Will era un noi de 14 anys que anava a un internat de Londres. Abans que els pares del Will ho fiquessin a un internat Will anava a una escola de la seva ciutat, però com els pares del Will van veure que treia males notes ho van ficar a un internat, ja que els seus pares volien el millor futur per ell.
El primer dia de Will en aquell internat va fer un amic que es deia Smith, Smith era un noi de cabells rossos i ulls blaus es van fer molt amics perquè als dos els agradaven les mateixes coses.
Els primers dies de Will en aquell internat de Londres eren molt estranys per a ell, ja que no s'acostumava a viure en un internat per exemple ell a l'escola que anava abans les classes terminaven a les dues i mitja, però en aquest internat que va les classes no terminaven fins a les sis i mitja.
Després d'uns mesos en l'internat Will ja es va acostumar a viure en un internat. Ja no li estranyava tant l'horari de classes com els primers dies ja ho veia totalment normal com si fos casa seva.
Un dia com tots va vindre un noi a l'internat que es deia Víctor, és un noi alt i fort de cabells negres i ulls marrons. Víctor no era nou en aquell internat, però ho van expulsar durant dos mesos per agredir a un professor i com ja hi havia passat dos mesos va tornar a l'internat.
Will era un noi molt social i amigable llavors, li va anar a parlar al Víctor i el Víctor li va contestar de mala manera, ja que el Víctor no era igual de sociable que el Will, però Will va provar diverses maneres de parlar amb ell, però el víctor no s'obria ni mostrava cap tipus d'interès per parlar amb el Will llavors és el Will va marxar.
Després d'això Will li va explicar això al Smith, li va dir que el volia ser amic del nou noi que va vindre, però el no volia parlar amb ell i li va contestar de mala manera llavors el Smith li va dir que el Víctor no era nou en aquell internat li va dir que ja fa temps que ell anava en aquell internat, però ho van expulsar de l'internat durant 2 mesos i com ja hi havien passat els dos mesos va tornar a l'internat.
Més endavant Will ja no volia ser amic del Víctor, ja que era un noi molt conflictiu i ell volia enfocar-se a treure bones notes.
YOU ARE READING
L'aventura a Egipte de Will i Smith
AdventureLa meva història es titula l'aventura a Egipte de Will i Smith, aquesta història tracta de dos nens adolescents que van a un internat molt antic. Un dia els dos amics es van trobar una porta que donava un soterrani en aquell soterrani petit i fosc e...