚛𝚎 𝚐𝚘𝚗𝚗𝚊 𝚍𝚘 𝚜𝚘𝚖𝚎𝚝𝚑𝚒𝚗𝚐 𝚒𝚗 𝚖𝚢 𝚛𝚘𝚘𝚖~....𝚂𝚖𝚒𝚛𝚔𝚎𝚍 𝚁𝚘𝚗....𝐑𝐨𝐧 𝐠𝐫𝐚𝐛𝐬 𝐃𝐢𝐩𝐬𝐲'𝐬 𝐡𝐚𝐧𝐝 𝐚𝐧𝐝 𝐛𝐫𝐢𝐧𝐠𝐬 𝐡𝐢𝐦 𝐭𝐨 𝐡𝐢𝐬 𝐫𝐨𝐨𝐦....

𝑰𝒏 𝑹𝒐𝒏'𝒔 𝑹𝒐𝒐𝒎...:

𝐑𝐨𝐧 𝐩𝐮𝐬𝐡𝐞𝐬 𝐃𝐢𝐩𝐬𝐲 𝐨𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐛𝐞𝐝 𝐚𝐧𝐝 𝐑𝐨𝐧 𝐥𝐨𝐜𝐤𝐬 𝐭𝐡𝐞 𝐝𝐨𝐨𝐫 𝐚𝐧𝐝 𝐜𝐫𝐚𝐰𝐥𝐬 𝐨𝐧𝐭𝐨𝐩 𝐨𝐟 𝐃𝐢𝐩𝐬𝐲.....𝚈𝚘𝚞 𝚛𝚎𝚊𝚍𝚢 𝚋𝚒𝚐 𝚋𝚘𝚢~.....𝚂𝚖𝚒𝚛𝚔𝚎𝚍 𝚁𝚘𝚗....𝚢𝚎𝚜....𝚁𝚎𝚙𝚕𝚒𝚎𝚍 𝙳𝚒𝚙𝚜𝚢.....𝐑𝐨𝐧 𝐭𝐨𝐨𝐤 𝐨𝐟𝐟 𝐡𝐢𝐬 𝐚𝐧𝐝 𝐃𝐢𝐩𝐬𝐲 𝐜𝐥𝐨𝐭𝐡𝐞𝐬 𝐧𝐨𝐰 𝐛𝐨𝐭𝐡 𝐰𝐞𝐫𝐞 𝐛𝐨𝐭𝐡 𝐧𝐚𝐤𝐞𝐝 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐨𝐧𝐥𝐲 𝐭𝐡𝐞𝐫𝐞 𝐮𝐧𝐝𝐢𝐞𝐬 𝐚𝐧𝐝 𝐑𝐨𝐧 𝐝𝐞𝐜𝐢𝐝𝐞 𝐭𝐨 𝐦𝐞𝐬𝐬 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐃𝐢𝐩𝐬𝐲 𝐛𝐲 𝐦𝐨𝐯𝐢𝐧𝐠 𝐡𝐢𝐬 𝐡𝐢𝐩𝐬 𝐟𝐨𝐫𝐰𝐚𝐫𝐝𝐬 𝐚𝐧𝐝 𝐛𝐚𝐜𝐤𝐰𝐚𝐫𝐝𝐬....𝚄𝚐𝚑~...𝙶𝚛𝚘𝚊𝚗𝚎𝚍 𝙳𝚒𝚙𝚜𝚢....𝐃𝐢𝐩𝐬𝐲 𝐩𝐢𝐧𝐧𝐞𝐝 𝐑𝐨𝐧 𝐭𝐨 𝐭𝐡𝐞 𝐛𝐞𝐝 𝐚𝐧𝐝 𝐡𝐞 𝐬𝐭𝐚𝐫𝐭𝐞𝐝 𝐭𝐨 𝐭𝐚𝐤𝐞 𝐨𝐟𝐟 𝐡𝐢𝐬 𝐚𝐧𝐝 𝐑𝐨𝐧'𝐬 𝐮𝐧𝐝𝐢𝐞𝐬.......𝑺𝒎𝒖𝒕 𝑺𝒕𝒂𝒓𝒕𝒔.....𝐃𝐢𝐩𝐬𝐲 𝐥𝐢𝐟𝐭𝐞𝐝 𝐮𝐩 𝐑𝐨𝐧'𝐬 𝐥𝐞𝐠 𝐚𝐧𝐝 𝐬𝐭𝐚𝐫𝐭𝐞𝐝 𝐭𝐨 𝐞𝐧𝐭𝐞𝐫 𝐡𝐢𝐦 𝐬𝐥𝐨𝐰𝐥𝐲....