6.bölüm/Yangın

109 8 0
                                    

E madem sevgilisi yok sorsam mı acaba ya?

Acaba şöyle söylesem
nasıl olur?

Arif sevgilin varmı?

Höst lan bu nasıl konuşmak hayvan herif...Köpek... arifede böyle dede sıçsın ağzına

Bu nasıl?

Arif senin sevgilin varmı canım?

Lan bune tövbestağfurullah yarasul Allah ya.lan aşko kuşkomuyum ben te Allah'ım ya

Yok lan böylede olmuyo neyse ya sorucam artık bi şekilde.

Cenan aifin yanına gider

Şey ya Arif senin sevgilin varm-

Çığlık sesleri gelir

Noluyo lan!?

Sadece benim odamın penceresinden gözüken siteye bakarken birden dışarıya koşan insanları gördüm ve havaya yükselen dumanları.galiba sitede yangın çıkmıştı.hemen Arife döndüm.arif şaşırmış bi şekilde bana bakıyodu.hemen Arife "koş!"
Diye bağırdım.tam evden çıkacaktık ki yanan tahtalardan biri düştü ve kapıyı kapattı.hızla geri geri giderken arifle beraber yere düştük.

O yere ben üstüne...

Şuan o kadar utanıyorum ki anlatamam.
(Yangında da fantezi yaşamadık demeyiz artık)

Hemen yerden kalktım ve Arifi kaldırmak için elimi ona uzattım.

Arif elimden tutunca içimde kelebekler uçuştu sanki.

Arif elimi tutup kalkarken aniden göz göze geldik.

Kendimi onun gözlerinde kaybettim...

Bi gözlerine bi dudaklarına bakıyodum...

Daha doğrusu gözlerine bakmaktan dudaklarına bakmamıyodum...

Hemen geri çekildim.

Ariften
Cenan "koş!" Diye bağırınca koşmaya başladık.tam kapıdan çıkarken yanmış tahtanın biri kapıyı kapattı.cenan beni bir anda geri itince dengemi kaybettim ve yere düştüm cenan'da benim üstüme düştü.o an dumandan belli ilmasada domates gibi kızarmıştım.

Sonra Cenan kalktı ve elini benim kalkmam için uzattı elini tutup kalkarken göz göze geldik.ven zaten orda erimiştim resmen.utançtan yerim dibinede girsem kalkmayı başardım.

Sonra gözlüğümü almak için elimi yakama götürdüğüm.ama bu nasıl olur? gözlük yoktu

O gözlük bana annemden kalan son şeydi.o gözlüğü bulmak zorundaydım.cenana baktı. Ve hemen içeriye koştum.içerde dumandan göz gözü görmüyodu.
Hemen gözlüğünü aldım ve cenan'ın yanına gittim.tam yangın merdiveninden inicektik sonrası yok...

Ayayaa bölüm mük oldu + uzun oldu snsznsmxdjdsjdj neysee bays ♥️🦋

Şüpheden AşkaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin