Biraz angst ola bilir ama olsun
sanırım ilk Gurshin one shot kitabını ben yazıyorum çok mutlu oldum
neyse bb iyi okumalar.......
Bu gece, bir yıldız doğdu, sen...seninle olan anlarım..acı çeken kalpim... Guren, Neden gittin, tutamıyorum artık yağmurları, durmuyor du. Akıp gidiyor du zaman gibi en çok neye yanıyor kalpim biliyoru musun Guren? Herşeyi anlayıp salak gibi kalmak,
veya orada aşıp kaderde benim ölmem gerekirken, iki türlü de yaşıyor olacaktım ne fark vardı, on yıl seninle de olabilirdim, veya orada son olarak o mor irislerini görüp ölseydim... ama HAYIR SEN ACI CEKEMEMI İSETDİN GUREN! BENCİL...sin
... ama diğer iki seçenekleri seçseydi, ben bencil olurdum...ondan bun istiyordum ama ben bencilim... En azında Guren, bana beni sevdiğini söyledin..böyle gittin ben bunca yıl kaçarken sen beni bırakmadın... şuan bile göz yaşımı silmek için çabalıyorsundur Guren, hahaha ne kadarda aptalım. Guren Ichinose ilk aşkımdın, sonumdun. Beni boğan bir aşktı bu, bir aşk üçgenin içinde bulanan değersiz iki insandık guren. Bu arada mektup okudum zaten tahmin ediyorsun, sen benim için en büyük günahı işlerken ben neden yapamdım, ben niye yapamadım neden hiç bir dünyada biz buluşamıyoruz Guren , Tanrı bile bizden nefret ediyor guren... Ben ben... Ben... aptalım cesareti olmayan bir korkak ne olurdu ölseydim dudaklarımı...
Benim yerime sorsaydın kendi,Bu gece tek kalmak için neler yaptım Guren... çünkü bu gün senin doğum günün! yaşasın. Ov yoksa unutun mu Hm... Guren , Goshi bile hatırladı, sen hatırlamadın... Bu arada Goshi nin yanında uğramam gerek ama bu gün sadce sen Guren, doğum günün çünkü aptal hahaha. Sonuçta ölü de olsan sevgilimsin diğil mi ! 28 Ağustos... en sevdiğim gün... peki ya sen guren senin en sevdiğin ay ne ! doğru sen ölüsün, iki evrende da kavuşamadık guren, eğer konuştuğumuz bir evren varsa kıskanıyorum, onları... o Shinya sevdiği adamı kaybetmemiş... Neyse ... "Süperiz" diyerek minik bir pasta koydum mezarına , dışarıdan bakan insanlar beni deli zannediyor du . Ben ise sadece Guren mutlu etmeye çalışıyordum. Minik bir Zambak koydum hediye olarak... "Bana benzediği için en sevdiğin çiçekte " dedim.ama öyle değil di. "Ah Shinya sana benzediği için em nefret ettiğim çiçek demiştim değiştirme !" dedi bir ses ... arkamı döndüm! Bu "Guren" dedim ağlıyordum tekrar dan... "Meraketme buradayım shinya kıskanmana gerek yok" dedi..."Ama nasıl guren " dedim. "Sana yazdığım notu okudun orada Yu ve Mika adında iki kişi vat biri melek bir tanrının oğlu ilk plan iptal olduğunda zaman da geriye gitmenin yolunu buldum ve sizi kurtaramak istedim ama ... sadce seni kurtara bildim, Yu ve Mika sana dayanamadı göz yaşlarına ve izin verdi"dedi. "Giddecek misin? " Dedim ona sarılarak, "Sanırm tek bir sefer" dedi... tek bir hakkım vardı. Hiç çekinmeden dudaklarına yapıştım, bana karşılık verdi . "Seni seviyorum guren" dedim. "Bende seni seviyorum," dedi...Mezarlıkta öpüşmek mi! Mezarlıkta, Son kez dudaklarımız mühürlendi "Elveda guren" dedim gözlerim doldu.. "Elveda bebeğim , seni hep seviyorum" dedi Guren.
.........459 kelime umarım sevdinz angst iyi diğilim bu yüzden kısa (kalıp acıyor mutsuz sonlu olunca)