𝙾𝚠~ 𝙸𝚝 𝚑𝚞𝚛𝚝𝚜~....𝙶𝚛𝚘𝚊𝚗𝚎𝚍 𝚁𝚘𝚗....𝙳𝚘 𝚢𝚘𝚞 𝚠𝚊𝚗𝚝 𝚝𝚘 𝚜𝚝𝚘𝚙 𝚘𝚛-.....𝚁𝚎𝚙𝚕𝚒𝚎𝚍 𝙳𝚒𝚙𝚜𝚢....𝐑𝐨𝐧 𝐩𝐮𝐥𝐥𝐬 𝐃𝐢𝐩𝐬𝐲 𝐡𝐞𝐚𝐝 𝐚𝐧𝐝 𝐬𝐭𝐚𝐫𝐭𝐞𝐝 𝐭𝐨 𝐤𝐢𝐬𝐬 𝐡𝐢𝐦.....𝐑𝐨𝐧 𝐩𝐮𝐥𝐥𝐬 𝐨𝐮𝐭 𝐨𝐟𝐟 𝐭𝐡𝐞 𝐤𝐢𝐬𝐬....𝙶𝚘 𝚜𝚕𝚘𝚠....𝙷𝚞𝚏𝚏𝚎𝚍 𝚁𝚘𝚗....𝐃𝐢𝐩𝐬𝐲 𝐥𝐢𝐬𝐭𝐞𝐧𝐝 𝐚𝐧𝐝 𝐞𝐧𝐭𝐞𝐫𝐬 𝐡𝐢𝐦 𝐚𝐠𝐚𝐢𝐧 𝐠𝐨𝐢𝐧𝐠 𝐛𝐚𝐜𝐤 𝐚𝐧𝐝 𝐟𝐨𝐫𝐰𝐚𝐫𝐝𝐬....𝙰𝚑𝚑~....𝙼𝚘𝚊𝚗𝚎𝚍 𝚁𝚘𝚗.....𝐃𝐢𝐩𝐬𝐲 𝐰𝐞𝐧𝐭 𝐟𝐚𝐬𝐭𝐞𝐫 𝐚𝐧𝐝 𝐬𝐥𝐚𝐦𝐬 𝐡𝐢𝐬 𝐟𝐢𝐬𝐭 𝐨𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐦𝐚𝐭𝐭𝐫𝐞𝐬𝐬....𝙳𝚊𝚍𝚍𝚢~ 𝙷𝚊𝚛𝚍𝚎𝚛~.....𝙼𝚘𝚊𝚗𝚎𝚍 𝚁𝚘𝚗.....𝐃𝐢𝐩𝐬𝐲 𝐥𝐢𝐬𝐭𝐞𝐧𝐝 𝐚𝐧𝐝 𝐠𝐨𝐞𝐬 𝐟𝐚𝐬𝐭𝐞𝐫 𝐚𝐦𝐝 𝐡𝐚𝐫𝐝𝐞𝐫....𝐀𝐟𝐭𝐞𝐫 𝐚 𝐜𝐨𝐮𝐩𝐥𝐞 𝐦𝐨𝐫𝐞 𝐨𝐟 𝐡𝐮𝐦𝐩𝐢𝐧𝐠 𝐑𝐨𝐧 𝐃𝐢𝐩𝐬𝐲 𝐠𝐨𝐭 𝐭𝐢𝐫𝐞𝐝 𝐚𝐧𝐝 𝐥𝐢𝐞𝐝 𝐝𝐨𝐰𝐧 𝐚𝐟𝐭𝐞𝐞 𝐡𝐞 𝐭𝐡𝐞 𝐥𝐚𝐬𝐭 𝐫𝐞𝐥𝐚𝐬𝐞.....𝚃𝚑𝚊𝚝 𝚠𝚊𝚜 𝚜𝚘 𝚐𝚘𝚘𝚍....𝚂𝚖𝚒𝚕𝚎𝚍 𝙳𝚒𝚙𝚜𝚢.....𝙷𝚊𝚙𝚙𝚢 𝙰𝚗𝚗𝚒𝚟𝚎𝚛𝚜𝚊𝚛𝚢 𝚑𝚘𝚗𝚎𝚢~....𝚂𝚖𝚒𝚕𝚎𝚍 𝚁𝚘𝚗.....𝐁𝐨𝐭𝐡 𝐨𝐟 𝐭𝐡𝐞𝐦 𝐜𝐮𝐝𝐝𝐥𝐞𝐝 𝐚𝐧𝐝 𝐟𝐞𝐥𝐥 𝐚𝐬𝐥𝐞𝐞𝐩.....

Slendytubbies One-ShotsWhere stories live. Discover now