aile

13 1 0
                                    

Ben doğmak istemedim bu benim seçimim değil sizin seçiminizdi.

Bir evlata bakmak için gerekli olan 2 temel şey vardı biri maddi durum diğeriyse SEVGIYDI.

Ben doğduğumdan beri maddi olarak hiç sıkıntıya düşmedim, teşekkür ederim anne,baba.

Size her baktığımda yüzümde ki burukluğu sorguladınız.

Bana maddi olarak ne ihtiyacım varsa verdiniz ve sizler için hayırlı bir evlat olmamı beklediniz.

Beni sevmeniz ve görmeniz için bana bir şans sundunuz.

Bunun için çabaladım. Kendimi bildim bileli bunun için çabalıyorum.

Sürekli başarıyla geldim karşınıza hayırlı bir evlat olarak geldim.

Bir kere saçım okşansa biraz yaralarım sarılırdı.

Ama siz saçımı okşamadınız, bir tokat da siz attınız çabalamaktan yorulmuş olan bana.

Dizlerimin üzerine çok düştüm. Hep kendimi yargıladım.

Dedim ki ne kadar gerizekalı bi kızım , ailemin bile sevgisini kazanamadım.

Ben çok sonra anladım aileler koşulsuz severlermiş. :). Sorun Ben değilmişim,ailemmiş.

Sonra umudumu kestim. Dedim ki hayatına bak çaban boşa.

Sonra biri geldi ilgiye boğdu beni.

Dedim ki yaşadın kızım bu adam seni sever.

Güvendim ona sevgimi verdim.

Noldu biliyor musun baba. Senin vermediğin sevgiyi onda aradığım için bi fiske de o vurdu bana.

Ama çok sağlam geçirdi. Toparlanamadim. Kime anlatsam babana anlat çözer dedi.

Ben bilmem ki öyle şeyleri, başım derde girince yaslanabilecegim bi çınarım hiç olmadı...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 27 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

acıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin