Cenan'dan
Uyandığımda hastanedeydim ama nasıl oldu bu?Etrafta hemşire hariç kimse yoktu.yani ben öyle zannediyordum.yan tarafıma baktım.
Arif yanımdaki yatakta...
daha uyanmamıştı
Bir alete bağlıydı.ama nasıl ikimizde aynı şekilde aynı anda çıkarıldık.Bi anda arifin bağlı olduğu alet ötmeye başladı.
Birden odaya hemşireler ve bi doktor girdi şok cihazını hazırlamaya başladılar.o an sanki Arif değilde ben ölüyodum.
Ne yani şimdi sevdiğim üstüne üstlük daha açılamadığım çocuk ölüyomuydu...?
O an sesizce ağlamaya başladım sanki herşey bitecekmişcesine ağlıyordum.
Arifle yataklarımız çokta uzak değildi yabi en azından sadece
Elini tutabilicek kadar yakındı yataktan dışarı sarkan elini sıkıca tuttum ve tekrarlamaya başladımSenden hoşlanıyorum...
Seni seviyorum...
Gitme...Sayıklamaya başladım
Sonra alete baktım hala up uzun çizgiler vardı galiba bitmişti...
Sonra duyduğum bu sesle daha çok ağlamaya başladım."Döndü hocam"
İşte bu ses bu zamana kadar duyduğum en güzel ses olabilirdi sanki.
Hemen Arife baktım.gözlerinden damla damla yaş akıyodu iyide neden...?
Arifin hayali
-ben senden hoşlanıyorumAma ben gitmek zorundayım...
-Ama neden?
Annemin yanına...
Tam giderken Cenan kolumdan tuttu ve;seni seviyorum... dudağıma yapışmıştı...
Ama bunu neden yapmıştı...?
Elimi sıkıca tutu ve beni eve götürdü...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Şüpheden Aşka
RandomBaşta Hiç tanımadığı bir çocuktan şüphelenip sonrada şüphelendiği çocuğa aşık olan bir gencin hikayesi