ve shinya birbirlerine bakarak güldüler.
Sanırım idayı onlar kazanmıştı. "Ne dedik, biz Bu Aoi ile evelenecek demedik mi!?"dedi Shinya. "Ahaha dünya kurtulalı bir yıl oldu ben biraz daha bekler diye düşündüm" dedi Crowly sakindi. Guren ise kaybetmeyi kendine yedirememiş olacaki, içi su dolu olan pet şişeyi sıkıyordu. "Onu boş ver ben kuroteo 'nun evleniyor olmasına şaşırdım!"dedi Guren. Shinya bu cevaptan tatmin olmamışca yüzünü buruşturdu. "Ne o shinya" diye atladı Ferid alaylı bir ses ile , "Yok, Guren üzüldüm o tüm hiragiyi elden geçirememiş" dedi imalı bir ses ile Shinya, "Sana geçirdi mi?" dedi Crowly kahkaha atarak, Guren ise sadece ciddimi sın! diye bakış attı, shinya minik bir tebessüm attı ve kollarını kafasının araksına attı , "Hayır tabiki de ben Hiragi sayılmam ama guren soruma cevap ver" dedi Shinya. "Şansına küs evet geçirdim yan tümm hiragiler ile sevgili oldum, daha doğrusu yaşayan larla" dedi gülerek Guren, Shinya 'nın suratı daha da buruştu, "GUREEEN" diye bağıran sese baktılar bu yan masada oturan Yu du. "Ne var" dedi Guren. "Şu mor saçlı kadın sana sesleniyor" dedi Yu,"Sen o kadına mi baktın" dedi Mika , shiona heme bir patlamış mısır aldı. "Mika artık komik diğil, Sevgilim beni kıskanma işi abartama" dedi Yu, "Boş yapayın lan" dedi Crowly ve Guren 'e döndü, "Lan NEDEN MAHİRU GERI DÖNDÜ" diye bir ofla dı Guren. Shinya minik bir kahaka attı , "Gülme bu durumda sende olabilirdin " dedi Guren. "Ben onu sana bıraktım Gureeen" dedi Shinya, "Flörtleş meyin de" dedi Ferid, Shinya ve Guren aynada 'Öhk' ifadesi yaptı, "Işte bu yüzden en iyi arkadaşım ve amk hereks sizin gibi diğil" dedi Guren... "Guren nasılsın yatağım boş" dedi Mahiru, Crowly suratı buz kesildi, Ferid kahaha atmaya başladı, Shinya ise ağızda ki suyu bir an püskürtü ve midesi bulandı. "Lafını geri al guren" dedi Ferid. "Mahiru siktir gitt" dedi Guren. "Bir hiragi olduğumu unutun" dedi Mahiru, "Sende artık Japonya da bir hükmünüz yok" dedi o soğuk sesi ile , Mahiru deli olmuştu, "Shinya sende mi buradaydın, gel" dedi,ve yürdü. "Ov beyler size iyi eğlenceler bena şans dileyin" dedi Shinya, "Kıza mi açılan amk" dedi Crowly, "Ne hayır! o ölü insanların arsında hayata kalmak zor" dedi Shinya . Guren ise pet şişeyi bırkatı ve viskisinden bir yudum aldı, "Kal" dedi Guren... sadece bir 'kal' insana basit gelirdi diğil mi? ama Guren ve shinya için boş ve anlamsızdı gidene kal desen ne fayda bun daha yedi yaşında öğrenmişlerdi. Şuan duygusal bir an yoktu veya anlamı ama...
"Gidene kal denir mi?" dedi Shinya, korkuyordu bu kelimeden kaçıyordu, "Gidecek sen gitt! kalacaksan kal Shinya" dedi Guren ,yine odun olmuştu, "Guren! sakın ama sakın bir daha o kelimeyi deme" Shinya 'yı uzun bir zaman sonra ilk defa böyle sinirli gördüler, Mahiru ise Shinya gel işerti yapıyordu, "Sadece bir kelime" dedi Ferid , "diğil" dedi sesiz de Guren. "DİĞİL!" dedi Shinya yüksek bir sesle... ve masadan gitti birne kal demek onun gitmesine ile aynıdı. "Ne bu duygusallık" dedi Ferid, "Sus" dedi guren sadece sus, bir insanı bir kelime sustura bilirdi veya kalpini parçalaya bilirdi, "Hey bu da kim ?" Dedi Ferid. "O mu Goshi?" dedi Crowly. "Amk Shinya ile çok yakışıyor" dedi Ferid. Guren viskiden bir yudum daha aldı, "Goshi heteroseksüel olmaz" dedi sinirle, Guren yavaşça ayağa kaltı, "Nereye" dedi Crowly, "Damat ve gelin tebrik edim gideceğim, düğün sevmem" dedi Guren ,
"Tebrikler" dedi Guren. "Gidiyor musun? Guren Ichinose" dedi Aoi. "Evet" dedi guren
"Darısı başına Guren" dedi Kureto ve Mahiru ya bakarak on ima etti. "Siz durun bi ben çiçek attım geliyorum" dedi Aoi, "Sananam Kureto, unutum Shinya ve ben en sevilmeyeniz bize ekmek yok" dedi Guren. "Hahaha öyle deme Shinya isteyen çok erkek faişe gibi" dedi Kureto, Guren kaşlarını çatı, " Hadi ama şaka! ama acele et kaparlar" dedi Kureto, Guren hafifçe dudaklarını yukarı doğru kıvırdı. "Attımm" dedi Aio, Çiçekler ise tam Shinya 'nın viskisini gelmişti, "Yanlış adress" diye bağrıdı Shinya. Guren ise sese doğru yavaşça gitti, " Tam adres Shinya" dedi Guren, Shinya ise şaşkınca ona baktı, Guren cebinden bir yüzük çıkardı, o an Ferid ve Aoi dışında herkes alkışladı, iki ise şaşkındılar ve mutlu, "Benim ile bir hayat kurmaya ve Hiragi linkten kurtulmaya var mısın" dedi guren ve eğildi , "Evet" dedi Shinya, "Bak bir insana kal dersen kalırmış" dedi guren gülerek, "Nasil" dedi Shinya, "Shinya çok zekisin ama bu planı anlamadın, Herkes biliyordu" dedi Guren , "Hayır ben ve bu sari sıcan bilmiyorduk" dedi Ferid , "Onu ADI VAR PEZEVENK " dedi Kureto,Guren araya girdi "Mutlu günümü sikeni sikerim, Shinya aklından bile geçirme seni her türlü becereceğjm, çünkü siz ağzından kaçırdınız " dedi Guren. "Yaklandım" dedi Shinya gülerek. "Ve artık tüm hiragiler ile sevgili oldum" dedi Gure Shinya nın kulağına yaklaşarak, "NE!" diye bağırdı shinya , "Ama tek bir hiragi benim ömrüm olacak" dedi Guren.Son.....
772 kelime of uzun bir ara olmayacağım Lgs ye hazırlan makam gerek