A la recerca del tresor

3 1 0
                                    

Un dia després del pati Will i Smith van prendre la decisió de no anar cap a l'aula per donar una volta per tot l'internat per descobrir els racons menys coneguts, ja que l'internat és molt antic. Descobrint una porta que donava a un soterrani van obrir la porta molt lentament perquè no sabien que hi havia darrere d'aquella porta.

Quan van obrir la porta van baixar les escales molt a poc a poc per no caure, ja que estava tot molt fosc. Després de baixar van veure que el soterra era molt gran llavors se'n va anar Will per un costat i Smith per un altre minuts després Will anava amb una miqueta de por, però era un noi molt valent.

Després d'una estona es van tornar a trobar perquè el Smith li va cridar al Will que havia trobat una cosa molt interessant quan va arribar el Will es va quedar sorprès.

Per al que va trobar el seu amic. Era un joc del 1970, però no li van prestar molta atenció després d'una estona el Will li va dir al Smith que vingués on el que es va trobar un armari vell i polvorós que segur hi hauria alguna cosa interessant dins de l'armari.

Van intentar obrir l'armari, però no s'obria perquè s'obria amb clau llavors es van posar a buscar la clau durant molts temps van buscar per tots els racons d'aquell soterrani, però l'únic lloc on no van mirar era de baix de l'armari 5 minuts després Will va mirar de baix de l'armari perquè era es va adonar que era l'únic lloc on no van mirar i efectivament hi havia la clau.

Van comprovar si era aquesta la clau i sí que era, van obrir l'armari i es van quedar sorpresos perquè era el mapa d'un tresor van veure el mapa i el tresor es trobava en Egipte, però com ells estaven en Londres Will li va dir al Smith que era impossible anar a Egipte perquè estava molt llunys es van asseure a les escales del soterrani per pensar com anirien a Egipte.

Finalment, van decidir que anirien pel tresor, però primer ho han de planejar tot a vans d'escapar de l'internat. Will va dir que pot ser complicat escapar de l'internat perquè sempre hi havia una seguretat Smith li va dir que té raó, però que millor parlar d'això a la nit a les habitacions.

Van pujar les escales cap a dalt per anar a les classes, però el que no sabien era que els professors els hi estava buscant llavor quan van sortir tranquil·lament i camí cap a l'aula van els hi va preguntar on estaven, però Will i Smith no van dir res perquè no volien que sabés cap. El professor els hi va posar una incidència greu als dos i els va portar a classes.

Després de l'última hora van anar a fer extraescolars Will feia bàsquet i Smith feia futbol. Després dels extraescolars van anar a dinar quan estaven dinant cap dels dos volia parlar del tresor perquè hi havia més alumnes i si parlaven d'això els altres alumnes també ho sabrien llavors després de dinar van anar als lavabos i Will li va dir al Smith que aquesta nit vingués cap a la seva habitació per parlar del mapa del tresor i com s'escaparien Smith li va dir que si i cadascú se'n van anar a la seva habitació.

El que sabien Will i Smith era que en els lavabos estava Víctor el nen més conflictiu de l'internat llavors com Víctor ho va escoltar tot el també volia el mapa va pensar com podria robar aquesta mapa sense que Will i Smith se n'adonessin compte va pensar que la millor manera ha de robar aquest mapa era a l'hora del pati perquè tots dos estarien en el pati.

A la nit quan tots estaven adormits Smith va sortir de la seva l'habitació descalces per anar a l'habitació del Will sense fer soroll quan va arribar a l'habitació del Will va picar la porta molt flux per no fer molt soroll Will li va obrir la porta i la va tancar por poc a por o fer soroll. Van a seure els dos a la cama i Smith li va dir el que tenia planejat per escapar de l'internat i se la va contar, però a Will no li pareixia molt bona idea i Will li va dir la seva i a Smith sí que li pareixia bona idea.

Smith se'n va anar a la seva habitació a dormir, van decidir escapar l'endemà a la nit. L'endemà Will i Smith van actuar amb normalitat com tots els dies, després de classe a l'hora del pati Víctor va anar a l'habitació del Will per robar el mapa del tresor quan va entrar va buscar de baix de la cama, darrere de l'armari inclús darrere del mirall, però no trobava res i es va rendir perquè no ho trobava per cap costat i també perquè ja s'havia acabat l'hora del pati.

Van anar tots els alumnes a classes i Will i Smith seguien actuant amb normalitat, però Víctor seguia on podria estar el mapa del tresor i va pensar que el mapa podria estar en l'habitació del Smith llavors al segon pati va anar a l'habitació va mirar per tots els racons, però no trobava res i ara sí que s'ha donat per vençut ja no tenia ganes de buscar el mapa del tresor.

Després d'última hora van anar a fer extraescolars com sempre, van anar a dinar i a la nit Will i Smith van agafar una motxilla van posar samarretes, pantalons i calçotets es van reunir els dos als passadissos de l'internat i van aplicar el que van planejar per escapar de l'internat. Després d'una estona ja estaven fora de l'internat van agafar un taxi i van anar a l'aeroport.

Quan van arribar a l'aeroport Will es van quedar molt impactat perquè l'aeroport era molt gran i hi havia molta gent, del gran que era l'aeroport van perdre l'avió i es van comunicar amb l'aerolínia per veure si poden agafar un altre avió i l'aerolínia va acceptar llavors es van quedar, a l'aeroport per agafar l'altre avió.

Van pujar a l'avió i quan l'avió estava enlairant Will estava una mica nerviós perquè mai havia pujat a un avió, en canvi, Smith estava molt tranquil perquè no era la primera vegada que puja a un avió. Després d'1 hora de viatge Will estava marejat i no parava de vomitar.

Van arribar a Egipte i quan van baixar no s'avien on dirigir-se, però gràcies a un home molt generós que es deia Nefertari els va recomanar un hotel d'Egipte que estava a un poble que es deia Giza van agafar un altre taxi per anar a l'hotel de Giza quan van arribar a l'hotel era millor del que s'esperaven. Van descansar perquè venien cansats del viatge i Will li va dir a Smith que anirien a buscar el tresor l'endemà.

L'endemà van anar a esmorzar per agafar energies i se'n van anar en cerca del tresor Com el poble on estaven estava situada en la zona de les piràmides van creure que el tresor estava per allí, però quan van obrir el mapa el tresor estava molt lluny d'on estaven ells. 

L'aventura a Egipte de Will i SmithDove le storie prendono vita. Scoprilo ora