Bir sora ki bölüm seme si kim olsun guren mi Shinya mi?
seme: Guren.
Uke:Shinya
.. ..Shinya Hiragi ,bir vita olarak dünyaya gelmiş ve Hiragi ailesi tarafından evlat edinilmiş.
"Evelenecek sin Shinya bir Delta senin eşin" dedi Hiragi.
"Tamam ama tanımıyorum sırf hükmüz son buluyor diye beni evlediremsin" dedi Shinya ve nefes aldı "Hem onu tanımıyorum" dedi. Hiragi Shinya yaklaştı ve "Onu iyi tanımıyoruz ve ya o yada ben" diyerek dudaklarına öpücük kondurdu. Shinya kusmak istiyordu. Mahiru dan önce böyle şeyler yoktu o Shinya korurdu ve onu hep kardeş gibi görünüyordu. Taki Mahiru kanserden ölene kadar. Öldükten sora kuruketo Shinya korumaya başladı ama bu sefer shiona tehlike de olunca öz kardeşini seçti. O günden sora tacizler başladı. Shinya hiç bir zaman dışa vurmadı ama içinde fırtınalar esiyordu. "Efendim Guren Ichinose geldi" dedi Goshi. Guren Shinya o ismi duyduğu gibi gözlerinde ki ölü denizler yerine canlı bir deniz alınmıştı. İlk ve son aşkı idi o Shinya ama ortadan kayboldu. "Geliyoruz" dedi Hiragi. Shinya sadece denileni yaptı.
"Guren" dedi Şaşkınlıkla ve kırgınlıkla... "Shinya " dedi Guren bir an ikisinde gözleri parladı. "Ne kadar teklif ediyorsun Guren" dedi shirle alfa Hiragi. "Ne kadar isterseniz, tabiki shinya isterse..." Dedi Guren. Hiragi bu laf ile shinya döndü feromonları ile kalması için baskı uyguluyordu. Shinya ise buradan hemen gitmek istiyordu."Gureen~ Neden olmasın" dedi şakacı sesi ile... Hiragi beyninin den vurulmuşa döndü, Hiragi shinya şöyle bir cevap diyip 'Dediğin gibi ben bir mal diğilim 'onla kalacağını sandı. Hiragi etrafa iğrenç feromonlarını salladı, delta her koşulda galip di . Shinya güldü.
.
.
."Uzun zaman oldu" dedi guren sağkince,"Evet, ortadan kaybolmanı neye borçluyuz ve bana delta olduğunu neden söylemedin!" dedi Shinya. "Biliyorsun ben Mahiru 'yu seviyordum bak dum diyorum. Hiragi cinsiyetsim diye vermdi, bunda Biliyorsun... Ondan sonra da vazgeçtim ondan... senden... Delta olduğumu sana söylemek istiyordum ama o gece odana geldiğim de etrafa feromonlarla doluydu ve askerler ile onlardan kaçtım ve yeni bir devlet kurdum" dedi ve nefes aldı"Peki ya sen neden vita olduğunu söylemedin?" diye ekledi Guren. "Hangi gece geldin bilemem ama o gece öğrendim bende guren bundan o kadar eminim ki! ama ben kaçamdım" dedi Shinya feromonları kızgınlık ve kırgınlık dan ibreti. "Shinya" dedi Guren. "Konuyu kapat " dedi Shinya
devamı gelecek