Yoksa...
Yoksa aşıkmı oluyorum...?
Yok canım daha neler...Aman neyse ben kim o kim zaten tipim değil.çocuğun yanına gidip oturdum ve ona;
"Burayı nasıl buldun?"
Dedim.Oda bana;
"Bilmem"
Dedi.Eee ben bişeyler getiriyim en iyisi.
Cenan mutfağa gitti.içini garip bir his sarmıştı.acaba Cenan gerçektende aşıkmı olmuştu?
Galiba evet Cenan artık kararını kesinleştirmişti.ve o çocuğa evde kalması için ikna etmeye çalışacaktı.Eee ben diyorum ki biz arkadaş olalım ne dersin?
Hem sende burda kalırsın hemde tanışmış oluruzÇocuk uzunca bi süre düşündükten sonra başıyla onay verdi.tabi bende heyecandan aniden çocuğa sarıldım sonra hemen geri çekildim.
"Eee şey pardon biran heyecan yaptım da"
Çok utanmıştım her halimden belli oluyodu.C
Eee biz tanışmadık daha seninleA
E tanışalım o zamanC
Ben CenanA
Bende Arif memnun oldum Cenan
(Gülümser)Cenan'ın dilinden
Adeta aşk dolu bakışlarla yüzüne bakıyodum.Etkilenmedim desem yalan olurdu herhalde.
ikide bir arifi süzüyodum
Sonra aklıma;
Ya sevgilisi varsa...?Diye gereksiz bi soru geldi
Aslında çokta gereksiz değildi e haliyle bu kadar yakışıklı birinin sevgilisinin olmaması çok tuhaf olurdu.amaan neyse çokta sorgulamamak lazım aslında e eninde sonunda öğrenicem çünkü hem sevgilisi olsa dışarda fln gezerdi heralde onunla.sevgililer gününde hikaye fln da atarlardı eee oda yok tamam demekki arifin sevgilisi yok.Ama ya flörtü varsa o zaman boku yerim cidden neyse Arif her gün burda kalıcak o yüzden çok şanslıyım emreyede söylemem lazım ama nasıl...?
Daha fazla aşk sahnesi önerinn
Aklıma gelenleri yazıyom xnzmmx neyse bayss ♥️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Şüpheden Aşka
DiversosBaşta Hiç tanımadığı bir çocuktan şüphelenip sonrada şüphelendiği çocuğa aşık olan bir gencin hikayesi